Interakce s auty BMW bude stejně přirozená jako rozhovor se živým člověkem

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

27. 02. 2019 21:51

no tak urcite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 02. 2019 16:18

U nás zřejmě nikdy. Mám auto koupené od českého dealera s českou lokalizací od výroby a aktualizací z roku 2017 - MMI 3G+ (někdy v roce 2012 ho začali montovat do aut). Hlasové ovládání na volantu samozřejmě co? Nefunguje... Doufám, že se nejprve vrhnou na českou lokalizaci. Nerad bych na auto řval německy :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 02. 2019 13:11

takze sa s tym autom nebude mozne na nicom poriadne dohodnut a bude si tvrdohlavo robit co chce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 02. 2019 12:47

Na ovládání dobře navrženého auta slouží hlavně dobrá ergonomie ovládacích prvků. Pokud někdo namísto dobře umístěných páček a tlačítek s hmatovou odezvou integruje vše v rámci úspory nákladů do jedné mastné placky na palubce, pak je to samozřejmě špatné, ale řešením je vrátit se k staré dobré ergonomii a haptice místo toho, abych za miliardy vyvíjel AI a promořil auto elektronickým haraburdím, aby dělalo to, co dělalo dřív se spolehlivýma součástkama za pět centů kus.
K ovládání auta slouží volant, řadicí páka a pedály. Doprovodné věci blinkry,stěrače atd. se dají integrovat okolo volantu nebo do volantu. Všechno ostatní jsou hipsterské cypoviny, které slouží především na odvádění pozornosti od řízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor