Jako jo. Ovladat auto virtualnim tlacitkem za jizdy je temer nemožné, pokud to clovek nema natrenovane. Kazdopadne na tlacitkach se pozna kvalita interieru a hyundai je proste katastrofa. Osklive a laciné.
Alespon nekdo ma rozum. To je prece takovy naprosty "no brainer", ze pri rizeni jsou mnohem lepsi a bezpecnejsi tlacitka, ze je fakt s podivem, jak moc se stihlo rozsirit to jednoznacne horsi reseni.
Hyundai a Kia, to sú tie značky (v skutočnosti jedna firma a konkurencia len naoko) čo odmietajú v USA poistiť, lebo to auto naštartuje s USB kľúčom a šrobovákom aj malé dieťa?
Nevim odkud mas informaci ze je odmitaji poistit, normalne je pojistuji. A bezpecnostni problemy ma vetsina automobilek.
https://edition.cnn.com/2023/01/27/business/progr...
Je to jeden koncern, asi jako VW a Škoda. Dnešní modely tento problém nemají, dřív imobilizér nepožadovala tamní legislativa, takže logicky šetřili. V Evropě stejné modely imobilizér mají. Hyundai, to je ta firma, kde si člověk může stále koupit relativně jednoduchý benzínový nepřímovstřikový čtyřválec bez turba a filtru pevných částic, který splňuje poslední Euro 6 normu a nevypínají se mu 2 válce. Taky je to firma, kde se třeba stop/start vypíná jedním čudlem, místo proklikávání v interaktivním menu. A ano, všechny důležité věci se ovládají čudlíky. Taky je to firma, kde se stále dá koupit bezpečný kvalitní kombík střední třídy na rozumné peníze. 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 3. 2023 10:42
Aky je to kombik ? Nehadam sa, proti Hyundaiu nic nemam, ale i30 je nizsia stredna a o kombiku strednej triedy od Hyndai neviem (i40 sa myslim nepredava).
Njn, Segment C, podle SDA nižší střední, podle EK medium cars. A medium bych si dovolil přeložit jako střední. Oficiální norma, která by to dělila v Evropě, pokud vím, tak není, to rozdělení je čistě podle výrobců/dovozců. Ony ty rozdíly jsou kolikrát dost zajímavé. Focus a i30, obě v kombíku, současných generací spadají do nižší střední třídy. Stejně jako Scala, která je však výrazně menší. To mají spíš blíž k Octavii, která zase spadá do segmentu D. V průběhu času se nám auta zvětšila, rozdíly mezi třídami se stírají. A řekl bych, že zákazníka bude spíš zajímat, jestli se do toho vleze a odveze co potřebuje, kolik za to zaplatí a kdy mu to dodají. Pokud jsou kvalita a bezpečnost srovnatelné.
Jasne, tie rozdiely su take ... ze vlastne clovek ani nevie z coho ma vychadzat. Ja napriklad Octaviu povazujem za "Ccko", nie Dcko aj napriek tomu, ze je pomerne velka, stale je to len vacsi, ale inak horsi Golf.Len ma zaujimalo, ci je nejaky Hyundai o ktorom neviem, resp co si tym presne myslel, kedze i30 mi nikdy nenapadlo radit do strednej triedy :)
Nebral jsem to tak exaktně, i když segmenty znám. Nižší střední, střední, vyšší střední beru jako určitou skupinu aut, které nejsou ani levné malé, ani luxusní, prostě něco mezi. A právě jsem měl na mysli srovnání s Oktávkou. Běžné rodině odvede stejnou práci i30 jako Octavia. Pokud člověk neměří 2 metry. Oktávka nabídne o něco málo víc prostoru i výkonu za dost víc peněz. Nemám pocit, že by zpracování nebo použité materiály byly proti Octavii nějaké šunty. Spíš je mi sympatické třeba ergonomixké ovládání, nebo možnost si ještě koupit relativně jednoduchý čtyřválcový benzín. A minulý rok to byly parádní dodací lhůty u i30. A máš pravdu, i40 byl poslední skutečně pravý kombík u Hyundaie.
mate pravdu, dnesne modely tento problem nemaju, maju ho len modely uvedene na trh medzi 2011-2021, takze len zanedbatelnych 10 rokov, pohodickapodla CNN malo imobilizer 96 percent modelov inych znaciek zatial co u kia/Hyundai len 26 percent, neuvadzaju ci su to celosvetove alebo US statistikyhttps://edition.cnn.com/2023/01/27/business/progr...
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 3. 2023 11:21
Dotykový displej je maximálně tak pro spolujezdce. Fakt nechápu, koho mohlo napadnout, aby ho používal řidič.
hlavního ekonoma ve firmě ...
Ekonoma ne, ale markeťáka. 😀
Právě že ekonoma to jen markeťák dostal za úkol vás přesvědčit že je to sice pro vás dražší ale naprosto cool. Pro automobilku je to super vývar jeden relativně drahý display nahradí hromadu relativně laciných knoflíků a další hromadu relativně laciných kabliku k těm knoflíkům vedoucích a o dost levnější formu na palubku ve které nemusí být hromada otvorů pro tytéž knoflíky nikdo je tam nemusí při výrobě strkat a tahat tu kabeláž. Takže asi tak
Jen dobře, teď jsem si koupil Kiu Ceed místo koncernu, právě proto, že má analogová tlačítka. Všemožné displeje a dotykové plošky, bez haptické odezvy jen odvádí pozornost od řízení a hlasové ovládání opravdu ještě není tak dokonalé.
Naprosty souhlas. Moje Suzuki ma na vsechno tlacitka ktera najdu i poslepu. Jedina dotykova plocha je na displeji radia a tu stejne nepotrebuju protoze ma zdvojene ovladani tlacitky na volantu.
Já jsem si téměř jistý, že většna tlačítek v dnšním autě bude digitální, včetně různých otočných voličů klimatizace, hlasitosti,... Analogové určitě nebudou 😉
Tak "analogove tlacitko" je z principu oxymoron. Analogovy muze byt potenciometr nebo posuvny odpor, ale tlacitko vzdy dava binarni signal - budto je, nebo neni zmacknute. Na takove drobnosti ale nema smysl hledet - je preci jasne co @bigt myslel.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 3. 2023 05:37
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.