Když se nedostatek doháněl vynalézavostí. Vznikl i tenhle neuvěřitelný autobus Škoda na přepravu lodí

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 7

Názory k článku

28. 03. 2022 14:08

Předělávalo se to až po revoluci, kdy už bujel úřední šiml. Celkem mě překvapuje, že něco takového dostalo techničák ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 03. 2022 07:52

Těžko je z roku 1996.spíše 66

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 03. 2022 22:50

Škoda RTO 706 byl poslední autobus postavený na podvozku nákladního auta Škoda 706. Pozdější autobusy od řady Škoda Karosa ŠM 11 už měly samonosnou karoserii vyvíjenou přímo pro autobus ( https://cs.wikipedia.org/wiki/Karosa_%C5%99ady_%C5%A0... ). V podstatě byl model 706 RTO poslední náklaďák s karoserií autobusu, který bylo možné nějak upravit aspoň z poloviny zpět na náklaďák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 03. 2022 20:40

Jestli byl opravdu jediný svého druhu, tak ho pamatuji v "aktivní službě". Otec měl tehdy plachetnici (no, s tou na obrázku se to nedá srovnávat, byla to jen malá nekajutová) a byl členem Slavoje Vyšehrad, u kterého jsem tento autobus viděl parkovat. Tj. majitel musel být buď členem Slavoje, nebo vedlejšího klubu (tuším to byl Tatran).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor