Česko | Potraviny | Mall.cz

Košík.cz začal rozvážet potraviny po celé republice, někde má však jen omezenou nabídku

Internetové obchody s potravinami zažily v době zavedení vládních opatření proti koronaviru obrovský boom. „Kamenné“ prodejny potravin zůstaly sice otevřené, mnozí zákazníci však v obavách z možné nákazy raději využili možnosti nechat si dovézt zboží až domů.

Jedním z největších hráčů na tomto poli je Košík.cz, spadající do skupiny e-shopů MALL Group. K pětiletému výročí působení na trhu nadělil sobě i svým zákazníkům dárek v podobě rozšíření nabídky rozvozu po celém území naší republiky.

Online potraviny pro všechny

Hned v úvodu je vhodné podotknout, že nabídka produktů není všude stejná. Zatímco v dosavadních lokalitách je na výběr z patnácti tisíc druhů potravin a potřeb pro domácnost, zákazníci z nově pokrytých oblastí budou mít k dispozici 1700 „suchých“ položek, zejména trvanlivých potravin. Na plnou nabídku se nově mohou těšit obyvatelé Litoměřic, Lovosic a Litvínova.

Provozovatel pro účely expanze otevřel nový sklad ve středočeských Jirnech, který bude v prvních týdnech fungovat v pilotním provozu. V plánu je postupné navyšování počtu nabízených položek, přičemž do konce roku by jich měl být proti aktuálnímu stavu několikanásobek.

Nabídka a dostupnost jednotlivých produktů se bude měnit na základě zadané doručovací adresy. Minimální hodnota objednávky je 500 korun, při ceně nákupu nad 1200 Kč je doprava zdarma, jinak je zpoplatněna částkou 59 Kč.

Dnes objednáte, zítra přivezou

Zatímco ve stávajících oblastech je možné objednat si nákup s dovozem ještě v aktuální den, v těch ostatních budou objednávky v papírových krabicích doručovány do druhého pracovního dne. Rozvoz je realizován prostřednictvím kurýrní služby In Time, spadající taktéž pod MALL Group.

„Po pěti letech od vzniku Košík dorostl do fáze, kdy si troufneme nabídnout své služby kterékoli domácnosti v republice. Zpočátku poprosíme o shovívavost, do léta však chceme mít první pilotní fázi za sebou. Rozvoz základního sortimentu zároveň považujeme za předvoj pro celorepublikové rozšíření služby s kompletní nabídkou,“ uvedl generální ředitel Košík.cz Tomáš Jeřábek.

Kromě rozšíření dodávek do nových oblastí chystá internetový obchod také kompletní rebranding. Vedle mírné úpravy loga dojde ke změně vzhledu firemních aut, kde celočervený polep nahradí barevné textury.

Diskuze (3) Další článek: Twitter bude označovat nepravdy o koronaviru. Zasáhne to i tweety Trumpa

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,