K čemu je dobrá manuální regenerace filtru pevných částic a proč ji potřebujete i ve svém autě

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 23

Názory k článku

avatar
31. 01. 2022 14:55

Proc na to davaji tlacitka? Vzdyt by to slo pridat nekam do menu. Klidne i jako priplatkovou vybavu s moznosti kdykoli za poplatek aktivovat v SW..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 01. 2022 11:22

Mám dpf off, tak to mě fakt netrápí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 01. 2022 20:15

Co jsem četl na Citroen foru tak borci si u Berlinga blastili diodu do leveho zrcatka. Při regeneraci prej CItron zapne vyhřívaní. Tak jde poznat že bězí regerace.U Škody to jde poznat jen podle vyšší teploty oleje (ten se špatně odhaduje zda ho ohřalo turbo) tak podle toho, že na volnoběh drží 1000 otaček (po delší trase, kdy je už ohřaty) Pak podle smradu "palící se gumy" ale ani při tom nekouří.Mám druhou Fobii s DPF (1.6TDi 77KW tj zaklaní motor Octavie2)
První s origo filtrem bez čišťění 320 000km pak potkala svodidla.
Druhá opět origo bez čištění jsem nechal ve Škodě načíst zaplnění popelem (nejde vypalit) tak ve 250 000km 60g z 70g. Dle Škody odhadovaná životnost 10 000km. Potom by dle jejich diagnostiky měl filtr životnost jen 70 000km.
Teď má 275 000km a stale nesvití. Pak pujde vyčistit. Prodává se totiž jen origo. Už není econnomy variant za 15K ten byl jen v době pokaní za Dieselgate

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2022 20:09

Tak za tuhle to máte u specializované firmy tak na 4 návštěvy...míněno pro VW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2022 16:32

14 litru za neco co by melo byt v tom aute i v holoverzi, je svinarna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 01. 2022 12:49

Koncernové řešení vypalování filtrů je opravdu tragické a tyhle dvě tlačítka jsou za ty peníze k smíchu.
Regenerace se dá vynutit přes diagnostiku skrz ODB zásuvku; tak si říkám, jestli třeba Číňani nedělají nějaké tlačítko? Že by se připojilo na napájení a CAN bus a stiskem by se do ŘJ poslal stejný příkaz jako z diagnostiky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 01. 2022 11:19

14 kolíků za dvě tupá tlačítka se dvěma kontrolkami, které ovládají to, co v systému je i bez nich? Nádherná ukázka nenažranosti automobilek při naceňování příplatkové výbavy. Nejen že by to mělo za ty prachy ukazovat i to zaplnění, ale tohle by mělo mít každé auto s DPF v základu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor