Japonský startup otestoval létající auto s člověkem na palubě

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 34

Názory k článku

01. 09. 2020 21:29

Hodně řidičů není schopno jet po rovině s namalovanými čárami bez ohrožování všech kolem sebe. Už vidím jak se tato individua pohybují v 3d prostoru kde nebudou čáry, značky, neodhadnou rychlost ani vzdálenost ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 09. 2020 09:55

Selskym rozumem je to slepa ulicka - cim mensi vaha, tim mene je to odolne vuci tlaku okolniho vetru.
Cim vetsi vaha, tim je potreba vetsi energie to udrzet ve vzduchu, silnejsi a tezsi motory a tim horsi "manevrovatelnost".
Tohle je vlastne jen takovy "lehky" vrtulnik pro jednoho zokeje.
Tim mi unika potreba osadit drona lidskou posadkou, zvlast kdyz okolni vyvoj jde obracenym smerem - autonomni ovladani..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 08. 2020 17:57

Nutno podotknout že spousta soukromých nadšenců se v této fázi vývoje nachází již leta a přesto se žádný boom personální vzduchodopravy nekoná.Z mnoha důvodů a nejen technických

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 08. 2020 16:39

Mě to připomíná fantasmagorii funikola.
V šedesátých letech UVMV vystavoval tuším ve Frankfurtu funikolo. Nač přenášet pohon auta hřídelem? Po obvodě kola byly měchy, do kterých se postupně pouštěl vzduch. Nafouknutím se kolo jaksi odstrčilo.Místo aby se jim všichni vysmáli, protože to nebylo schopno vyjet do kopce a účinnost prachmizerná, všichni novináši to fotili a psali, jaké je to geniální vynález

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 08. 2020 15:37

vychcani startupisti cucaju prachy z investorov, nic viac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 08. 2020 14:34

Takže reálným testem se (kupodivu) zjistilo, že je to ekonomicky i ekologicky nepoužitelný krám, jako ostatně zatím vždycky, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 08. 2020 14:25

Klasika, další nesmyslný utopický projekt, který jen demonstruje, že je možné se vznést ze země, ale nebude mít šanci na reálné uplatnění, protože stejně jako bez výjimky všechny projekty elektrických létajících prostředků ztroskotá na tom, že neexistuje baterie s použitelným poměrem kapacity k hmotnosti. Ono postavit něco takového, pokud nejsou limitováni tím, že by museli splnit letecké předpisy a dokonce ani nabídnout komerčně použitelnou výdrž, je dnes poměrně snadné. Umí to každý dron za pár tisíc a stačí ho jen zvětšit natolik, aby unesl člověka, ale pprincip i technická náročnost je pořád v podstatě stejná, jen jiné rozměry. Takže vůbec nic převratného, brzy po tom neštěkne pes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 08. 2020 13:19

Jako automobil se definuje stroj, ktery je schopny se vlastni silou pohybovat po zemi. Tohle definici auta nesplnuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 08. 2020 12:25

"Létající auto"??? Pane Černý, vidíte na tom vehiklu někde nějaká kola, aby se to dalo nazvat "autem"? Tedy kromě ložisek v motorech ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 08. 2020 12:06

Auto? Vždyť to nemá ani kola, možná létající saně. Santa Claus elektrifikoval.“ Skeptici nicméně poukazují na to, že létající auta ještě nemohou zůstat ve vzduchu dostatečně dlouho, aby mohla být opravdu užitečná a baterie nezbytné k jejich provozu jsou těžké a drahé”A také na to, že letový provoz není jen tak, zejména nad větší města v okolí letišť se nepodíváte bez povolení řízení letového provozu, ne každý si chce nebo může dělat pilotní průkaz a vyplňovat letový plán...Sestrojit velký dron je hračka, skutečné problémy jsou úplně jinde. Jinak by každý (alespoň každý boháč) už měl svou helikoptéru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 08. 2020 12:02

Překvapuje mě, jakým směrem se to ubírá. Člověk by řekl, že pro létání bude po všech stránkách efektivnější aerodynamický tvar křídla generující vztlak a relativně malý pohon směrem vpřed. Ale zatím to vypadá, že to míří směrem k x-motorům mířícím směrem dolů s jistě mnohem větším příkonem, než v prvním případě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor