Na nějaké problémy s Teslou Model S, které si vyžádaly návštěvu servisu, narazilo 50,9 % majitelů. Tesla sice uspěla z hlediska spolehlivosti hnacího agregátu, nicméně stížnosti padaly zejména na elektrické systémy a karoserii.

Na nějaké problémy s Teslou Model S, které si vyžádaly návštěvu servisu, narazilo 50,9 % majitelů. Tesla sice uspěla z hlediska spolehlivosti hnacího agregátu, nicméně stížnosti padaly zejména na elektrické systémy a karoserii.

Z vybraných závad, s nimiž se majitelé Tesly Model S museli potýkat, jmenujme ohnuté rámy sedadel, zlomené kliky dveří či selhání parkovacích čidel. Některé opravy byly přitom dražší než 1500 britských liber, tedy 44 tisíc korun.

Z vybraných závad, s nimiž se majitelé Tesly Model S museli potýkat, jmenujme ohnuté rámy sedadel, zlomené kliky dveří či selhání parkovacích čidel. Některé opravy byly přitom dražší než 1500 britských liber, tedy 44 tisíc korun.

Výsledky Modelu S rozhodně nepotěšily americkou automobilku, která ústy své tiskové mluvčí zpochybnila samotné zařazení do žebříčku. Z celkového počtu více než 18 tisíc dotázaných odpovídalo pouze 28 majitelů tohoto vozidla.

Výsledky Modelu S rozhodně nepotěšily americkou automobilku, která ústy své tiskové mluvčí zpochybnila samotné zařazení do žebříčku. Z celkového počtu více než 18 tisíc dotázaných odpovídalo pouze 28 majitelů tohoto vozidla.

Čísla, publikovaná magazínem What Car?, jsou také v rozporu s interními daty výrobce. Ta prý ukazují skóre spokojenosti zákazníků s Modely S a X více než 90 %. Toto číslo pak potvrzují i některé další ankety, pořádané nezávislými firmami.

Čísla, publikovaná magazínem What Car?, jsou také v rozporu s interními daty výrobce. Ta prý ukazují skóre spokojenosti zákazníků s Modely S a X více než 90 %. Toto číslo pak potvrzují i některé další ankety, pořádané nezávislými firmami.

V absolutním žebříčku spolehlivosti automobilových značek patří přední pozice Japoncům: první je Suzuki, následované Lexusem a Toyotou. Čtvrtou příčku spolu sdílejí Kia, Mitshubishi a Subaru.

V absolutním žebříčku spolehlivosti automobilových značek patří přední pozice Japoncům: první je Suzuki, následované Lexusem a Toyotou. Čtvrtou příčku spolu sdílejí Kia, Mitshubishi a Subaru.

Z vybraných závad, s nimiž se majitelé Tesly Model S museli potýkat, jmenujme ohnuté rámy sedadel, zlomené kliky dveří či selhání parkovacích čidel. Některé opravy byly přitom dražší než 1500 britských liber, tedy 44 tisíc korun.
Výsledky Modelu S rozhodně nepotěšily americkou automobilku, která ústy své tiskové mluvčí zpochybnila samotné zařazení do žebříčku. Z celkového počtu více než 18 tisíc dotázaných odpovídalo pouze 28 majitelů tohoto vozidla.
Čísla, publikovaná magazínem What Car?, jsou také v rozporu s interními daty výrobce. Ta prý ukazují skóre spokojenosti zákazníků s Modely S a X více než 90 %. Toto číslo pak potvrzují i některé další ankety, pořádané nezávislými firmami.
V absolutním žebříčku spolehlivosti automobilových značek patří přední pozice Japoncům: první je Suzuki, následované Lexusem a Toyotou. Čtvrtou příčku spolu sdílejí Kia, Mitshubishi a Subaru.
5
Fotogalerie

Když Tesla narazí do zdi: Podívejte se na crash test Modelu 3

Tesla předevčírem zveřejnila video natočené ve svém závodu v kalifornském Fremontu – konkrétně v laboratoři, kde probíhají tzv. crash testy. Tamější odborníci v něm představují virtuální simulace a další nástroje, které se používají ke zvýšení bezpečnosti vozidel.

A protože jen zdlouhavé řečnění o technických záležitostech by nikoho příliš nebavilo, nechybí ani záběry konkrétních crash testů. Diváci tak mj. mohou sledovat, jak Model 3 ve vysoké rychlosti naráží do zdi a deformuje se.

Tesla se nedávno ocitla pod palbou kritiky kvůli údajnému zveličování bezpečnosti Modelu 3. Média však upozorňují na to, že dotyčný automobil získal nejvyšší hodnocení od téměř všech významných institucí – National Highway Traffic Safety Administration počínaje a European New Car Assessment Programme konče.

Tyto úspěchy jsou samozřejmě pěkné, ale jak ve výše uvedeném videu poznamenává inženýr Jarad Hutchinson, skutečně smysluplná zpětná vazba přichází od majitelů Tesel.

„Bezpečnost je nejvyšší prioritou, takže si myslím, že je opravdu povzbuzující vidět zpětnou vazbu od lidí, kteří byli účastníky vážných havárií a dají vám zpětnou vazbu, že jste zachránili jejich životy a životy jejích blízkých,“ uvedl Jarad.

„Je to opravdu skvělý pocit a ukazuje nám to, že práce, kterou děláme, stojí za to,“ dodal.

Určitě si přečtěte

Články odjinud