Chápu vše je zařízeno tak, aby zóna s baterií byla chráněna, přední části i závěsy kol se bortí mimo ni. Ovšem něco mi tam chybí, tak náraz zepředu/zezadu a co z boku, kterému se automobilky rády vyhýbají? Co takový náraz vlaku na přejezdu (stát se to může, oslnění, selže signalizace, nevolnost ...) a na dálnici nebo v nepřehledné křižovatce boční náraz jiného vozu, dodávky, nákladního auta, jak zde je vůz odolný, jak odolá poškozená baterie? Jaké u ní probíhají testy, při jakém poškození se stává hrozbou, je možné ji běžným hasícím přístrojem vůbec uhasit? Co se s ní stane, pokud vůz vedle ní hoří (nedávný případ s cisternou a palmovým olejem), jak dlouho bude baterie žáru odolávat než se sama vznítí? Některé simulace a testy prostě ne a ne dohledat.