Jak v současnosti co nejlépe zničit či odklonit přilétající nebezpečný asteroid? Atomovkou!

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

18. 04. 2021 17:22

Článek je vážně pěkně napsaný, modlím se, ať teda nakonec všechno dobře dopadneme a nějakou tu dobu tady na planetě ještě budeme, život je nádherný dar, měli bychom si ho vážit :). Akorát mi tam chybí přesná definice asteroidu, přece jen člověk nemůže vědět všechno, tak jsem ho nalezla (kdyžtak pro další zájemce) tady https://www.infoz.cz/asteroid/... .

18. 04. 2021 07:52

Tak tento princip přece není nic nového. Ale pokud vím, hlavní problém tohoto přístupu je dohoda o neprovádění jaderných zkoušek ve volném prostoru z důvodu extrémní nepředvídatelnosti následků způsobenou tím, že o fyzice (ač se to tak nezdá) víme vlastně uplný prd.

18. 04. 2021 06:50

aaaaaa ... tady se někdo koukal na Armageddon asi .. :D a pptom si řekli .. hmm ?! co o tom udělat článek ? )))

17. 04. 2021 23:37

Vysvětlete mi prosím někdo, kdo jste kovanější ve fyzice, jak dojde k odklonu díky výbuchu.
Nic jako tlaková vlna ve volném vesmíru není. Zbytky rozpinající se zbraně jsou minimální. Jak lze tedy odklonit objekt bez jeho rozbití. Výbuch uvnitř objektu a odmrštění jeho části, jako zdroj změny směru chápu.

17. 04. 2021 22:03

pisete to, jak byste to tam vymysleli vy. nechapu ty nadpisy. to ze sebe musite delat vylozene hlupaky?