Pokud vám v automobilu se spalovacím motorem dojde palivo, stačí mít v kufru kanystr s benzínem či naftou. Případně můžete zavolat asistenční službu nebo ochotného kamaráda, aby vám palivo dovezl. V případě aut poháněných elektřinou to ale tak jednoduché nebývá. Zdroj:  DEVINN .

Pokud vám v automobilu se spalovacím motorem dojde palivo, stačí mít v kufru kanystr s benzínem či naftou. Případně můžete zavolat asistenční službu nebo ochotného kamaráda, aby vám palivo dovezl. V případě aut poháněných elektřinou to ale tak jednoduché nebývá. | Zdroj: DEVINN.

Česká firma DEVINN má ve svém portfoliu hned několik zajímavých produktů. Možným řešením vybitého elektromobilu, který zůstal stát mimo dosah nabíjecí stanice, je její mobilní vodíková semiautonomní nabíječka elektromobilů H2BOT. Zdroj:  DEVINN .

Česká firma DEVINN má ve svém portfoliu hned několik zajímavých produktů. Možným řešením vybitého elektromobilu, který zůstal stát mimo dosah nabíjecí stanice, je její mobilní vodíková semiautonomní nabíječka elektromobilů H2BOT. | Zdroj: DEVINN.

Jednou ze zásadních výhod H2BOTa je jeho mobilita. Když z nějakého důvodu nemůže elektromobil dojet k nabíjecí stanici, může nabíječka H2BOT přijet za ním. Vozítko je částečně autonomní – na jeho provoz dohlíží vzdálený pracovník obsluhy, který má k dispozici 360° pohled z osmi kamer. Díky online přístupu přes síť GSM může zařízení ovládat prakticky odkudkoli na světě. Zdroj:  DEVINN .

Jednou ze zásadních výhod H2BOTa je jeho mobilita. Když z nějakého důvodu nemůže elektromobil dojet k nabíjecí stanici, může nabíječka H2BOT přijet za ním. Vozítko je částečně autonomní – na jeho provoz dohlíží vzdálený pracovník obsluhy, který má k dispozici 360° pohled z osmi kamer. Díky online přístupu přes síť GSM může zařízení ovládat prakticky odkudkoli na světě. | Zdroj: DEVINN.

Logicky vyvstává otázka, kde H2BOT bere energii, díky níž dokáže dobíjet baterie elektromobilů. Ne, nevozí na své palubě velké a těžké akumulátory. Energii vyrábí na místě pomocí vodíkového palivového článku. Neprodukuje tak žádné emise, neboť během celého procesu vzniká pouze elektřina a demineralizovaná voda. Navíc díky tomu nepotřebuje připojení k elektrické síti. Zdroj:  DEVINN .

Logicky vyvstává otázka, kde H2BOT bere energii, díky níž dokáže dobíjet baterie elektromobilů. Ne, nevozí na své palubě velké a těžké akumulátory. Energii vyrábí na místě pomocí vodíkového palivového článku. Neprodukuje tak žádné emise, neboť během celého procesu vzniká pouze elektřina a demineralizovaná voda. Navíc díky tomu nepotřebuje připojení k elektrické síti. | Zdroj: DEVINN.

Vodík o čistotě 99,995 % je skladován v kompozitových nádobách, do kterých se ho vejde až 14 kilogramů, což odpovídá využitelné energii cca 230 kWh. K doplňování je možné použít jakoukoli standardní vodíkovou plničku pro automobily. Zdroj:  DEVINN .

Vodík o čistotě 99,995 % je skladován v kompozitových nádobách, do kterých se ho vejde až 14 kilogramů, což odpovídá využitelné energii cca 230 kWh. K doplňování je možné použít jakoukoli standardní vodíkovou plničku pro automobily. | Zdroj: DEVINN.

Vozítko s rozměry 144,8 × 273,4 × 212,0 centimetrů váží i se zásobníkem vodíku 2390 kilogramů. Díky kompaktním rozměrům může fungovat jako podpůrná nebo primární nabíječka elektromobilů například na parkovištích u obchodních center. Při nabíjení nezabírá zbytečné místo – v průběhu procesu stojí za zaparkovaným vozidlem. Zdroj:  DEVINN .

Vozítko s rozměry 144,8 × 273,4 × 212,0 centimetrů váží i se zásobníkem vodíku 2390 kilogramů. Díky kompaktním rozměrům může fungovat jako podpůrná nebo primární nabíječka elektromobilů například na parkovištích u obchodních center. Při nabíjení nezabírá zbytečné místo – v průběhu procesu stojí za zaparkovaným vozidlem. | Zdroj: DEVINN.

Nabíječka poskytuje nabíjecí výkon až 42 kilowattů, přičemž nabíjí stejnosměrným proudem. Dle výrobce lze maximální výkon zvýšit až na 120 kW integrací jiného palivového článku. Připojení napájecího kabelu k vozidlu zajišťuje robotická ruka, které s naváděním na zásuvku pomáhá 3D kamera. Zdroj:  DEVINN .

Nabíječka poskytuje nabíjecí výkon až 42 kilowattů, přičemž nabíjí stejnosměrným proudem. Dle výrobce lze maximální výkon zvýšit až na 120 kW integrací jiného palivového článku. Připojení napájecího kabelu k vozidlu zajišťuje robotická ruka, které s naváděním na zásuvku pomáhá 3D kamera. | Zdroj: DEVINN.

Mobilní vodíková semiautonomní nabíječka elektromobilů H2BOT najde využití tam, kde není dostatek nabíjecích míst nebo kam není přivedená odpovídající elektrická infrastruktura. Je vhodná také jako zdroj energie pro firemní flotily automobilů. V případě zájmu je možné tento produkt objednat na webu výrobce. Zdroj:  DEVINN .

Mobilní vodíková semiautonomní nabíječka elektromobilů H2BOT najde využití tam, kde není dostatek nabíjecích míst nebo kam není přivedená odpovídající elektrická infrastruktura. Je vhodná také jako zdroj energie pro firemní flotily automobilů. V případě zájmu je možné tento produkt objednat na webu výrobce. | Zdroj: DEVINN.

Česká firma DEVINN má ve svém portfoliu hned několik zajímavých produktů. Možným řešením vybitého elektromobilu, který zůstal stát mimo dosah nabíjecí stanice, je její mobilní vodíková semiautonomní nabíječka elektromobilů H2BOT. Zdroj:  DEVINN .
Jednou ze zásadních výhod H2BOTa je jeho mobilita. Když z nějakého důvodu nemůže elektromobil dojet k nabíjecí stanici, může nabíječka H2BOT přijet za ním. Vozítko je částečně autonomní – na jeho provoz dohlíží vzdálený pracovník obsluhy, který má k dispozici 360° pohled z osmi kamer. Díky online přístupu přes síť GSM může zařízení ovládat prakticky odkudkoli na světě. Zdroj:  DEVINN .
Logicky vyvstává otázka, kde H2BOT bere energii, díky níž dokáže dobíjet baterie elektromobilů. Ne, nevozí na své palubě velké a těžké akumulátory. Energii vyrábí na místě pomocí vodíkového palivového článku. Neprodukuje tak žádné emise, neboť během celého procesu vzniká pouze elektřina a demineralizovaná voda. Navíc díky tomu nepotřebuje připojení k elektrické síti. Zdroj:  DEVINN .
Vodík o čistotě 99,995 % je skladován v kompozitových nádobách, do kterých se ho vejde až 14 kilogramů, což odpovídá využitelné energii cca 230 kWh. K doplňování je možné použít jakoukoli standardní vodíkovou plničku pro automobily. Zdroj:  DEVINN .
8
Fotogalerie

Když nemůže elektromobil dojet k nabíjecí stanici, česká nabíječka H2BOT přijede za ním

Pokud vám v automobilu se spalovacím motorem dojde palivo, stačí mít v kufru kanystr s benzínem či naftou. Případně můžete zavolat asistenční službu nebo ochotného kamaráda, aby vám palivo dovezl. V případě aut poháněných elektřinou to ale tak jednoduché nebývá.

Česká firma DEVINN má ve svém portfoliu hned několik zajímavých produktů. Možným řešením vybitého elektromobilu, který zůstal stát mimo dosah nabíjecí stanice, je její mobilní vodíková semiautonomní nabíječka elektromobilů H2BOT.

Když elektromobilu dojde „šťáva“

Jednou ze zásadních výhod H2BOTa je jeho mobilita. Když z nějakého důvodu nemůže elektromobil dojet k nabíjecí stanici, může nabíječka H2BOT přijet za ním. Vozítko je částečně autonomní – na jeho provoz dohlíží vzdálený pracovník obsluhy, který má k dispozici 360° pohled z osmi kamer. Díky online přístupu přes síť GSM může zařízení ovládat prakticky odkudkoli na světě.

Logicky vyvstává otázka, kde H2BOT bere energii, díky níž dokáže dobíjet baterie elektromobilů. Ne, nevozí na své palubě velké a těžké akumulátory. Energii vyrábí na místě pomocí vodíkového palivového článku. Neprodukuje tak žádné emise, neboť během celého procesu vzniká pouze elektřina a demineralizovaná voda. Navíc díky tomu nepotřebuje připojení k elektrické síti.

Vodík o čistotě 99,995 % je skladován v kompozitových nádobách, do kterých se ho vejde až 14 kilogramů, což odpovídá využitelné energii cca 230 kWh. K doplňování je možné použít jakoukoli standardní vodíkovou plničku pro automobily.

A komu to prospěje?

Vozítko s rozměry 144,8 × 273,4 × 212,0 centimetrů váží i se zásobníkem vodíku 2390 kilogramů. Díky kompaktním rozměrům může fungovat jako podpůrná nebo primární nabíječka elektromobilů například na parkovištích u obchodních center. Při nabíjení nezabírá zbytečné místo – v průběhu procesu stojí za zaparkovaným vozidlem.

Nabíječka poskytuje nabíjecí výkon až 42 kilowattů, přičemž nabíjí stejnosměrným proudem. Dle výrobce lze maximální výkon zvýšit až na 120 kW integrací jiného palivového článku. Připojení napájecího kabelu k vozidlu zajišťuje robotická ruka, které s naváděním na zásuvku pomáhá 3D kamera.

Mobilní vodíková semiautonomní nabíječka elektromobilů H2BOT najde využití tam, kde není dostatek nabíjecích míst nebo kam není přivedená odpovídající elektrická infrastruktura. Je vhodná také jako zdroj energie pro firemní flotily automobilů. V případě zájmu je možné tento produkt objednat na webu výrobce.

Určitě si přečtěte

Články odjinud