Hyundai ve svých autech zachová fyzická tlačítka, dokud nebude k dispozici autonomie 4. úrovně

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 19

Názory k článku

26. 03. 2023 19:11

Jako jo. Ovladat auto virtualnim tlacitkem za jizdy je temer nemožné, pokud to clovek nema natrenovane. Kazdopadne na tlacitkach se pozna kvalita interieru a hyundai je proste katastrofa. Osklive a laciné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2023 09:56

Alespon nekdo ma rozum. To je prece takovy naprosty "no brainer", ze pri rizeni jsou mnohem lepsi a bezpecnejsi tlacitka, ze je fakt s podivem, jak moc se stihlo rozsirit to jednoznacne horsi reseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 03. 2023 09:46

Hyundai a Kia, to sú tie značky (v skutočnosti jedna firma a konkurencia len naoko) čo odmietajú v USA poistiť, lebo to auto naštartuje s USB kľúčom a šrobovákom aj malé dieťa?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 03. 2023 09:08

Dotykový displej je maximálně tak pro spolujezdce. Fakt nechápu, koho mohlo napadnout, aby ho používal řidič.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 03. 2023 08:10

Jen dobře, teď jsem si koupil Kiu Ceed místo koncernu, právě proto, že má analogová tlačítka. Všemožné displeje a dotykové plošky, bez haptické odezvy jen odvádí pozornost od řízení a hlasové ovládání opravdu ještě není tak dokonalé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor