Kometa C/2019 Y4 (ATLAS) nečekaně zvýšila jas. Podle odhadů rozzáří noční oblohu už za pár dnů

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

01. 04. 2020 08:50

No, v této době nám už jen chybí, aby se nepředvídatelně odklonila (třeba nějakým šutrákem, asteroidem, ...) a práskla to do Země. Když už se něco s*re, tak všechno (zákon schválnosti).Nebyla by to ostatně ani první, ani poslední kometa co by spadla na Zemi. Jedna to praštila do Sýrie a vyhubila první lidské zemědělce, datum mi vypadl. Další si to namířila ke konci poslední doby ledové (asi před 10 000 lety) do Chile a možná byla příčinou vyhynutí šavlozubých tygrů, jeskynních medvědů a možná i počátkem konce mamutů, spolu se změnou podnebí a lidským lovem, viz past pravěkých lidí v oblasti Gibraltaru. Česká kotlina nejspíš vznikla nějakým podobným způsobem.

30. 03. 2020 17:03

Uff, v nadpisu jsem viděl, že nečekaně změnila trajektorii a dopadne na naši rodnou Matičku, musím ty seriály omezit.

30. 03. 2020 15:23

Tedy, za sebe můžu říct, že těžko může být něco zajímavějšího, než asteroid na kolizním kurzu, který by nás vybil jak dinosaury...
Jinak se ale na tu nebeskou podívanou těším.