Jak si Volkswagen před 30 lety představoval auto dneška? Koncept Futura ledacos trefil

Názory k článku

dolph1888  |  01. 09. 2019 17:30  |  Microsoft Windows 10 Firefox 69.0

Máte pravdu, možná trefil, koncepty vypadají vždy hezky, jenže se podívejte na tu výrobní pracnost, těch operací co by na lince muselo být provedeno a navíc, čím je vůz složitější, tím méně je spolehlivý a hůře se zajišťuje ochrana při nárazu. Nevím jak bude VW pokračovat, ale zatím se mi zdá, že se přidá k ostatním vysokými (baterie) nástavbami a prapodivnými maskami karoserií. Vím, že automobilky dělají různé testy ohledně nárazů, ale ještě jsem neviděl ani jeden, jestli je vůbec reálně možné, uhasit vznícenou lithiovou baterii pod pasažéry, alespoň nějakou velikostí dostupného hasicího přístroje, i tato situace, přes všechna opatření nastane, ať už při nehodě,výrobní vadou, nesprávným používáním. Možná ještě k těm konceptům, vzpomínám si, že tehdy se také hodně mluvilo o sdílení (vlastně dodnes se hlavně ve městech mluví o těch automatických „kostkách” co vás všude dovezou), že auto bude sloužit více lidem, tak zde cestu skutečně nevidím. Protože každý jsme jiný a už vidím, jak někdo jede dobrovolně třeba se 150 kg „mamutem”, něčími otravnými dětmi co každého polijí a ječí díky „volné” výchově nebo paní, jejíž otravný, línající psík musí jet také, a vyhoďte je bez soudní tahanice, že? Zde mám též ten pocit, že zatímco běžní lidé se budou muset v zájmu klimatu uskrovnit, jen aktivisté se zelenou legitimací budou mít jen pro sebe luxusní hydro-elektrické vozy se šoférem, aby se na „konference” měli kde v klidu připravit. Já si taky dovolím podívat se do budoucnosti, blíží se konec autoservisů, definitivní. Jelikož baterie ve vozech i po letech zlevňování tvoří velkou část ceny a její záruka většinou říká 8 let nebo 200.000 km, kdo si pak koupí takový vůz? Němci budou mít radost, bude třeba stále šrotovat a dokolečka v daných cyklech komplet obměňovat vozový park, no neber to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor