Italští inženýři, konstruktéři a stavbaři překvapili, náhradu za zhroucený dálniční most v Janově postavili jen za 13 měsíců

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 34

Názory k článku

avatar
30. 07. 2020 03:44

Oni najprv otestuju zataz nalozenymi kamionmi a potom natiahnu poslednu vrstvu asfaltu??? Vsak to si kus tej nosnosti zozere. Nechapem preco to urobili v tomto poradi nejsom expert cez statiku ale je to wtf pre mna logicky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 07. 2020 22:38

ne, oni urcite neprekvapili, to je UPLNE normalni doba stavby. prekvapili statni urednici. kdyz uz si hrajete na technicky web, tak si zjistete aspon zaklady a nelzete!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2020 17:52

Překrásná facka směrem do české kotliny. Tady se prostě nikdy pořádně makat nebude ... ten komunistickej póvl se prostě zažral do krve deseti generacím dopředu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2020 14:09

Takový monstrum bych domů nechtěl (do domovského města) Někdo by na mě mohl pohlížet svrchu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2020 13:26

Možná náhradu tohoto mostu postaví ještě rychleji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2020 12:46

Furt nějak nevim. Na Italy se mi to zdá trochu rychlý, tak aby to nebylo odfláknutý a za 2-3 roky to zas nespadlo. Přeju jim, aby se mi to nesplnilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2020 10:53

Postavili to rychle, protože tohle je asi to nejjednodušší možné řešení. Není na tom technicky ani architektonicky nic zajímavého.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 07. 2020 09:58

Problém Evropy není v tom, že by něco nešlo. Problém je jen v nedostatečné motivaci. Když je potřeba, tak je vidět, že o jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2020 09:44

Zrovna dnes jsem viděl v DVTV rozhovor ohledně reklamního poutače u Nuselského mostu. Už několik let ho prý mají odstranit a nejde to. Firmy někde v daňových rájích, kam se nedá nic doručit apod. Výsledek je ten, že poutač se bude odstraňovat ještě několik dalších let (prý snad nižší jednotky). Nechci zpochybňovat právní stát, protože opačný extrém by byl, že někdo řekne odstraňte poutač a druhý den by tam na příkaz diktátora někdo naběhnul a poutač odstranil. Ale občas mi ta vymahatelnost práva u nás přijde tedy zase až moc pomalá. A podobně to je právě i u jiných věcí (viz trojská lávka).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 07. 2020 09:31

No, tak když to dobře dopadne, tak budeme mít u nás taky po roce stavby nový most!
Akorát, že přes tu naši říčku má gigantických deset metrů! A samozřejmě ho dělají z litého betonu, protože se k nim výraz prefabrikát ještě nedostal.
Jo a cena - lidová, 45 miliónů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 07. 2020 09:03

To přeci nejde.
Každý český ministr dopravy vám potvrdí, že to není možné. Celé to bylo zřejmě naplánované; i samotný pád mostu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 07. 2020 08:28

Najde se spousta takových, co kritizují italy jako líné povaleče, ale kam se na ně hrabeme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 07. 2020 08:07

Italové skvěle. A co trojská lávka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor