jan klubíčko
jan klubíčko
6. 2. 2025 • 19:09

To si radši nechám za a teď nevím myslím že 5000 což je sice dost ale mám potvrzeno že to jde dát do zadního náboje kola třetí přehazovačku firma z Pardubic která mě potvrdila že je to možné a že by to i udělali a že bych nebyl jediný kdo to tak má měli jedinou podmínku že bych musel mít na kole kotoučové brzdy což mám ono na tom člověk dá bez problému 90 v hodině ale to je prý v běžném provozu u kola nepoužitelná rychlost ale lidi to mají takhle upravené spíš na ježdění do kopců než na rychlost která je u tohoto bezpečná maximálně do padesáti kilometrů v hodině a jen na rovném úseku

Martin Novák
6. 2. 2025 • 11:53

Tohle je technický web, takže ve fotogalerii bych očekával víc fotek s detaily řešení, než 2, a naopak žádné úplně zbytečné propagační materiály, natož 100!

Pavel ZIMA (. Mac)
Pavel ZIMA (. Mac)
6. 2. 2025 • 10:23

BTW ten napinak retezu tam evidentne dle obrazku je 😉

Karel Veselý
Karel Veselý
6. 2. 2025 • 8:42

přehazovačky jsou moc citlivé, ale vyrobit totálně atypický kolo ma který nejsou díly je asi lepší

Roman Langer (RomanL)
6. 2. 2025 • 7:13

Hm, můžete to okecávat jak chcete, ale je to pitomost... 😝

Miloš Sklenář (Miloxx)
5. 2. 2025 • 19:28

"Jenže přehazovačky a přesmykače jsou příliš křehké, příliš zranitelné, příliš citlivé na správné seřízení, příliš složité na instalaci.“
Aha, takže je to určené pro úplné primitivy. Otázka je, jestli takoví vůbec zvládají udržet rovnováhu v zatáčce.

Milan Bartak
Milan Bartak
5. 2. 2025 • 18:08

S takovouhle vahou to uz mohla byt rovnou trikolka... Do kopce pak klidne co nejpomalejsi, protoze to neprevhrnete a do zadu prostor na naklad..

434579909
5. 2. 2025 • 17:36

Pusobi to na mne jako hanobna parafraze socialnich inzenyru, kteri systematicky kritizuji snahu o technicky pokrok. Nikdy se jim nic nelibi, sami jsou nejchytrejsi na svete, pritom za cely zivot az do duchodu zadnou technologii nevydaji. Jejich svetem technologii je smes byznys procesu. Technolog je u nich negr nebo soustruznik. To je tvrda realita mysleni CR, ktera se od padu komunismu nezmenila. Radi si stahuji knihovny zdarma z internetu, ale platit se jim za ne uz nechce.

Názor byl 1× upraven, naposled 5. 2. 2025 17:38

JP77
JP77
5. 2. 2025 • 16:32

U nás mě chybí odolnější kola, hlavně proti soli, ale odolnější asi těžko bude někdo prodávat, když by byla jen jednoduše odolnější bez nějakého extrémního předražení. Kdyby se vyrobilo kolo aby bylo co nejlevnější odolné proti soli, tak by ho asi výrobci a prodejci nechtěli. Museli by na něm mít něco drahého, nebo neodolného aby líp vydělali. Třeba vždycky mě štvalo jak je řetěz moc tenký, snadno se natahuje.

peter.mlich
peter.mlich
5. 2. 2025 • 15:44

No, a proc se to teda neprodava u nas? proc kupovat kolo za 20.000, kdyz muzete mit stejne dobre za 2.000? Navic, u nas se da jit do hybridu, kdy je cast konstrukce odlehcena, z hliniku, montovana na zeleznou kostricku. Konkretne by slo pouzit hlinikovou trubku a dovnitr dat zelezne X jadro

BOROCOMP
5. 2. 2025 • 15:15

Za socializmu bylo podobné kolo k sehnání v ČSSR mělo název UKRAJINA (psáno azbukou) a bylo "zděláno v mašinostrajitělnom zavódě" v CCCP UCCP, ale bylo dvakrát tak těžší a s torpédem (jeden převod + zpětná brzda). ..

Určitě si přečtěte

Články odjinud