Jakákoli dávka alkoholu je škodlivá. A je jisté, že je s alkoholem spojena i rakovina

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 133

Názory k článku

09. 01. 2019 19:04

Je to přesně tak. Chceme slyšet jenom to, co nám vyhovuje. Já bych každému kuřákovi pěkně zatopil. Ať si léčbu platí ze svého. A ten, kdo si játra zničí alkoholem taktéž. Proč bych to měl platit já?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2019 10:18

Od porodu umírám - chlast nechlast.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2019 22:47

A na to se napijem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 01. 2019 17:57

Teda nevím jestli má pravdu s tím chlastem, ale podle reakce v diskuzi to selektivní vybírání pravdy, která nám lépe vyhovuje, popsal naprosto přesně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2019 10:47

Řeknu to takhle. Jsem si jistej, že život mezi léty 90-100 stojí stejně za hovno. Takže já si to dobrovolně a vědomě prostě zkrátím. A tito profesoři mě nechávají klidným

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2019 10:37

"Miovský říká, že k eliminaci alkoholu, ale třeba také tabákových výrobků, funguje hlavně výrazné zdražování, zákazy reklamy, pokuty a represe."Nijak nehodlám zpochybňovat škodlivost alkoholu či kouření.
Ano, věřím tomu, že škodí. Stejně tak nedostatek pohybu, tučné/sladké jídlo, práce v dole, adrenalinové sporty, nadměrné slunění, atd...To ale NEZNAMENÁ, že se to má zakazovat či zdaňovat!
Proč? No protože MOJE tělo je MOJE a ne pana Miovského, či státu.
Jelikož je moje tělo moje, mám právo si ho huntovat, jak uznám za vhodné.Politici i někteří zaslepení lékaři v takovém případě rádi argumentují náklady na léčbu či dokonce ušlými daněmi pro stát, když daňový nevolník zemře předčasně, v produktivním věku. Jsme snad ale chovný dobytek, který si stát pěstuje na daně? No vlastně dnes asi jsme, ale zásadně s tím nesouhlasím!I argumentace náklady na léčbu je zcela lichá. Protože to stát nám vnucuje státní socialistické zdravotnictví a zdravotní daň převlečenou za "pojištění". Ale o žádné pojištění nejde, protože spravedlivá pojistka se odvíjí od míry rizika a ne od výše příjmů. Kdyby šlo o pojistku, tak horník musí platit 10x takové pojištění, než hajný procházející se v pracovní době na zdravém povětří. Kuřák by platil vyšší pojistku než nekuřák, přiměřeně sportující a na prevenci dbající jednotlivec by platil méně, než otylé prase, co se ani nehne a jen sedí, baští bůček, pije megapivo z PETky a čumí na estrádu na Nově.Je naprosto neakceptovatelné obhajovat jeden zločin jiným zločinem. Zločin 1 je, že nás stát nutí účastnit se jeho socialistického zdravotního systému (nedovoluje nám se nepojistit či se pojistit zcela komerčně/tržně). A tímto prvním zločinem pak "obhajuje" druhý zločin - omezování a zdražování cigaret a alkoholu, popírá tak to, že jsme vlastníky svých těl.PS: Mínuskovači, nebuďte srabi a uveďte své logické a podložené protiargumenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (26)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2019 09:48

Např. kdysi byl příčinou infarktu cholesterol z vajíček, dnes vajíčka prospívají. Stejně škodlivá byla káva, dnes se doporučují více než 3 šálky denně atd. Heslo zní všeho s mírou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 01. 2019 09:19

V článku se píše: "Společně s kardiologickou společností a dalšími odborníky proto připravuje společné stanovisko."
Tak nevím, ale profesor Pirk, přední kardiochirurg, již léta prohlašuje, že sklenka kvalitního červeného vína denně, je to nejlepší, co můžeme pro srdce udělat.
Asi se v kardiologické společnosti poperou. Jestli ono to není tak, že kudy teče tudy léčí, ale i škodí. Je jen otázka, jestli přínosy převažují nad riziky?
Jenže tvrzení: "Jakékoli množství alkoholu je potencionálně nebezpečné a nikdy dopředu nevíte......." mně moc nepřesvědčuje." Tak tedy VÍME nebo NEVÍME, to je oč tu běží.Mimochodem, článek je víc politikum než odborný článek. Místo popisu jak alkohol škodí, se dozvídáme "novinku" že pan prezident Zeman pije a jiný pan prezident nepil. To že pil pan prezident Havel a to ještě mnohem víc, však zmíněno není. Potencionální vliv je CO??? To je jak když někdo řekne kupte si los, možná vyhrajete. Můj dědeček se úspěšně "prochlastal" do věku 96 let a pak ho přejel vlak, když se vracel z hospody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2019 08:42

Bylo by docela zajímavé prozkoumat, jaký by byl výpadek spotřební daně z lihu, kdyby se všichni konzumenti alkoholu odhodlali k dlouhodobé protestní abstinenci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2019 07:52

Nepiju už 20 let ale to co říká tam pán považuji za blbost. Ani prohibice v USA nic nevyřešila. Závislí si vždycky najdou způsob jak získat svojí drogu. Tvrdé drogy legální nejsou a přesto počty narkomanů stoupají. Kdo je hovado ten žije jako hovado a pojde jako hovado!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2019 07:07

Je jisté, že jisté není vůbec nic, o škodlivosti čehokoliv ani nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 01. 2019 07:07

S kouřením jsem přestal už před dvaceti lety, alkohol piji jen výjimečně. Restrikce dle mého nemá smysl, daleko lepší je cesta kultivované osvěty. Kultivovanou osvětou myslím věcnou diskuzi a předkládání faktů, nikoliv strašení pomocí obrázků rozkládajících se lidských tkání a orgánů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2019 05:25

Ludia nebláznite ! Viete čo by ste tu robili , keby sa vám skokovo predĺži premerný vek o 10 rokov ? A ešte tragickejšie by to bolo , prestať fajčiť a ďaľších 10 rokov utrpenia na tomto svete . A aj Socialna poisťovňa vám poďakuje !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2019 02:01

Žít 100% zdravě = nežít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 01. 2019 23:10

No ked skodi akakolvek davka alkoholu tak to je pekne v prdeli. Niektore lieky(vyluhy bylinne) su v 60% alkohole. Cize ked dotycny vyuziva flasticku vylieci si rymu a dostane raka? Smiesne. Telo nie je z cukru a alkohol si vyraba aj samo. Pri traveni napr ovocia vznika v traviacom trakte alkohol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 01. 2019 22:32

to je blbec!! dalsi dobroser na obzoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2019 22:30

Trochu problém je, že alkohol nemá se zakořeněním v kultuře nic společného. Alkohol se pil už před vznikem kultur a navíc ho požívá desítky druhů zvířat, takže je to zcela jasně přirozená věc.
To jen boj proti alkoholu je ve skutečnosti kulturně-náboženská záležitost.Mimochodem, já alkohol prakticky nepiju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 01. 2019 22:19

S tím jakákoliv dávka bych to neviděl tak doslovně. Nebo snad chtějí tvrdit, že může vyvolat rakovinu, když si dá někdo panáka jednou za rok? V našem životním prostředí je toho škodlivého plno, co může rakovinu vyvolat taky.A ve velkém množství škodí všechno, zabít ve velkém množství může i čistá voda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 01. 2019 22:18

Mám kamaráta, ktorý by bol antivzorom pre takéto varovné články. Má 77 rokov, denne vyfajčí 10 cigariet, vypije 1-2 poháre vína, denne je mäso a ešte pred 5 rokmi chodieval lyžovať do Álp. Teraz už nelyžuje, trochu ho bolia kĺby. Je to Čech, ktorý väčšinu života prežil v BA.
Čo si mám potom myslieť o tomto článku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 01. 2019 22:05

Osobně v pití nevidím problém, pokud se to nepřehání.
Tzn. pokud někomu vyhovuje se třeba 6x za rok na nějaký firemní akci zlejt jako hovado, třeba 20 - 30 panáků nějaký 40% vodky tak v tom nevidím nic špatnýho.
Stejně tak nevidím nic špatnýho na tom, když někdo preferuje třeba dát si 3 panáky každý pátek.
Každopádně pokud zkombinujete zlití jako hovado z prvního případu s časem z druhého případu, tak to už většinou budete mít problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 01. 2019 21:59

my ty nemoce prepijem a utopime v chlastu ! kazdy rano štamprli slivovice a esi neni v cloveku uz nejaky jiny hnus, tak do 80ti tady budem smrdet urcite...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 01. 2019 21:45

Ano a také jsou nádorová onemocnění (co to je prosím pěkně rakovina, nějaká špína prorůstající bramborami?) způsobena tím co jíme, dýcháme, stresem, dědičností, zářením, chemikáliemi, biologickými látkami atd., ty budeme ze života odstraňovat jak? Co to vlastně budou mít lidé za život, až jim EU (týká se i jiných států či celků), zakáže kouřit, pít alkohol, jíst sladké, tučné maso a hromadu dalšího? Kdo si co dovoluje jinému říkat, co si má nebo nemá dělat se svým tělem? Takže nenechám nikoho na omylu, mé tělo nepatří ani státu a už vůbec ne EU. Pokud už se k němu budu chovat necitlivě, ponesu následky a léčbu jsem si ochoten ze 100% hradit sám. Jestli nemá stát koule na to, aby měnil výši zdravotního pojištění, dle pojištěncova přístupu k tělu (protože nic nelze 100% prokázat na DNA úrovni, a co vlastně až na výjimky lze, že?), pak má nechat lidem svobodu, ať si žijí jak chtějí, mají jen jeden život, co jim ho má kdo kazit v zájmu nějakého světového dobra, či společné kasy. Jak říkám, pokud jde o kasu, jakože ano, pak se nebát jasně říct, piješ, kouříš, jíš sladké, tvá pojistka vyletí, to považuji za fér.
Poznámka: Stejně si myslím, že vše je především v odolnosti danou dědičností, v rodině mám několik příbuzných nad 90 a 100 let, kteří se nevyhýbali sladkému, tučnému, alkoholu ani občasnému kouření a žádnými nádory netrpí. Možná ještě jedna věc, jak budou odborníci, stát řešit, že mnoho lidí pracuje v rizikových provozech, kde přijdou do styku s jedovatými látkami, jako je chemický, automobilový, gumárenský průmysl a mnoho jiných? Také tam výrobu okamžitě zruší, zakáží?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2019 21:43

myslim si, ze normalni je drogy nebrat , zejmena ne ty s vysokou toxicitou, coz alkohol je (toxicita je pomer mezi beznou srmtelnou davkou, u alkoholu cca 3 az 5, marihuana ma >100). Ze to je droga velmi nebezpecna dokladaji statistiky umrti a nehod. Kdyz uz bych chtel nejake drogy brat, jsou k dispozici daleko zabavnejsi a hlavne bezpecnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 01. 2019 20:46

Za svůj vcelku dlouhý život jsem už zažil tolik vědeckých kotrmelců o 180 stupňů, že už si radši žiju tak, jak je mi příjemné a netrápím se tím, zda je to zrovna právě teď škodlivé Stejně z toho nevyváznu živý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 01. 2019 20:29

Urcite si hned vecer loknul primo z lahve slivovici ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2019 20:04

Až zakážou prvně cukr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 01. 2019 19:53

Většina lidí ráda pracuje na svém sebezničení. To vidíme všude kolem sebe. Od rodin po výsledky voleb.
Tragédie je, že s sebou do pekla táhnou i ty, kteří by chtěli žít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 01. 2019 19:15

Podle kůže pan doktor vypadá, že je mu buď 70 let nebo hulí jako fabrika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 01. 2019 19:11

Už zase chtějí zdražovat tak někde vyhrabali odborníka na alkohol Pokud mi nepití alkoholu zajistí nesmrtelnot tak slibuji, že už si nedám ani kapku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor