Měsíc | Vesmírná turistika | Vztahy

Japonský miliardář hledá životní lásku. Chce ji vzít na výlet kolem Měsíce

Nový pořad AbemaTV nazvaný Full Moon Lovers bude dokumentovat snahy japonského miliardáře Jusaka Maezawy o nalezení životní partnerky. Ta by čtyřiačtyřicetiletého podnikatele měla doprovázet na jeho plánované cestě kolem Měsíce.

„S touto budoucí partnerkou chci vykřičet naši lásku a světový mír z vesmíru,“ uvádí Maezawa na webových stránkách show.

Zakladatel módní maloobchodní internetové stránky Zozotown se chystá k naší přirozené družici vyrazit v roce 2023 a to na palubě kosmické lodi SpaceX. Podle dostupných informací půjde o prvního komerčního pasažéra jmenované společnosti.

Přítelkyně i umělci

V září 2018 Maezawa oznámil, že chce s sebou vzít 6-8 umělců. Nyní to však vypadá, že jedno z těchto míst nakonec připadne ženě, kterou najde ve Full Moon Lovers.

Zájemkyně o účast se mohou přihlásit do 17. ledna. S těmi nejslibnějšími následně Jusaku bude randit, přičemž konečné rozhodnutí prý padne do konce března.

Pro úplnost dodejme, že základní požadavky jsou poměrně jednoduché: věk nad 20 let, bystrá a pozitivní osobnost a samozřejmě touha cestovat do vesmíru.

Diskuze (9) Další článek: Vláda schválila důležitý dokument, 5G aukce by měla začít v prvním čtvrtletí

Témata článku: Vesmír, Japonsko, SpaceX, Měsíc, Televize, Vesmírná turistika, Vztahy, Maezawa, Láska, Miliardář, Výlet, Partnerka

Fedora 33 prostě funguje. Linux si zaslouží dobýt laptop, je to ale asi opět marné

** Desktopový Linux funguje a vypadá stále lépe ** Fedora 33 není výjimkou ** Ve stínu Windows a macOS tu vyrostly skvělé alternativy

FedoraOperační systémyLinux

Google chystá funkci, která z chytrého Gmailu udělá hloupý Gmail
SoukromíGmailGoogle
CZ.NIC bezplatně naděluje USB/NFC klíče. Jak jej získat?
CZ.NICeGovernment