Křižník nebes SE200 má šest křídel a extrémní dolet. Dopravní a nákladní letoun ale existuje jen na papíře

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 15

Názory k článku

27. 03. 2021 13:08

Žasnu co tady padá za názory rádoby "odborníků" na aerodynamiku protože v takovém případě by nemohlo fungovat žádné letadlo v klasickém uspořádání křídlo- - výškovka v jedné relativní rovině.
Paradoxně při optimální volbě profilu a nastavení vzájemné výšky, pomáhá křídlo vpředu tomu za nim se vztlakem, ale chce to opravdu kvalitního konstruktéra jako je Burt Rutan.
A co se týče odporu, největší víry produkuje trup letadla a konce křídel. A když se podíváte na obrázek, křídla mají nejen winglety, které víry redukují ale také stále menší rozpětí aby se navzájem neovlivňovaly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 03. 2021 09:29

Křídla za sebou může dát jen neználek aerodynamiky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 03. 2021 07:43

Asi by bylo dobré, kdyby podobné články psal někdo, kdo má ponětí o čem je řeč, nebo alespoň nespal na hodinách matematiky. Tah motorů 64 000 lbf určitě není 285 000 kN ale tisíckrát méně Trošku to připomíná scénku s mostem https://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Jestli to postaví, bude to fungovat a opravdu bude mít o 70% nižší spotřebu, tak jim aerolinky urvou ruce. Když jsou schopni dávat cestujícím kvůli úspoře paliva o ubrousek míň, z tohoto by se zbláznili radostí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 03. 2021 22:07

To bude lítat na principu vrtulníku, ne? (je to tak ošklivý, že to Země odpuzuje)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 03. 2021 20:11

Se mi líbí, jak letadlo je pouze na papíře, ale dolet i rychlost je uváděn přesně na kilometr a vzletová dráha přesně na metr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 03. 2021 18:57

"A není to málo?" Já bych dal radši 4 řady křídel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 03. 2021 18:10

Testovali to v aerodynamickém tunelu na modelu nebo počítali proudění? Protože bych předpokládal, že druhé a třetí křídla budou v pěkné turbulenci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 03. 2021 16:55

Trojplošníky vrací úder!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor