S elektrickými koloběžkami, skútry a všemožnými dopravními prostředky se teď roztrhl pytel. U nás tento trend asi moc nepostřehnete, ale třeba v Německu je úplně běžné, aby se obchodník na schůzku dopravoval třeba na elektrické koloběžce. Karmic  

S elektrickými koloběžkami, skútry a všemožnými dopravními prostředky se teď roztrhl pytel. U nás tento trend asi moc nepostřehnete, ale třeba v Německu je úplně běžné, aby se obchodník na schůzku dopravoval třeba na elektrické koloběžce. | Karmic
 

Všechna tato vozítka jsou futuristická a designově zajímavá. Přijít s něčím opravdu unikátním je tak už dnes problém. Karmic  

Všechna tato vozítka jsou futuristická a designově zajímavá. Přijít s něčím opravdu unikátním je tak už dnes problém. | Karmic
 

Společnost Karmic to ale přece jenom zkouší. Nejde přitom o žádného nováčka, mají za sebou již dva úspěšné projekty elektrických kol, robustnější Koben M a elegantní Koben S. Jejich nejnovější počin se jmenuje Oslo, jde o elektrické kolo do města, a stejně jako předchůdci střádá peníze na vývoj a výrobu na crowdfundingové platformě Kickstarter. Karmic  

Společnost Karmic to ale přece jenom zkouší. Nejde přitom o žádného nováčka, mají za sebou již dva úspěšné projekty elektrických kol, robustnější Koben M a elegantní Koben S. Jejich nejnovější počin se jmenuje Oslo, jde o elektrické kolo do města, a stejně jako předchůdci střádá peníze na vývoj a výrobu na crowdfundingové platformě Kickstarter. | Karmic
 

Společnost dává do projektu velké naděje. Uvádí, že nejlepší elektrické kolo ze všech ještě nebylo postaveno. A tak ho prý postavila. Oslo nevypadá jako ostatní elektrická kola, protože narozdíl od většiny z nich bylo navrhnuto na čistém stole a nikoliv úpravou klasického bicyklu. Karmic  

Společnost dává do projektu velké naděje. Uvádí, že nejlepší elektrické kolo ze všech ještě nebylo postaveno. A tak ho prý postavila. Oslo nevypadá jako ostatní elektrická kola, protože narozdíl od většiny z nich bylo navrhnuto na čistém stole a nikoliv úpravou klasického bicyklu. | Karmic
 

Baterie na tomto kole se dají měnit, jedna má kapacitu 480Wh (takový standard elektrokol) a vystačí na zhruba 32 kilometrů. Kolo má tři úrovně asistence pro pedály a maximální rychlost je přes 30 km/h. Rám kola je vytvořen hydroformováním hliníku a pokrytý termoplastem. Karmic  

Baterie na tomto kole se dají měnit, jedna má kapacitu 480Wh (takový standard elektrokol) a vystačí na zhruba 32 kilometrů. Kolo má tři úrovně asistence pro pedály a maximální rychlost je přes 30 km/h. Rám kola je vytvořen hydroformováním hliníku a pokrytý termoplastem. | Karmic
 

Karmic však ještě zdaleka nemá vyhráno. Za cíl si totiž dal vybrat celkem 200.000 dolarů. V době psaní tohoto článku je vybráno teprve necelých 18 tisíc. Do konce kampaně však zbývá ještě 25 dní a vzhledem k minulým úspěchům, je výsledek více než reálný.   Karmic  

Karmic však ještě zdaleka nemá vyhráno. Za cíl si totiž dal vybrat celkem 200.000 dolarů. V době psaní tohoto článku je vybráno teprve necelých 18 tisíc. Do konce kampaně však zbývá ještě 25 dní a vzhledem k minulým úspěchům, je výsledek více než reálný.
  | Karmic
 

Karmic  

Karmic
 

Všechna tato vozítka jsou futuristická a designově zajímavá. Přijít s něčím opravdu unikátním je tak už dnes problém. Karmic  
Společnost Karmic to ale přece jenom zkouší. Nejde přitom o žádného nováčka, mají za sebou již dva úspěšné projekty elektrických kol, robustnější Koben M a elegantní Koben S. Jejich nejnovější počin se jmenuje Oslo, jde o elektrické kolo do města, a stejně jako předchůdci střádá peníze na vývoj a výrobu na crowdfundingové platformě Kickstarter. Karmic  
Společnost dává do projektu velké naděje. Uvádí, že nejlepší elektrické kolo ze všech ještě nebylo postaveno. A tak ho prý postavila. Oslo nevypadá jako ostatní elektrická kola, protože narozdíl od většiny z nich bylo navrhnuto na čistém stole a nikoliv úpravou klasického bicyklu. Karmic  
Baterie na tomto kole se dají měnit, jedna má kapacitu 480Wh (takový standard elektrokol) a vystačí na zhruba 32 kilometrů. Kolo má tři úrovně asistence pro pedály a maximální rychlost je přes 30 km/h. Rám kola je vytvořen hydroformováním hliníku a pokrytý termoplastem. Karmic  
7
Fotogalerie

Karmic Oslo prý bude nejlepší elektrokolo na světě. Už teď si ho můžete předběžně koupit

S elektrickými koloběžkami, skútry a všemožnými malými dopravními prostředky na elektřinu se teď roztrhl pytel. U nás tento trend asi moc nepostřehnete, ale třeba v Německu je úplně běžné, aby se obchodník na schůzku dopravil třeba na elektrické koloběžce. Všechna tato vozítka jsou futuristická a designově zajímavá. Přijít s něčím opravdu unikátním je tak už dnes problém.

Společnost Karmic to ale přece jenom zkouší. Nejde přitom o žádného nováčka, má za sebou již dva úspěšné projekty elektrických kol: robustnější model Koben M a elegantní Koben S. Nejnovější počin se jmenuje Oslo, jde o elektrické kolo do města, a stejně jako předchůdci střádá peníze na výrobu na crowdfundingové platformě Kickstarter.

Společnost dává do projektu velké naděje. Uvádí, že to nejlepší elektrické kolo ze všech ještě nebylo postaveno. A tak ho prý postavila. Oslo nevypadá jako ostatní elektrická kola, protože na rozdíl od většiny z nich bylo navrženo na čistém listu papíru a nikoliv úpravou klasického bicyklu.

Baterie se dají měnit, jedna má kapacitu 480Wh (standard elektrokol) a vystačí na zhruba 32 kilometrů. Kolo má tři úrovně asistence pro pedály a maximální rychlost je přes 30 km/h. Rám kola byl vytvořen hydroformováním hliníku a je pokrytý termoplastem.

Karmic však ještě zdaleka nemá vyhráno. Za cíl si totiž dal vybrat celkem 200 000 dolarů. V době psaní tohoto článku je vybráno teprve necelých 23 tisíc. Do konce kampaně však zbývá ještě 18 dní a vzhledem k minulým úspěchům, je pozitivní výsledek více než reálný. Cena je stanovena na 1499 dolarů (tj. cca 35 500 Kč bez daně).

Určitě si přečtěte

Články odjinud