cassul
27. 11. 2020 • 4:38
Robert Toman
25. 11. 2020 • 11:44

Nič sa nezmenilo. Staré auta bez elektroniky vedeli tiež ukradnúť za pár sekúnd.
Doba pokročila a zlodeji tiež.

vik_tor_b
25. 11. 2020 • 11:38
Pepe28
25. 11. 2020 • 11:30

Nepřekvapuje mne to 🙂 Že je elektronicky zabezpečené auto náchylné k podobnému útoku je jasné. Že to jde tak snadno jsem netušil. Nicméně nedávno (cca rok/dva zpátky?) jsem četl o ukradeném BMW, které zloději šlohli tak, že se zařízením s velkou anténou udělali proxy mezi bezdrátovým klíčem, který měl chlap poblíž okna, přišli k autu, normálně do něj vlezli, nastartovali, a pak dál pokračovali bez klíče v autě... Ale auto dovezli někam, kde si s tím už poradili. Koukám podle linku, taky to trvalo 90s 😀
Zde fast link: https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpravy/kra... ... Celé je to tedy o tom, co vymyslí ve fabrice jako zabezpečení, a za jak dlouho zloději najdou cestu, jak to překonat. Počítám, že je to vždy jen otázka času.IMO by mělo auto po uživateli, než mu dovolí start, chtít něco jako OTP z důvěryhodného device, které může mít jen user. Tím by se tento útok realizovat nedal.

Názor byl 1× upraven, naposled 25. 11. 2020 11:30

WarCZ
25. 11. 2020 • 9:43

Jo na díly by to asi odvezl a rozdělal, ale představa, že někdo koupí Teslu bez spojení s Cloudem no nevím.

miandys
25. 11. 2020 • 9:34

To je sice blbé, ale ukrást jde pořád každé auto na světě. Tedy i Teslu.Co je důležité je co pak s ním.

Roman Langer (RomanL)
25. 11. 2020 • 9:04

Tak hlavně že všechno šlape jak hodinky. Teď zrovna mě napadl ten oblíbený ruský budík... 😀

Určitě si přečtěte

Články odjinud