Za to Česká Scala tam je místy pro deset....
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 10. 2024 12:05
Byla by snad pro policii v Kalifornii vhodnější Tesla S, X, nebo třeba CyberTruck?
To spíše ten Cybertruck, když si pochvalují F150 lightning.Tesla S, i když má vzduchový podvozek, tak je stále relativně nízká (přes obrubníky bych rozhodně nejezdil).Zdar Max
Možná by mohly být zadní křídlové dveře u Tesly X pro policisty vhodnější při umísťování zadržených na zadní sedadla ... 😉
To ale téměř 90° dveře u Cybertrucku také + se jich tam vejde více, by default je už částečně odolný vůči kulkám + velká nákladní plocha atd. :).Zdar Max
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 10. 2024 11:49
Když se člověk podívá, jak jsou vybavena policejní auta v USA, tak Tesla není svým typem a velikostí vůbec vhodná. Prostě pro tento druh použití jsou opravdu malá.Zdar Max
Vyžraná prasata se nevejdou do 2,5tunového auta? No tak to je jednoduché, udělejte ho tří nebo čtyřtunové, vždyť je to tak ekologické, tak je nakonec jedno, jak je je to velké a těžké. A řidičáky na osobáky můžete posunout na 3, 4, nebo 5 tun, ona je to ostatně formalita, jako celý řidičák, který můžou lidi klidně dostávat z úřadů společně s rodným listem. A pokud by někoho trápila vyšší cena, pak to bude cvakat pojišťovna jako kompenzační pomůcku pro morbidní obezitu a nedostatečnou erekci!
Trojka má asi 1.8t, ale chápu, že to nevypadá tak pěkně jako 2.5t. Důležité je, že jste si na své výmysli zanadával a ulevilo se vám 😃.Zdar Max
U nas by to slo, policie jsou vicemene paprdove co jezdi mezi kancelarema nebo mladi hosi obleceni jak specialni jednotky pospavaji v aute pod mostem nebo jezdi po pesi zone. To zvladne i tesla. No i kdyz spat hodiny v aute s pustenou klimatizaci/topenim....
Někde jsem četl, že policejní auta mívají spotřebu 20l/100km, jak někde stále stojí nastartovaný, v létě se zapnutou klimou, v zimě s topením, dost častou jezdí plyn brzda atd.Jinak se udává, že u EV je spotřeba topení / klima celkem ok a je na tom možná o fous líp, než spalovák.Zdar Max
mame moc policajtu a ti maji rozhone moc aut.Rajony, pochuzky a delat svoji praci...
Tohle mi přijde jak diskuze s českejma lobíkama "Cedric Crook vzpomněl na případ, kdy jeho detektivové museli urazit více než 600 mil". Jako chápu, že na takovou věc musí mít adekvátní auto, ale když to nejezdí pravidelně a borec musí si musí vzpomínat, tak je mi z něho smutno.Přesto všechno si myslím, že Tesla 3 a Y jsou naprosto nevhodné pro policii. To je auto na dovážení dětí do školy, na výlety, na dojíždění do práce, na dlouhé cesty po EU/USA, ale neumím si představit, že do toho švestky nacpou nějakou fetku a sednou si tam obalený výstrojí.
alibi az na konci clanku. Ale je dobre vediet ze lumpa vzadu davaju nalezato, kedze uvadzaju ze sa tam vojde iba jeden. A mozno to bol Hightower koho chytili a nastal problem.
Pokud chcete dělat profesionální novinařinu článek by měl vypadat jinak.Kolik vozů TESLA používá celá USA. Kolik policistů je spokojeno. Kolik policistů podalo stížnost. Kolik se ušetřilo proti běžným vozidlum na PHM, na provozu. Takto je to klasický přeložený článek od AI s nulovou hodnotou jak kdyby tu Franta Vocásek z obvodu někde v Bohumíně napsal, že do služební Octavie se nevleze rodina Lakatošová, když ji chytne při čórce v obchodáku.
Zase se zase ozvala nějaká potrefená husa - buď uživatel elektromobilu nebo aspoň fanoušek-čekatel s mokrými sny o něm 😀 . Ten článek říká, že některým policajtům v USA nevyhovují Tesly a vyjmenovává hned konkrétních a řekl bych velmi relevantních důvodů. Naopak příměr k o Octavii v Bohumíně není v tomto případě ani vtipný ani teda moc nesedí.
Státní zaměstnanec si nemá na co stěžovat. Obzvlášt člen sboru ozbrojených sil. Pokud mu věc nevyhovuje, tak si má koupit ze svého. Tak je to běžné například tu v ČR, kdy kluci u AČR,si veškeré vybavení kupují za svoje. Taky nejdu za šéfem, že mi služební OCtavie pro ježdění k klientům s notasem a papírama nestačí 😀
Pokud je auto prostředek nevyhnutný k výkonu práce, což u policie platí, tak je naopak velmi žádoucí, aby potřeby policistů splňovalo a nekomplikovalo jim výkon služby. Takže meleš naprosté nesmysly o věcech, o kterých víš kulový.Ta poznámka s Octávkou jenom potvrzuje jak mimo jsi. Btw. každý slušný zaměstnavatel pochopitelně určuje pouze hodnotu budgetu a nechá výběr značky a modelu auta na jeho skutečném uživateli.
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 10. 2024 10:24
Šetřit na provozu policie není zrovna velká priorita. Nebo myslíš že možná ušetřit par drobných za provoz aut stojí za to že pak policie třeba přijede pozdě protože stáli hodinu na nabiječce?
Tohle je Californie. Ultralevičácký stát, kde guvernérka omezila pravomoci policii a dokonce zvažovala její zrušení. Proto tam teď beztrestně řádí gangy a loupí v obchodech. Z Californie utíká kdo může - firmy i lidé.
Až odtud budou utíkat (kromě firem a lidí) i ty gangy, tak to už tam asi bude hodně špatné ...
pumpickar nam tady bude chtit sdilet sve ekomoudra... Tesla je pouzitelny policejny vuz leda tak v CR kdy policie sedi v housti a meri rychlost nebo kdy si policajti jedou autem pro svacinu nebo kdyz se u vas zastavi aby vam rekli ze nic nebudou setrit a pripad odlozi... Tesla naklady nesetri, pneumatiky menis jako vocas, servis je drazsi, nabijeni je drazsi (ne, policie nema svou vlastni solarni elektrarnu),...
Naprostý souhlas s americkejma "kopama". :)Proto stále používám dieselový Jeep.1. Na plnou nádrž ujedu skoro 1000km. V případě skutečně šetrné jízdy i víc.2. Všude kam přijedu, je hustá síť čerpacích stanic. Nemusím dopředu plánovat, kde budu tankovat. Čerpací stanici najdu doslova na každém rohu.3. Doplnění paliva z 0 na 100% trvá jen pár minut.4. Pevný a zvýšený podvozek se výborně dokáže vyrovnat s nekvalitními českými cestami plnými výtluků. Není problém jet i mimo silnici - např. na chatu po lesní cestě, kde je dokonce potřeba projet brod.5. Nafťáky nehoří! Resp. hoří velmi neochotně a dávají dobrou šanci oheň uhasit dříve než může nadělat nějakou výraznější škodu. Kdo osobně zažil jaké to je, když auto vzplane, tuhle vlastnost nafťáků ocení.6. Když sklopím zadní sedačky, mám v autě opravdu velký úložný prostor. V autě převážím sekačku na trávu, palivové dřevo, není problém stěhovat velké množství různých krámů. Tahle vlastnost je velmi praktická. 7. Pro případ, že prostor uvnitř auta přece jen nestačí, je auto vybaveno koulí na vozík.--------Vůbec nevím co bych si počal s autem jako je Tesla. Nic bych v tom neodvezl, nikam bych v tom nedojel. :)
Hloupý auto pro hloupýho řidiče... co k tomu dodat jinýho.
Tomu říkám vskutku úderný argument! :)Vy zjevně budete velmi inteligentní a v životě nesmírně úspěšný člověk. 😃
Toho si nevšímej to je místní hlupák co se nezmůže na nic lepšího než jen každého urážet.
Tesla rozhodně. Tam musí být dokonce UI, aby s tím její řidič vůbec mohl odjet. Když tak nad tím ale s těma policajtama přemýšlím, možná je to pro ně vhodnější auto, než by se mohlo zdát... 😉
"Pindulin: Hloupý auto pro hloupýho řidiče... co k tomu dodat jinýho."Konecne si si sam odpovedal. Dozil som sa toho.PS: No dalo ti zabrat napisat jeden komentar na tvoju teslu, a to este ubohy. Mam z teba radost. Pod inyma clankami o EV pises elaboraty. +1
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 10. 2024 17:41
Tvl. To je příspěvek. Místo Tesla lze dosadit cokoli menšího a vyjde to nastejno. Jinak některé body jsou jen zavádějící.2. Hustá síť čerpacích stanic je sice oki, ale zapomínáš, že je to dáno tím, že tato síť existuje dlouhé roky. Elektrické dobíjecí stanice se teď rozjíždí a oproti minulým rokům je jich mnohem více a v dalších letech jich bude zase mnohem více.5. Nafťáky nehoří. To nehoří ani EV auta. Častý mýtus. Když už hoří, tak jen běžná hořlavá část, která se snadno uhasí. Hořící baterie je spíše unikát, kdy jde o výrobní vadu nebo sakra silnou nehodu, aby prorazil baterii.Všechno ostatní je jen o autu, nikoli o tom co má za pohon. Takto to můžeš psát třeba i o brouku. Také bys v tom nic nedovezl, nikam bys v tom nedojel ;)
Ad. hustá síť čerpacích stanic - příspěvek jsem psal z pohledu uživatele. Důvod proč je ta síť hustá, je pro mě nepodstatný. Podstatný je pro mě pouze fakt, že je hustá. Až hustá přestane být, začnu uvažovat nad změnou priorit.Ad. hoření či nehoření EV aut - právě jsem se mrknul na statistiky a uznávám, že v tomhle bodě nejspíš máte pravdu. Dle toho co jsem našel, EV auta ve srovnání s benzínama opravdu hoří výrazně méně. Přiznávám se bez mučení, že tohle jsem fakt nevěděl. Nicméně u dieselu je z podstaty špatné hořlavosti nafty toto víceméně vyloučeno.Ad. "Všechno ostatní je jen o autu, nikoli o tom co má za pohon" - jen o autu není např. rychlost tankování. Deisel z nuly na sto natankuji během chviličky. V případě EV auta bych si mohl dát třeba šlofíka. :) Dále taky bych se asi bál brodit se s EV autem - přece jen, napětí kolem 300V (nebo snad ještě víc?), zdroj schopný při tomto napětí dodávat stovky ampér. Třeba je to opravdu výborně izolované, ale strach bych z toho měl.Uznávám, že konkrétní značka auta je jen o pocitech. Tak tedy berme v úvahu obecně dieselový offroad.Tesla nenabízí nic, co by bylo možné postavit vůči dieselovému offroadu. Cybertruck nepovažuji za reálnou variantu. - Pominu-li cenu, je v EU oficiálně nedostupnej. Jsem pouze uživatel. Očekávám, že budu mít v dosahu kvalitní servis. A taky mi připadá svým designem hnusnej.
Názor byl 4× upraven, naposled 15. 10. 2024 10:57
No zrovna u tesel je brodivost tuším celkem dobrá. Hlavní riziko u EV je skutečně zkrat, ale pokud to je dobře pořešeno, což by mělo být obecně z bezpečnostních důvodů, nejen kvůli brodění, tak oproti spalovacím motorům má výhodu že pohon nepotřebuje kyslík. Je tedy asi lepší se brodit z průměrnou teslou, než průměrným spalovákem většiny značek. Ale je pravda že Jeep bude mít sání zřejmě dost vysoko.
No, pohon sice nepotřebuje kyslík, jenom jestli je k tomu pohonu dostatečně vodotěsné vedení, protože jak jistě dobře víte, voda vede elektrický proud velice dobře... 😉
Přečti si ještě jednou na co reaguješ. Ne jen půlku..
Hoří méně, protože je jich jak šafránu. Až jich bude tři pérdele, a kvalita aku klesne na normál jako u telefonů, budou hořet úplně stejně často jako všechna ostatní auta. Jenom půjdou mnohem hůř hasit. Na to vemte jed! 😉
Ta horslavost se saozrejme prepocitava na pocet najetych km.
co jste studoval? Tohle se probiralo na ZS. Voda samozrejme vede elektrickou energii blbe. Musite do ni neco vodiveho rozpusitit.
Trochu by som poopravil vase tvrdenia:1. V pripade stania zo zapnutou klimatizaciou/kurenim je elektromobil schopny vydrzat nasobne dlhsie ako spalovacie auto.2. Husta siet cerpacich stanic funguje, iba ak sa nenarusi dodavatelska siet, pozrite si co sa deje v oblastiah zasiahnutych nejakymi prirodnymi katastrofami (napriklad teraz po hurikane na Floride). V takomto pripade si benzin/diesel doma nevyrobite. Elektrinu na nabitie auta ale ano.3. Zalezi ako kde. Napriklad v takom Chorvatsku v sezone na dialnici je rychlesie nabit elektromobil, ako si odstat radu na cerpacku a radu na platenie.4. Existuju aj ofroadove elktromobily, pozrite si Rivian alebo zmienovany F150 Lightning6. Elektromobily vybavene LFP bateriami alebo clankami z pevnym elektrolytom nehoria vobec. Elektromobily horia statisticky najmenej a tyka sa to iba NMC (Li-Ion) baterii.7. Tak isto existuju elektromobily ktore toto umoznuju8. Gula sa da namonontovat uz pomaly na kazdy elektromobil, SUV maju v pohode aj 2t taznej kapacity, Rivian utiahne 3,5 tony.
To jsou zase pěkně zelené bludy... 😀
1. záleží na modelu - ty co nemají tepelná čepadla a vysokou kapacitu v kWh tak nemusí vydržet topit déle než spalovák s vetší nádrží.2. Když dojde k přírodní katastrofě tak obvykle nefungují ani dodávky elektřiny. A jestli myslíte fotovoltaiku, tak pouze zlomek instalací umí fungovat v ostrovním režimu.3. Ještě se mi v HR za cca 15 cest tam a zpět v sezoně ani jednou nestalo, že bych čekal ve frontě na benzínce.4. Co vím tak nabídka offroad EV modelů je oproti konvenčnímu pohonu velmi, velmi omezená.5. Je nemálo těch případů, které blafnou komplet tak, že je prakticky nemožné je uhasit když nepočítám kompletní zatopení vodou a i tak je vymalováno. U spalováku když se podaří včas uhasit, tak nemusíte měnit ni motor. Bohužel tyto kategorie ve statistikách požárů aut už moc nenajdete...8. (u puv. prispevku bod 7) Jo, s guľou utáhnou až 2 tuny, třeba i kavaran ale jak daleko s ním dojedou ? Britové to otestovali - Enyaq iV ujel s karavanem celých 160km: https://autosalon.tv/novinky/nova-a...-na-160-km. Ano, můžete s ním objet více destinací než jen jednu, ale 160km je za mne opravdu příliš málo.
Názor byl 4× upraven, naposled 16. 10. 2024 13:22
pindik ta za chvilku presvedci o opaku :P
Oindiku kolko mas vlastne loginov? 20? 😃
Ale to co potrebujete vy a co potrebuju Americky policajti je uplne nieco ineho. Maximalne ta svetla vyska, ktoru zas riesi v clanku spominany F150 Lighting.Vy ste specificky spotrebitel co potrebuje prejst 1000 km a zaroven tahat prives. Priznam sa, ze som teraz pocas prechadzky presiel skoro celu nasu mestku cast (6tis ludi domy aj bytovky) a neviem ci som videl jediny prives ( a kedze sme v kopci je vidiet do dvorov). A prosim Vas prestante ten hoax o tom ako strasne el. auta horia. Ste ako dezolat. To Vas skorej trafi tehla do hlavy, ked pojdete okolo stavby ako Vam zhori el. auto. Australia’s Department of Defence funded EV FireSafe to look into the question. It found there was a 0.0012% chance of a passenger electric vehicle battery catching fire, compared with a 0.1% chance for internal combustion engine cars.
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 10. 2024 09:09
Celé tři stížnosti? Hmm, dobře.
Relevantní a celkem zásadní stížnosti - článek jste nečetl ? Když se vám tam nevejdou ani 2 lumpové ani vybavení, nedostanete se rychle z a do auta při zásahu (byť to může jít na vrub nějakým těm kilům navíc) a nemůžou kvůli tomu dělat na 100% svoji práci, tak se nedivím že se ozývají. Kdyby to byly pouze drobnosti tak se neozývají. Já nevím proč máte potřebu zlehčovat něco o čem víte úplný p r d.
2 lumpové? Odjakživa se veze jen jeden zadržený. Pokud jsou dva, tak se přivolá další hlídka, aby si odvezla toho druhého. Tak kdo tu ví úplný p r d.
Policejního antona jste evidentně ještě nikdy neviděl, co? 😝
V článku se píše, že tam (v USA) potřebují vozit lumpy dva. Tak buď je v tom článku mylná informace, nebo jste uvedl předpisy u nás, které nemají s článkem žádnou souvislost.
V článku se ale nepíše, že potřebují vozit lumpy dva, ale že potřebuji vozit více osob naráz. To nemusí být totéž. Z taktického hlediska je blbost vozit dva zadržené, protože představuji nebezpečí. Se mohou navzájem porvat, pošťuchovat, slovně napadat.Popravdě jsem raději mrknul na originál a tento článek je dosti okleštěný. Sice se tam píše o možnosti převést více podezřelých, ale také více svědků nebo pozůstalých nebo i více policistů.
A jak ty lumpy a tuny vybavení vozí na motorkách? Ono to tak trochu zavání nevhodným využitím prostředků.
Ano, je to prostě nevhodné auto. Však oni to také říkají. 😉
V souvislosti s jiným příspěvkem jsem si přečetl originál a narazil na jednu zajímavost. Že si na tohle stěžuje náčelník, který sám ty Tesly požadoval. Politici požadovali pouze nulovou emisi, nikoli, že to musí být Tesly.Takže policisté si stěžuji na špatném místě, když si sami objednali auto, které jim později nevyhovuje.
auto na súkromné účely v plate, pretože kalifornské benefity :)a zrazu neviete, či to vytiahne tú 200(v míľach netuším :), ale opraviť značky a povoliť to tam, kde to je možné, to už nevedia...ale keď sú 3-hodinové zápchy na 8 prúdovej diaľnici(4+4), asi niečo vymákli a teda natočili aj film ako teda akčne využiť niečo čo poriadne nefunguje :), no a radšej keď to uvideli bankári, tak im zatkli tipec a zdrhli inam, Delaware sa neráta a Švaj(r)c tiež nie :)
Tak tenhle článek mě pobavil 😀. Demolition man jak vyšitý 😀.
Pokud se jim to nelíbí a chtěj být stále eko, můžou přesedlat ty tlusté zadky na elektrické motorky. V Kalifornii stejně není zima jak je rok dlouhý a skoro tam neprší.
Na těch se jim ti zadržení rozhodně povezou mnohem lépe. 😉
Dáš ho na side káru.
Kdyby kalifornští policisté někdy sledovali český seriál Četnické humoresky, tak by věděli, že naši četníci za 1. republiky občas nějakého toho zadrženého na motorce se sajdkárou převáželi. Možná by pak také místo Tesel radši měli motorky se sajdkárou? 😉
To bol dobrý seriál s pánom Topferom. Treba im to navrhnúť. Ja by som zasa bol za policajný Tuk-Tuk, to je de facto prerastená Vespa.
V Kalifornii neni zima? Kalifornie neni jenom San Diego, Kalifornie je taky Napa nebo Santa Rosa kde se v pohode na par mesicu dostanes na teploty kolem nuly... To same s destem...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.