V jiných "sportech" se bijí pěstmi do hlavy a závody koloběžek jsou prý šílené?😀
Ono tie ekolobezky su infantilna hovadina aj v mestach nie na tom zavodit. Tak vsade sa hlasa aka je chodza prospesna a zdrava a ludia su tucny, mnohi maju krokomery ale nie nech sa vozia na kolobezkach...B-] Ked sa na tom vidim vozit tie teticky, ktore to ledva ovladaju a este nepoznaju ani dopravne predpisy, tak by som ich prefackal...B-]
Nepovedal by som že je to hovadina. Osobne obvykle chodím pešo, ale z času na čas mi príde vhod keď je dostupná kolobežka a ja sa viem presunúť rýchlejšie a bez potenia sa. Ale áno potom sú ľudia ktorý už ani nechodia. Ale to bolo, je a bude problém každej technológie, že sa dá využiť ako pomocník, ale dokáže vás tiež pohltiť. Takže neide o technológiu ale o jedincov
Ale o tom to je, nejde srovnávat tetičky, pepíšky a náhodné kolemjdoucí na sharovacích koloběžkách, kde jsou ti lidi schopní si rozbít čelist v 15km/h, nebo dokonce i na místě a lidi, kteří mají na silných koloběžkách naježděno tisíce Km, kdy je běžný nájezd 5-10 tisíc Km akční jízdou bez nehody či pádu (i v dešti) a teprve se projeví obratnost té koloběžky (za předpokladu že na ní člověk umí).Taky si troufnu říci, že cokoli stejně výkonného se sedátkem na okruhu podělám.
Léčení si platí sami, nebo opět z peněz nás ostatních ???
Kolik tam bude hasičů a kolik vodních nádrží pro uhašení koloběžky pod hladinou vody bude připraveno?Jak mají dimenzován přívod elektřiny?
A ještě nezapomeň kolik tam bude v pohotovosti sanitek, ve stovce to bude tvrdý pád.
Proc sanitka? To neni zadnej adrenalin.
Sanitky jsou při závodech běžné. Vodní nádrže k hašení baterií jsou specialita pro elektromobilní zařízení - písek je neuhasí..
Opakujete zastaralý argument. To co píšete, to byl problém před dvěma lety. Ne dnes.Už jste viděl hasicí systém Cobra?
A je nekde ukazka ja cobrou hasi zapalenou autobaterii?
jednou jsem jel na koloběžce od Špindlerovy boudy dolů do Špindlu a cítil jsem se dost nepříjemně, na koloběžce je mnohem těžší udržet rovnováhu než na kole. Pády v těhle závodech asi budou častější a nebezpečnější, než u motorkářů.
O to to bude lepší podívaná 🙂
Tak je pravdou, ze na zredukovani "dusevne slabsich" jedincu bude stacit tak rok dva...
Já jezdím 4 rokem (10000Km) a nepříjemně se necítím, naopak. Taky je koloběžka a koloběžka. No a jezdím 24/7/365 za každého počasí v centru Prahy a spadl jsem za 4 roky 2x a to ještě vědomě na namrzlé koleji a přechodu a ve 40km/h si odřel akorát koleno. Na kole bych dopadl hůře, musel bych z něj ještě nějak seskočit a vyplantat nohy 😃 Sice máme malý kolečka, ale zase tlustý a tlumiče. Mně zase přijde vtipné, když si do kopce do zatáčky jedu v klidečku, drbu se nohou na druhé a objíždím kmitajícího cyklistu z leva doprava, který když se ohlídne, tak ještě málem nenajede do protisměru ;o)
>Pod kapotáží se ukrývá odpružení předního i zadního kola a dvojice >elektromotorů o výkonu 6 kW, >Napájení zajišťuje lithiová baterie společnosti Williams Advanced Engineering s >kapacitou 1,5 kWh. ... Lze ale předpokládat, že závodní speciál nebude mít ani >zdaleka takový dojezd jako běžně dostupné elektrické koloběžky, které mohou >ujet více než 20 km.1,5kWh/12kW= 450s = 7 minút 30 sekúnd na "plné kôstky"pri 100km/h je to 12,5 km pod "plným plynom", takže 15-20km dojazdu to dať môže
parádní, už abychom to měli u nás v Ostravě na chodnících. Ti důchodci se po nich plouží jako hlemýždi a překážejí, tohle by ty chodníky mohlo pročistit 😀.
Hurvínkův mokrý sen 😀
Ehm cestny cycklisti ,motorkari aj auta sa snazia byt co najviac aerodynamicky. A do toho pridu rychlostne preteky ekolobeziek kde pretekar stoji v totalne aerodynamicky nevyhodnej pozicii. No bodaj by to potom nebolo mimoriadne fyzicky vycerpavajuce ....
Všichni budou mít stejnou koloběžku, takže je to úplně jedno.. Nikdo si ji neupraví tak aby v ní mohl ležet...
to by už byl závod elektrických skeletonů či snad saní opatřených koly místo nožů.
Možná pro novou genereci, co už nezažije pořádné spalováky, to bude zajímavé.Zkusil jsem chvíli koukat na eMotorky a eFormule, ale jaksi nuda.Normální F1 už je také taková monotóní, co se ještě dá je MOTO3, kde není takový výkon a není nouze o bitvy o pozice
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 10. 2021 08:11
skoro vsade vo svete sa jazdia zavody skutrov, v CR bol sampionat tak 7 rokov dozadu. Gol je v to,m ze je to najdostupnejsi motosport. Kto si raz vyskusa zavod, nic ine v hlave dalsich 6 mesicaov nenosi.A tieto elektricke skutre budu este dostupnejsie, takze pre cely motosport je to prinos. Vtiahne to viac jazcov. ktory by na to inak nemali.
Ak vás F1 minulý rok nebavilá tak tento rok to kompenzuje. Ale v tomto smere odporúčam skúsiť F2 a F3, kde o súboje nie je núdza skoro v žiadnom závode (samozrejme aj tu sú občas nudné).A elektrika nemusí byť tiež nuda, ale keď taká Formula E je viacmenej pod úrovňou F3 tak jasne že to nevyzerá tak dobre, lebo je to len rýchlejšia motokára na “dospelej” trati. Ak nby ale monopost F2 mal poriadny elektrický pohon, mohlo by to byť zaujímavé
naopak F1 je tento rok najlepsia od 2008, ked bol majster znamy az v poslednom zavode (co zavode, kole... co poslednom kole, par sekund sme mali ineho majstra ako potom 3-[). Konecne nema Sir Cierny princ o 2 triedy lepsie auto ako ostatni vratane kolegu.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 10. 2021 14:12
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.