Jako Tesla na vodě. Elektrický člun Eelex 8000 je technicky vyspělejší než vaše auto

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

29. 12. 2021 16:46

Stačí vnímat souvislosti a k nákladům přidat novou baterii, tedy akumulátor za několik set tisíc. K tomu pak péči o hermetičnost prostoru pro baterie. Takže opět ekonomický nesmysl. Ostatně s elektromobily je to podobné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 12. 2021 19:33

Vsetko je vyspelejsie ako dnesne auta so spalovacimi motormi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 12. 2021 12:17

Výborné! Ale na vodu bych se s tím nepouštěl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 12. 2021 10:18

Tak na Prygl je to asi OK, tam je baterka nutnost, tedy az na tu prazskou cenu. Jinak ale dojezd 185 kilometru s NOVOU baterii je vysmech, a v zime aby to clovek stehoval do tepla (nebo je po baterii), a pokud to ma jako Tesla thermal mgmt baterie, tak asi pravidelne jezdit dobijet i v zime.Nemel by to byt problem, nabijecky jsou prece dneska na kazdym molu, od Orliku po Karibik. Nebo suchy dok ?Vyhoda lodi na elektriku v prostredi plnem slane vody je myslim take zrejma. To nejhorsi, co se Vam na lodi muze stat, je pozar. Je to divny, ale zapalit naftu nejni tak docela snadny, zatimco baterky namnoze chytnou ikdyz nechcete. Tech 185km je sice malo, ale ani to bezny smrtelnik neuplave, takze by asi bylo vhodnejsi necekat 10 let, az se dojezd upravi sam, ale rovnou ho upravit tak na 1-2 km, nebo v tom prechytralym software nastavit "bezletovou zonu" kdekoliv > 1 km od brehu. Proste jako stari fenicane. Od pristavni krcmy k pristavni krcme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 12. 2021 10:11

clanek o nicem a plny fabulaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 12. 2021 09:40

Moje auto je levnější a praktičtější. A vo tom to je;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor