Hyperloop bude jezdit za deset let. Bohužel ne v Brně, ale v Indii

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 27

Názory k článku

22. 02. 2018 08:50

At uz Hyperloop bude ci nebude pouzitelny, jedna vec je jista. Za deset let v Indii nic jezdit nebude. Aby se dal postavit verejny high tech system dopravy behem deseti let musela by prislusna technologie byt plne pripravena a to vcetne pripravene seriove vyroby, protoze musite zacit hned stavet jinak ten sibenicni termin proste nestihnete. Aktualni stav Hyperloopu je ten, ze nejenom ze neexistuje vubec zadny ani koncept seriove vyroby, ale neexistuje ani technologie samotna. Virgin Hyperloop One ma pouze technologicke demostratory schopne jezdit rovnez bez nakladu maximalne tretinovou rychlosti proti te kterou potrebuji v Indii a na par stovek metru po primce. Realne i kdyz to pujde dobre je ceka minimalne dvacet let prace nez budou mit schvaleny prototyp do ktereho nekdo dovoli nalozit lidi a az pak teprve mohou resit pripadnou komercni implementaci projektu. Ted momentalne prodavaji suche z nosu, 90 % toho co maji jsou vizualizace a dobre napady jejich techniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 02. 2018 13:36

Bohužel? Proč bohužel? Dyk je to stejně celý na pi(ka)ču.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 02. 2018 11:11

Ty města nejsou od sebe ani 150 km. Co jste překládali za článek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2018 21:16

Vyplatí se to, ale nad 500 km/h, kdy je odpor vzduchu velký.
Do 500 km/h to nemá význam a může se jezdit v atmosféře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2018 16:25

Kdo něčemu takovému fandí, nemá technické vzdělání. Mohu se mýlit, ale vsadil bych se s velkou pravděpodobností výhry. Když se zamyslíte nad celou komplikovanou infrastrukturou, problémy s tím, jak něco podobného využívat k ziskové nákladní přepravě, terminál HL není jen tak, oproti běžné železnici. Dále nad tím, na kolik reálně přijde km HL vs. vysokorychlostní železnice / v budoucnu MAGLEV, řešení tubusu, značné vakuum na pozemské poměry (zátěž celé, opakovaně namáhané konstrukce, mít přesné konstrukční plány, propočítal bych si síly co tam budou, asi také hlína), řešení krizových a nehodových situací, kdy se prakticky k vraku nikdo nedostane, jako smích.
> Tak jo, počkám si těch pár let a s Boží pomocí (dá-li mi ty roky), se zasměji na stejné téma ještě jednou - hlasitěji. Diskuzi i článek ukládám do archivu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 02. 2018 15:57

Tak to je nacase, aby zacali s osvetou, ze v takom vlaku sa uz nesedi na streche.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2018 15:31

Tak už i indové se nechali unést tímhle kanálem na peníze. Jejich testovací dráha akorát dokázala, jak k ničemu tenhle koncept je. Ale někde asi ty $ musí sehnat, když je vyhazují za kraviny jako je auto ve vesmíru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 02. 2018 15:30

Tak teď nevím, jestli se u té poslední věty mám smát, nebo brečet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 02. 2018 14:43

Fandím tomu. Hlavní ovšem bude výsledná cena za lístek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor