Jak dlouho by mimozemšťanům trvalo ovládnout naši galaxii?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

21. 08. 2021 21:43

Pročpak by měli mít mimozemšťané nějaké technologie jako v našich scifi filmech , když všude ve vesmíru platí stejné fyzikální , chemické a biologické zákony . Taková fantastika o ohnutí prostoru , nebo že si ítýk poletí raketkou v pohodě rychlostí světla nebo dokonce hupne červí nebo jinou dírou na opačnou stranu galaxie , jsou i pro vědce příběhem z filmu . Ostatně i ve vesmíru je zmíněná miliarda let dost dlouhá doba na to , aby se několikrát změnilo mnoho planet obdobně jako se stalo v historii Země . Jen pro zajímavost - když by měla Země např. dvojnásobnou gravitaci , žádná kosmická loď by se nedokázala dostat na oběžnou dráhu . Množství potřebného paliva by mělo takovou hmotnost , že by motory nedokázaly raketě ani vzlétnout .

19. 06. 2021 15:20

Fantazírujeme o něčem, o čem prakticky nic nevíme, ale "Tým usiloval o maximální věrohodnost". Dobrý vtip.

18. 06. 2021 16:21

Pred 200 lety se lide plavili na drevenych plachetnicich a jezdili v kocarech. Takze si umim predstavit, ze za 1000 let budeme mit schopnosti rozesilat do vesmiru nekolik stovek kolonizacnich raket rocne. Kazda vybavena 500.000 oplodnenymi vajicky a umelou delohou. K tomu jednu superinteligenci, takoveho velkeho ucitele, malinky fuzni reaktor a samoreplikcni 3D tiskarnu. Bez jidla a kysliku by nemusela byt tak tezka a treba uz v te dobe vyresime tajemstvi gravitace a s gravitacnim motorem bude snadne zrychlovani a hlavne brzdeni.
Vlastne jestli na te myslence necemu neverim, tak tomu ze se predtim nekolikrat nevyhladime

18. 06. 2021 13:54

Jak dlouho by mimozemšťanům trvalo ovládnout naši galaxii?
-------------------------------------------------------------------------------------------Otázkou je,
Co by s tím ovládnutím sledovali, k čemu by jim to bylo .
Je to blbost .
Většinou si každý hledí svého a nemá čas řešit hlouposti, i mimozemšťané .
Ledaže by trpěli velkou nudou a měli energie na rozhazování .

18. 06. 2021 11:41

Počítá se v té studii i s tím, že nějací mimozemšťani už v té galaxii jsou? Pak by kolonizace vedla k vesmírné válce... No a taky seškrtat mimozemské technologie jen na ty pozemské? To už se nedá ani komentovat. Kde je pracoviště, kde se zabývají takovými výzkumy? Že bych se tam taky přihlásil jako vědec... třeba se studií "Kdyby mravenci uměli lítat, za jakou dobu by ovládli sluneční soustavu?" Kde se můžu přihlásit o grant?

18. 06. 2021 09:55

Kolonizaci větší části vesmíru považuji za nesmysl.Problémem je lineární plynutí času, které spolehlivě zajistí, že než doletíte k cíli, bude technologie, se kterou jste vystartovali, doslova předpotopní a nekompatibilní.Věřím, že i v tomhle je vesmír dokonale vymyšlený, protože jeho rozsáhlost spolehlivě zajistí, aby se žádná civilizace nikdy nepotkala s jinou a to ani vzdáleně.

18. 06. 2021 09:42

chapu ze se jedna o "techniku" ale resit takovy kraviny to uz muzete zrovna polemizovat nad otazkou "kdo bude dalsi prezident?" nebo "kdy to babise prestane bavit?" aaanebo "kdy se uz konecne dostaneme na uroven EU?"

18. 06. 2021 08:34

„Kolonizace Mléčné dráhy je pro nás pozemšťany takřka nepředstavitelný úkol. Nicméně pro mimozemskou civilizaci schopnou relativně rychlého přemisťování z jedné hvězdné soustavy do druhé by to bylo proveditelné až překvapivě snadno.”
vs.
„Jsou tu jen lodě dělající věci, jež bychom ve skutečnosti dokázali zvládnout s něčím jako technologií, kterou dokážeme navrhnout již dnes,“ Tak je to výpočet pro kolonizaci naší technologií, nebo mimozemskou? A proč to relativně rychlé přemisťování zabere miliardu let? Vždyť i blbá bakterie v ideálních podmínkách obsadí planetu za dva dni:) stačí rozeslat nananoboty ke všem planetám a za chvíli je hotovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (29)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět