Jak zhubnout při vynaložení minimálního úsilí: věda má jasno

Názory k článku

dpcstb  |  08. 01. 2018 16:26  |  Microsoft Windows 7 Firefox 57.0

za ten nadpis by mal niekto dostat popapuli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  08. 01. 2018 16:28  |  Microsoft Windows 10 Firefox 57.0

Nevím jak to mají muži, ale dívky, slečny už od mých školních let říkaly - NEJÍST. Vše ostatní je v podstatě vždy neúčinné, případně pouze dočasně. V podstatě se má jíst vše, víckrát denně v menším množství, přiměřeně k profesi, protože např. zeleninových salátů s lososem se manuálně pracující asi nenapapká. Jakákoliv náplast, koktejl, prášek se po nějaké době vždy ukáže být podvodem s nadhodnoceným účinkem, který přizná přímo výrobce, případně aktéři, kteří se na kampani účastní. Týrání se v upocené, smradlavé, bakteriemi promořené posilovně se rovněž mine účinkem, pokud člověk nezmění svou životosprávu. Další příklad, těhotné ženy u lékaře často říkají, že nejedí přesto přibývají (nad rámec těhotenství), doktor není dnešní a určitě ho potěší, když některá přizná pravdu, nezřízeného obžerství, hormonům neporučíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
thegrid  |  08. 01. 2018 16:35  |  Microsoft Windows 10 Chrome 63.0.3239.132

Na to jsem přišel sám pozorováním okolních lidí a nepotřeboval jsem k tomu být vědec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2018 17:25 | Linux Firefox 57.0

nežrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neilz  |  08. 01. 2018 17:38  |  Microsoft Windows 7 Chrome 63.0.3239.132

jasne ze je to o jidle ale z gaucingu mit vypracovany telo nikdo nebude, zensky ji malo a jsou hubeny ale kdyz se sebou nic nedelaj tak to stejne zadna hitparada neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zikpik  |  08. 01. 2018 18:33  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Ano, kdo reguluje kalorickou rovnováhu pouze jídlem tzn. jí méně, než spálí, tak hubne. Ale kde jsou svaly (a netýká se jenom mužů) a za co potom stojí taková postava? Nejíst = rychlý efekt shození kil za každou cenu, vyvážít příjem a výdej vhodnou kombinací zdravého jídelníčku a vhodných aktivit = k nezaplacení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alien.cz  |  08. 01. 2018 18:38  |  Macintosh OS X Safari 11.0

Stačí minimalizovat/zrusit jednoduché cukry a většinu sacharidů.Nejíst není potřeba, stačí jen vyměnit dvě "snykersky" třeba za malý steak se salátem a kila jdou dolů sama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ramazo  |  08. 01. 2018 21:26  |  Microsoft Windows 10 Chrome 63.0.3239.84

Autor si pletie kalórie s kilokalóriami. Správne by mal hodnoty uvádzať v KJ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mi.Chal  |  09. 01. 2018 07:24  |  Linux Chrome 63.0.3239.111

Me by spis zajimalo, jestli uz je nejaka studie o tom, proc si lidi porad pletou kalorie s kilokaloriemi.... Za den clovek spotrebuje kolem 8MJ, tj 2 cca miliony kalorii. Tech vasich 500 kalorii nebude mit tycinka, ale jeden drobek. 50g snickers ma mit 1MJ, to je pres 200.000 kalorii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2018 21:41 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Vypovedni hodnota clanku: NULA. Titulek tezkej clickbait. Zacinam si tu pripadat jak na novinkach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxdevaine  |  12. 01. 2018 19:24  |  Linux Chrome 62.0.3202.94

Při sedavém zaměstnání je cvičení nutnost. Kdo má sedavé zaměstnání, tak musí počítat s tím, že mu odejdou kolena, kyčle a záda.
A záda pak mohou za všechno možné, od páteře může být neustálá bolest hlavy, nízky/vysoký tlak a spoustu dalších věcí, nejen bolest zad.
Znal jsem jednu asistentku ředitele, která trpěla na záda, ale před cvičením dávala přednost rehabilitacím, tabletám a navzdory zákazu od doktora nosila podpatky.
Naproti tomu mám bratránka, který od mala trpěl na křivý záda, něco jako skoliozu, ale poté, co se nadchl pro cvičení, doktoři nevěřili vlastním očím, jak se mu páteř srovnala.
Prostě tablety, rehabilitace a další věci jen umožňují většině dojít relativně bezbolestně do stavu, kdy si tak dokurví záda, že už je žádné cvičení nezachrání, jen operace a následně invalidní důchod.
A zaměstnáních, kde se člověk moc nehýbe, je čím dál tím víc.Tím chci říci, že každý člověk by si měl najít nějakou aktivitu, která mu sedne, která ho baví a má možnost jí párkrát týdně dělat. Ono i jen denně ujít minimálně 5km stačí.
Zdar Max

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2018 22:09 | Microsoft Windows 7 Firefox 58.0

Celý článek je postavený na nesmyslu který nakecal nějaký Američan. Jenže vše je bohužel jinak. Když budete méně jíst, tak to znamená pouze to, že se vám žádný nový tuk v těle nebude vytvářet. Ovšem znamená to rovněž to, že se vám starý uložený tuk v těle nerozloží a zůstane vám i když budete méně a správně jíst. Proto se musí cvičit, abyste starý tuk uvolnili a spálili. Chápu že po období kdy nás komunisti blbli, že vše nejlepší vymysleli Rusové se nyní snaží nás další chytráci přesvědčit, že vše nejlepší vymysleli Američani. Stačí se podívat na líné a tlusté Američany a bude vám jasné, že autor asi k těmto tlusťochům patří a nechce se mu cvičit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
31. 03. 2018 15:16 | Microsoft Windows 10 Chrome 65.0.3325.181

Samotná úprava stravy nestačí.. sice o něco zhubnete a nebudete dále přibírat, ale i tak je pohyb dost nezbytný, protože potřebujete spálit tuk, zrychlit metabolismus a taky zpevnit svaly, pokud chcete dobře vypadat. Já třeba chodím bruslit - v zimě na stadion a v létě ven na kolečkových bruslích. Zrovna jsem si kupoval nové z https://www.bauerhockey.cz/... a mohu jen doporučit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor