Kanaďané jedí jako první na světě geneticky modifikované maso

Názory k článku

Kate s  |  14. 08. 2017 11:54  |  Linux Firefox 56.0

Konečně někdo prorazil další přiblblé tabu…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2017 12:34 | Microsoft Windows 10 Chrome 60.0.3112.90

Okjááááááááá!!!!!!https://www.csfd.cz/film/78252-okja/prehled/...

Karel 2.  |  14. 08. 2017 13:26  |  Microsoft Windows XP Firefox 38.0

Upřímnou soustrast Kanaďanům.Že lidi umí něco udělat, ještě neznamená, že to umí udělat dobře. A ani to neznamená, že tomu rozumí.
V genetice je stále mnohem víc neznámých věcí, než známých.
A pěstovat, natož jíst, gmo, je stejné oslovství, jako třeba když se kdysi dávno alchymisté učili základům chemie mj ochutnáváním látek, které vyráběli. Napadlo vás někdy, odkud pocházejí u spousty jedovatých chemikálií informace o tom, jakou mají chuť? Oni to jedli ... chudáci ... dobrovolně ...
Praktické využívání gmo je předčasné a nebezpečné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
shrekzbaziny  |  14. 08. 2017 14:21  |  Microsoft Windows 7 Firefox 47.0

Možná není nebezpečné to jíst, ale ohledně těch argumentů o tom, že neutečou a že se nemůžou rozmnožovat přece vědí všichni, jak to je, kdo viděli Jurský park!

abchonza  |  14. 08. 2017 14:43  |  Microsoft Windows 7 Chrome 60.0.3112.90

100x lepsi si dat 5x zmutovane dna maso od cehosi co vzniklo po 10 mutacich, nez cesky bio salam, ktery videl maso mozna z vlaku :)

avatar
16. 08. 2017 21:40 | Microsoft Windows 10 Firefox 54.0

Provedl někdo studie toho co může přínést dlouhodobá konzumace takového masa? Nejspíš ne, vzhledem k tomu ze je ovlivněn růstový hormon, může být i potencilně navýšeno riziko například rakoviny...jak už se mnohokrát potvrdilo příroda si najde cestu a to kolikrát takovým způsobem že se vědci nestačí divit, genetické inženýrství je stále velkou neznámou a větší únik takových ryb do moře by mohl skončit i přírodní katastrofou. Nejsem proti tomu, může to mít i velká plus, ale je to rizikový zásah do přírody. V tomto odvětví by měli být opravdu důkladné a dlouhodobé vědecké zkoumání a vysoké nároky na izolaci od přírody a opatrnost je by nemela být podceňována. Stejně už jsme dávno krmení například geneticky upravovanými kuřaty, dokrmené steroidy atd...pak se není čemu divit jak častá je dnes obezita, gynekomastie, neplodnost a u mužů klesá hladina testosteronu a toto je rozhodně jedním z ovliňujících faktorů.

matelko 2  |  26. 08. 2017 16:23  |  Linux Chrome 49.0.2623.75

Jako dítě a fanoušek sci-fi bych to vítal. Teď už takovéhle zprávy beru spíše s obavami budoucích možných následků. Vše co rychle dorůstá se rychleji množí a vytlačuje ostatní konkurenční druhy. Lidi jsou nepoučitelní, samoregulace přírody nemusí dokázat dostatečně rychle reagovat a že se nedostanou do volné přírody je jen zbožné přání. Bohatě na to stačí jeden idiot. Co mi nejvíc hlava nebere je však bezmezná důvěra v dnešní vědecké poznatky u většiny diskutujících. V internetové době bych čekal u nich více informovanosti o stále se opakující historii a o způsobu prezentování nových objevů kde zisk je až na prvním místě.