Eugen59
19. března 2023 • 16:10

dotaz vojína kotasa ...koľko áut sa ročne v číne predá?
Nie je to náhodou tak, že strašne málo vzhľadom k počtu obyvateľov, a teda autá kupuje majetnejšia vrstva obyvateľstva?
Okrem toho, pchajú sa do hybridov, čo je ale úplne zjavne oblasť, kde sa "sluší" a "patrí" byť napchatý z pohľadu sociálneho statusu kupujúceho a kašle sa na to, že hybridy sú pre prírodu omnoho horšie ako obyčajné spaľováky?

Názor byl 1× upraven, naposled 19. 3. 2023 16:10

jirik66
19. března 2023 • 14:10

Evropu čeká světlá budoucnost - všechno bude z Číny :-D

Jamil
18. března 2023 • 19:26

Spoločnosť GEELY, ktorá stavia závod niekde na východnom Slovensku a je v Číne až štvrtá. Myslel som, že je to väčšia spoločnosť. Vlani vyrobila iba 1,433 milióna áut.:-(

Richard Vacek
18. března 2023 • 15:53

Čína má pod palcem celý výrobní proces baterií - od zdrojů surovin, jejich zpracování až pokonečný produkt. Vypadá proto logicky, že díky tomu se u ní daří i elektromobilům.
EU naproti tomu nic z toho nemá, ale je jedničkou v oblasti spalovacích motorů. Proto nevypadá moc logicky, že se násilně cpe do sektoru, kde nemá žádnou komparativní výhodu a současně si sama likviduje sektor, kde je jedničkou.

Tojevono
18. března 2023 • 15:21

Předhodí nás Číně?Spíše to vypadá na USA a Asii.

Pan Vesmira
18. března 2023 • 15:09

hadanka: kolko % z predajov tvorili auta so spalovacim motorom?

Radek Panchartek
18. března 2023 • 14:41

JJ tupelům z EU nedopíná, že zákazem aut a podporou EV položí místní vyspělý automobilový průmysl a předhodí nás Číně ...

Určitě si přečtěte

Články odjinud