U mňa stále bude platiť, že keď niečo väčšie chcem kúpiť, tak sondujem dlhšie obdobie, pohyb cien a skutočne výhodnú cenu aj zaznamenám, prípadne sa stáva, že po pár mesiacoch prídem k záveru, že nič také vlastne nepotrebujem. 😉
Nějak furt nechápu, proč se pořád dokola řeší výše slevy a uváděná cena před slevou? Pro mě jakožto zákazníka je podstatné, za kolik to kupuju, ne kolik to stálo před tím. Jestli je sleva 50% z 1000 nebo 75% z 2000 je přece úplně jedno, podstatné je, že to kupuju za 500, ne? Tohle by ještě dávalo smysl v kamenných prodejnách, kde si nemohu tak snadno ověřit cenu u konkurence, ale při on-line nákupu je naprostý nesmysl tohle řešit 🙁
Ale ne kazdy si to overuje, vidi 75%, tak to hned koupi, nez se to vyproda. A pak opozdene zjisti, ze vedle to maji jeste o 10% levneji a ta puvodni cena pred tou 75% slevou je uplny nesmysl.
To může fungovat v kamenných prodejnách, ale netvrď mi, že když na jednom e-shopu mají slevu 75% z 1000 na 250 a ve druhém 50% ze 400 na 200, tak to někdo koupí za 250 protože je tam větší sleva 😀
Tahle směrnice, jenž požaduje rozdíl ceny za pouhých 30 dní je úplně směšná. Však jakémukoli obchodu nezabraňuje cenu výrobků měsíc předem zvednout, aby se nominální sleva zvedla, ale reálně je to zlomek. A že se to děje v řadech případů, protože 1 měsíc uměle zdražené zboží velký e-shop nepoloží a vrátí se mu to mnohonásobně právě na zvýšeném obratu v listopadu. Skutečná akce by potřebovala hlídat cenu za daleko delší období - minimálně půl roku až rok. To by si to pak každý rozmyslel, zda-li se mu vyplatí klamavá reklama. Co mi vadí více je však absolutní zneužití jak názvu Black Friday, tak jeho podstaty. V US, odkud tahle sranda pochází to má za cíl vyklidit sklady (skutečně vyklidit) kvůli zbývajícímu zboží, které rychle morálně zastará (typicky právě elektronika), aby mohli naskladnit nové pro novou sezónu. Skutečné slevy tedy bývají ne do, ale od 60 % a často více než 80 %. Pak se to také odráží na tom davovém šílenství, každý rok. To jen náš český Pepík opět přemýšlí, jak zákazníky co nejvíce ojebat. Čili, když je EU pověstná vymýšlením různých, často neefektivních a zbytečných směrnic pro ochranu spotřebitele, mohla by zavést i povinnost pro prodejce, ohledně používání názvu Black Friday a všech jeho jazykových či designových mutací. A to takovou, že reálná sleva, která bude vycházet z průměrné ROČNÍ ceny daného výrobku, bude startovat na 60 % či více. Žádná slovíčka typu "až", která reálně zastupují výrobky, které nikdo nekupuje - v lepším případě.
A co to hlidani nazvu "Black Friday" zmeni? Tak si eshopy udelaji Blue Monday nebo cokoliv jineho.Stejne jako "letni Vanoce" a podobne kraviny.
Názor byl 2× upraven, naposled 18. 11. 2024 22:57
EVA.cz má za 0 produktů ve slevě 2 hvězdičku, Hornbach za 0 produktů dostal 3. Že by mělo Tesco ve slevě pouze 7 produktů se mi nějak nechce věřit a že by je rozdávali zadarmo už vůbec ne.na první pohled je tady jasný, že tabulka ukazuje blbosti
Joojo, určite, Dental Flosser od Philips zdražil z 3500 na 4000 a teraz to dali na zľavu 3300. 2 mesiace pred Black Friday bol za cenu 4000.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.