Kousek RNA dokáže přimět nádory, aby přestaly růst. Zabrzdí buněčné dělení a potlačí nežádoucí geny

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

20. 09. 2023 09:10

Soustředení se na hlednání účinného léku je slepá ulička. Nekontrolovcané buněčně dělení má příčinu v zakyseleném buněčném prostředí v důsledku naprostonevhodné stravy zvyšující zakyselení organismu. Ví se, že všechny rakovinné buňky mají nízké pH i to, že v mírně zásaditém lidském organismu se rakovina žádné formy nevyskytuje. Proč se tedy nejde cestou účinné prevence precizací údržby mírně zásaditého prostředí v lidském organismu?

08. 09. 2023 15:33

Poslat RNA do nádoru je fajn, jen se ta RNA musi dostat jen do toho nádoru a nikam jinam. Máme tu stejný problém jako s mRNA vakcínou. Snad se lidi trochu poučili o tom, že co řekne věděc je pravda tak asi z 10%. Těch zbylých 90% vyplave na povrch až po čase a to už je pro mnohé pozdě.

08. 09. 2023 14:41

Je zajímavé, že vědci minimálně 2 x do roka vynaleznou lék na rakovinu, který podle nich funguje, ale pořád se nic neděje. A to už některé léky vynalezli před více než deseti léty a lidé pořád umírají na rakovinu. Pouze se to napíše a pak už o tom není slyšet. Anebo se nesmí vyrábět, jelikož nemocnice by přišly o byznys a z léku by prosperoval jenom výrobce a vynálezce. Tak je byznys po celém světě. Peníze jsou přece až na prvním místě.