O britské společnosti Lunaz jsme již  několikrát psali . Zabývá se přestavbou klasických aut na elektromobily. Jakkoliv kacířská se vám tato přestavba může zdát, tak věřte, že Lunaz na to jde opravdu šetrně a mazlí se s auty do posledního detailu. Zdroj: Lunaz Design

O britské společnosti Lunaz jsme již několikrát psali. Zabývá se přestavbou klasických aut na elektromobily. Jakkoliv kacířská se vám tato přestavba může zdát, tak věřte, že Lunaz na to jde opravdu šetrně a mazlí se s auty do posledního detailu. | Zdroj: Lunaz Design

Navíc má své zákazníky, kteří jsou za elektrické klasiky ochotní zaplatit někdy až horentní sumy. Zdroj: Lunaz Design

Navíc má své zákazníky, kteří jsou za elektrické klasiky ochotní zaplatit někdy až horentní sumy. | Zdroj: Lunaz Design

Lunaz již dříve dával na vědomí, že se pustí do výroby první třech sérií  Bentley  Continental. Aktuálně tak dává informuje, že dokončil výrobu prvního kousku.  Zdroj: Lunaz Design

Lunaz již dříve dával na vědomí, že se pustí do výroby první třech sérií Bentley Continental. Aktuálně tak dává informuje, že dokončil výrobu prvního kousku.  | Zdroj: Lunaz Design

Kožené čalounění vozu barevně ladí s lakem karoserie, dřevěné panely byly znovu ručně vyrobeny a majitel si může užívat nového infotainmentu s funkcí Apple Carplay. Zdroj: Lunaz Design

Kožené čalounění vozu barevně ladí s lakem karoserie, dřevěné panely byly znovu ručně vyrobeny a majitel si může užívat nového infotainmentu s funkcí Apple Carplay. | Zdroj: Lunaz Design

Mezi další vylepšení se řadí třeba nová klimatizace, posilovač řízení, lepší brzdy a upravený podvozek, který je vyladěný na míru elektrickému ústrojí. Zdroj: Lunaz Design

Mezi další vylepšení se řadí třeba nová klimatizace, posilovač řízení, lepší brzdy a upravený podvozek, který je vyladěný na míru elektrickému ústrojí. | Zdroj: Lunaz Design

Totožnost majitele společnost neprozradila, prý jde ale o jednoho z největších sběratelů aut v Anglii a nové Bentley bude využívat denně. Zdroj: Lunaz Design

Totožnost majitele společnost neprozradila, prý jde ale o jednoho z největších sběratelů aut v Anglii a nové Bentley bude využívat denně. | Zdroj: Lunaz Design

Vozit v něm bude i malé děti, protože součástí auta jsou dětská sedadla ze stejné kůže jako zbytek interiéru. Škoda, že chybí fotografie interiéru. Zdroj: Lunaz Design

Vozit v něm bude i malé děti, protože součástí auta jsou dětská sedadla ze stejné kůže jako zbytek interiéru. Škoda, že chybí fotografie interiéru. | Zdroj: Lunaz Design

Projekty Lunaz začínají oholením původních aut na kost a kompletní restaurací s přidáním elektrického ústrojí. Firma používá elektrické ústrojí o výkonu 375 koní a s točivým momentem 700 N.m. Zdroj: Lunaz Design

Projekty Lunaz začínají oholením původních aut na kost a kompletní restaurací s přidáním elektrického ústrojí. Firma používá elektrické ústrojí o výkonu 375 koní a s točivým momentem 700 N.m. | Zdroj: Lunaz Design

Baterie může mít kapacitu 80 až 120 kWh. Cena za základní vůz bez finální specifikace činí 350.000 liber, tedy při aktuálním kurzu  10.566.500 Kč.  Zdroj: Lunaz Design

Baterie může mít kapacitu 80 až 120 kWh. Cena za základní vůz bez finální specifikace činí 350.000 liber, tedy při aktuálním kurzu 10.566.500 Kč. | Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Navíc má své zákazníky, kteří jsou za elektrické klasiky ochotní zaplatit někdy až horentní sumy. Zdroj: Lunaz Design
Lunaz již dříve dával na vědomí, že se pustí do výroby první třech sérií  Bentley  Continental. Aktuálně tak dává informuje, že dokončil výrobu prvního kousku.  Zdroj: Lunaz Design
Kožené čalounění vozu barevně ladí s lakem karoserie, dřevěné panely byly znovu ručně vyrobeny a majitel si může užívat nového infotainmentu s funkcí Apple Carplay. Zdroj: Lunaz Design
Mezi další vylepšení se řadí třeba nová klimatizace, posilovač řízení, lepší brzdy a upravený podvozek, který je vyladěný na míru elektrickému ústrojí. Zdroj: Lunaz Design
14
Fotogalerie

Kdyby snad někomu připadaly elektromobily levné… Zkuste Bentley, první elektrický kus vyjde na 10 milionů

Britská firma Lunaz se zabývá přestavbou klasických aut na elektromobily. Jakkoliv kacířská se vám tato přestavba může zdát, tak věřte, že Lunaz na to jde opravdu šetrně a mazlí se s auty do posledního detailu. Navíc má své zákazníky, kteří jsou za elektrické klasiky ochotní zaplatit někdy až horentní sumy.

Lunaz již dříve dával na vědomí, že se pustí do výroby první třech sérií Bentley Continental. Aktuálně tak informuje, že dokončil výrobu prvního kousku. Jedná se o Bentley S3 Continental Flying Spur (čtyřdveřová verze) z roku 1961 v dvoubarevném laku karoserie.

Kožené čalounění vozu barevně ladí s lakem karoserie, dřevěné panely byly znovu ručně vyrobeny a majitel si může užívat nového infotainmentu s funkcí Apple Carplay. Mezi další vylepšení se řadí třeba nová klimatizace, posilovač řízení, lepší brzdy a upravený podvozek, který je vyladěný na míru elektrickému ústrojí.

Totožnost majitele společnost neprozradila, prý jde ale o jednoho z největších sběratelů aut v Anglii a nové Bentley bude využívat denně. Vozit v něm bude i malé děti, protože součástí auta jsou dětská sedadla ze stejné kůže jako zbytek interiéru. Škoda, že chybí fotografie vnitřku vozu.

Projekty Lunaz začínají oholením původních aut na kost a kompletním restaurováním s přidáním elektrického ústrojí. Firma používá ústrojí o výkonu 375 koní a točivém momentu 700 Nm. Baterie může mít kapacitu 80 až 120 kWh. Cena za základní vůz bez finální specifikace činí 350 000 liber, tedy při aktuálním kurzu 10 566 500 Kč.

Určitě si přečtěte

Články odjinud