Oni najprv otestuju zataz nalozenymi kamionmi a potom natiahnu poslednu vrstvu asfaltu??? Vsak to si kus tej nosnosti zozere. Nechapem preco to urobili v tomto poradi nejsom expert cez statiku ale je to wtf pre mna logicky
No, kdyby to spadlo, tak s tím asfaltem bude vyšší škoda, ne?😉😀
ne, oni urcite neprekvapili, to je UPLNE normalni doba stavby. prekvapili statni urednici. kdyz uz si hrajete na technicky web, tak si zjistete aspon zaklady a nelzete!!
Překrásná facka směrem do české kotliny. Tady se prostě nikdy pořádně makat nebude ... ten komunistickej póvl se prostě zažral do krve deseti generacím dopředu.
Takový monstrum bych domů nechtěl (do domovského města) 😀 Někdo by na mě mohl pohlížet svrchu 🙂
Možná náhradu tohoto mostu postaví ještě rychleji... 😀
Furt nějak nevim. Na Italy se mi to zdá trochu rychlý, tak aby to nebylo odfláknutý a za 2-3 roky to zas nespadlo. Přeju jim, aby se mi to nesplnilo.
Postavili to rychle, protože tohle je asi to nejjednodušší možné řešení. Není na tom technicky ani architektonicky nic zajímavého.
Od mostu se čeká, že bude především funkční, bezpečný a nenáročný na údržbu. Zajímavý být nemusí.
Jedna věc je dělat most někde na D1 přes Vysočinu a druhá ve městě typu Janov. Tam se u mostu očekává i estetická funkce. Všiměte si, jak se dělaly mosty v městech odnedávna. Vezměte třeba Karlův most, London Bridge nebo Golden Gate.Prostě chcete ukázat, že jako město máte na víc, než je jen beton litý do hranatých forem...
Ehm, zkuste si zjistit historii těch mostů a jejich vývoj... Př stavbě o estetiku nešlo.
samozrejme, ze slo! jste v poradku???
Myslíte třeba Mariánský most v Ústí nad Labem? To je takový typický případ ...https://cs.wikipedia.org/wiki/Mariánský_most...
By jste někdy v Janově? Já jsem opravdu rád, že jsem tak teď nemusel, protože doprava tam je velký problém i normálně, natož teď. Takže jsem si jistý, že 99% obyvatel Janova nějaké kudrlinky na mostě fakt podstatné nebyli, ale rychlé dokončení ano.
Já tam byl. Autem. A mohu potvrdit.B-]
Problém Evropy není v tom, že by něco nešlo. Problém je jen v nedostatečné motivaci. Když je potřeba, tak je vidět, že o jde 😉
Zrovna dnes jsem viděl v DVTV rozhovor ohledně reklamního poutače u Nuselského mostu. Už několik let ho prý mají odstranit a nejde to. Firmy někde v daňových rájích, kam se nedá nic doručit apod. Výsledek je ten, že poutač se bude odstraňovat ještě několik dalších let (prý snad nižší jednotky). Nechci zpochybňovat právní stát, protože opačný extrém by byl, že někdo řekne odstraňte poutač a druhý den by tam na příkaz diktátora někdo naběhnul a poutač odstranil. Ale občas mi ta vymahatelnost práva u nás přijde tedy zase až moc pomalá. A podobně to je právě i u jiných věcí (viz trojská lávka).
lez. vcetne toho na dvtv
No, tak když to dobře dopadne, tak budeme mít u nás taky po roce stavby nový most! Akorát, že přes tu naši říčku má gigantických deset metrů! A samozřejmě ho dělají z litého betonu, protože se k nim výraz prefabrikát ještě nedostal.Jo a cena - lidová, 45 miliónů.
Prefabrikáty jsou taky z litého betonu...
Někdy také z předpjatého ...
To přeci nejde.Každý český ministr dopravy vám potvrdí, že to není možné. Celé to bylo zřejmě naplánované; i samotný pád mostu.
Najde se spousta takových, co kritizují italy jako líné povaleče, ale kam se na ně hrabeme...
Problem CR neni ve schopnych makacich (nehlede na obor), ale v hromadach neschopnych "manazeru" a "analytiku" + byrokracie, kdy na 5 minut prace pripadaji i desitky hodin kecani.
Italska mafie asi hrabe pro italii. Ceska mafie jenom pro sebe.
Čim se třeba může vyznačovat národ líných povalečů:- spadne jim most, propože flákájí byť pravidelné prohlídky- nezaměstnanost je na úrovni 10%- státní dluh dosahuje 130% HDP a nadále bude jen růstZas bych si je tak neidealizoval...
staci to rozdelit Rim-sever a Rim-jih a zase to vypada jinak.nicmene stavby v CR to je sila, kdyz to opravi tak to vydrzi o 2-3roky dele nez kdyby to nechali tak. Takovy cesky inverzi prpetummobile vsechno se opravuje ale vic a vic je potreba opravit.
Itálie byla v pohodě. V roce 1990 to byla země s nejvyšší réalnou mzdou v Evropě. Ale pak se taky pevně semklido evropských struktur, zavedli si finanční gestapo, eet a další socialistické výdobytky a teď jsou v prdeli.
Nicméně je to stále třetí největší ekonomika evropy.
Italové skvěle. B-]A co trojská lávka? 😉
Tam to také frčí. Už byla ustanovena komise, která vybere komisi, která posoudí, zda není potřeba ustanovit ještě nějakou další komisi.
To je těžký. I kdyby se začala stavět, tak to někdo napadne, že nebyla provedena studie o vlivu na životní podmínky hrochů ve Vltavě a na rok se to pozastaví.
Předběžně je datum otevření stanoveno na rok 48. Jenom se ještě neví jistě století.
Už stojí, můžete se jít podívat 🙂
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.