Konec postávání v kolonách – létající taxík od Boeingu má za sebou první zkušební let

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

25. 01. 2019 23:13

Víc se mi líbí ten koncept od Bellu s plnohodnotnými překlopnými rotory, tadytohle je jen letadlo s namontovanou mrtvou váhou konstrukce nesoucí rotory určené k svislému startu. Proto je to velké a neforemné a tipnu si, že se to v budoucnu neuchytí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 01. 2019 20:22

Pokud je mi známo, tak každý stroj musí přistávat i vzlétat na letišti po přistávací dráze. I vrtulníky, které se ani nedotknou země, musí kopírovat trasu všech ostatních letadel a musí vyčkat ve vzduchu na vozidlo Follow-me, které jej dovede na místo, kde může přistát. ☺

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 01. 2019 18:05

Hlavní překážkou autonomie je legislativa a určení toho, kdo ponese odpovědnost za případnou nehodu.Další problém je, jak takový autonomní systém bude poslouchat v rádiu provoz, jak se vyrovná s tím, že zrovna z nemocnice odstartuje vrtulník, který bude mít namířeno k nějaké nehodě, kde je potřeba transportovat pacienta? Co když bude někdo jiný potřebovat přednostně přistát?Technologický problém není v tom naučit stroj létat, problém je reakce na něco nepředvídaného a komunikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor