Jak plodit děti na Marsu? Klíčem k úspěchu by mohly být úpravy naší DNA

Názory k článku

pucmeloudek  |  23. 05. 2018 08:32  |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 66.0.3359.181

Pouzit termin mikrogravitace pro tizi vice nez tretinovou ve srovnani se Zemi, to je teda zverstvo.
Hlavne by me zajimalo, z jakych informaci autori vychazeji. Kolik pobytu lidi v tretinove gravitaci uz problehlo? Nebo nejaky chytry takymozek usoudil, ze tretinova gravitace je shodna s zadnou?
Fuj.

23. 05. 2018 08:54 | Microsoft Windows 8.1 IE 11.0

Už začínáme mít problém jak rodit děti v naší a nejen naší zemi. Reprodukční centra praskají ve švech a někdo se zabývá takovými problémy. Poslal bych je na brambory. Slovo magor mi připadá na místě. Ať se redakce nezlobí, ale články ve stylu hvězdných válek nemají s vědou ani technikou nic společného. Je to jen sci-fi. Co znamená v překladu to "fi" snad ví každý.

evik65  |  23. 05. 2018 09:07  |  Microsoft Windows 10 Firefox 52.0

Zde se sice řeší možnost, či nemožnost zplození nového života, ale nikdo neřeší etickou otázku, zda ten případně zdařile zplozený "nový život", nový človíček, bude v budoucnosti stát o to, stát se opravdu "domorodým" obyvatelem této doposud nehostinné planety. Rozhodnou to sice za něj jeho rodiče, ale jakožto pokusného objektu mi ho je už předem líto. Počítá se tak nějak automaticky, že se na těchto lidech bude testovat vše, co věda bude potřebovat vědět, ale tito lidé s tím třeba vůbec nebudou souhlasit, aby se stali testovacími objekty. A co potom s tím, ptám se?

radon  |  23. 05. 2018 09:22  |  Microsoft Windows 7 Chrome 66.0.3359.139

byl bych v klidu, tyhle problémy řešit nebudeme. Kolonizace Marsu bude technologicky dosažitelná v době, kdy začneme mít tady na zemi takové problémy, že spolknou veškeré naše volné kapacity. Za 200 let nebude ropa, lithium, kobalt, možná ani cement, moře budou mrtvá, Afrika bude vysušená a mrtvá, její obyvatelé v Evropě, klima si bude dělat co chce, budou nás válcovat staronové nemoci jako neštovice, půda bude spláchnutá do řek takže naše zemědělství bude spíše hydroponie ... kdo by řešil Mars.

Enfonator  |  23. 05. 2018 10:26  |  Microsoft Windows 10 Chrome 66.0.3359.139

Začínam mať pocit, že tie kecy v biblii nemusia byť až tak strašné kecy.. Myšlienka Adama a Evy, ako kolonizátorov, ktorých sem poslala iná, nám podobná civilizácia sa mi páči

23. 05. 2018 10:49 | Microsoft Windows 10 Chrome 65.0.3325.181

Tak mutanti ? A ako sme sa báli , že prídu z vesmíru , zničia Zem a nás zotročia ! A oni prídu z labákov šialených vedcov ....

vzach  |  23. 05. 2018 16:29  |  Microsoft Windows 10 Firefox 60.0

Ta poslední věta "Samozřejmě to teoreticky lze vyzkoušet (například na vesmírné stanici), avšak takové experimentování by nepochybně pro řadu z nás nebylo akceptovatelné z etického hlediska. " by si možná zasloužila dovětek, že by to nejspíš šlo vyzkoušet i prakticky, pokud by se našla na celé Zeměkouli aspoň jedna vhodná dvojice, pro kterou by to akceptovatelné z etického hlediska.
Zkrátka kdyby to vypsali jako další metu, které by lidstvo mělo dosáhnout ve vesmíru, asi by se jim na to začali hlásit dobrovolníci a dobrovolnice, kteří by chtěli dosáhnout takového cíle jako první na světě?