Jak rozjet parní lokomotivu. Od škrtnutí zápalkou k pohybu pístu v parním stroji

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 18

Názory k článku

avatar
04. 05. 2018 09:43

Moc zajímavý článek, zase se člověk poučí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 05. 2018 09:05

Docela by mě zajímalo, jak by vypadala dnešní parní lokomotiva, zhotovená s použitím nejmodernějších technik - počítačový návrh, dokonalejší materiály, lepší mazání, využití elektřiny, lepší účinnost stroje i kotlů... Dělá někdo dnes něco takového?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 05. 2018 09:00

Lokomotiva připravená za 4 hodiny!!!
To ale již byla připravená ve výtopně. Protože jinak se vychladlá lokomotiva připravuje (vytápí) klidně i 3 dny. Proto byly ty výtopny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 05. 2018 22:00

Tak tomu říkám pořádná "příprava před jízdou" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2018 17:49

(1 + 3) × 10 ≈ 30 km/h
4 × 10 ≈ 30 jako fakt, jo? to je přibližnost jak kráva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 05. 2018 17:26

(1 + 3) × 10 ≈ 30 km/h tak toto je iná matematika. Tá vyššia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor