Logistika nevím, ale samotné nastavení závodů moc dobře ne, protože když jsem před lety závody ještě občas sledoval, tak se nesmělo prakticky nic, stáje měly nařízené povolené / zakázané technologie a vylepšení, aby to nestačilo, co sezóna se měnily podmínky, jednou byla jedna technologie povolena, pak dávala moc výhod jen někomu (jenže to je soutěž technologií, která má být zachována, co má jeden o to se snaží také druhý), šup zákaz. Ohledně závodění - umění pilotů, tragédie na n-tou. Předjíždění minimálně s 0 agresivitou jinak trest, nedejbože ťuknout vůz soupeře, zase trest, možná se dneska trestá už jen za špatný pohled na soupeře. Závody musí být také riziko a lidé chtějí vidět skutečný závod - boj. F1 dnes považuji za krasojízdu slečinek, kde se víc než na závody hledí na bezpečnost (proč vlastně závodí spolu, mohou startovat postupně - na čas), asi už také korektnost a divím se, že jsou ještě povolené spalovací motory. Viděl jsem E-monoposty a myslím si, že dnešním závodníkům musí stačit. I dobíjení může být rychlé, prostě se jen vymění bateriový blok a hned mohou zase vyjíždět na trať.