Kyslík na cizím světě ještě neznamená, že tam sídlí život

Názory k článku

02. 01. 2019 21:00 | Microsoft Windows 7 Firefox 41.0

Kyslík na světě ještě neznamená, že tam sídlí inteligentní život, smutným příkladem je například planeta Země ve Sluneční soustavě "Důkazem toho, že ve vesmíru žijí inteligentní bytosti, je fakt, že nás nikdy nekontaktovaly."

M0RGAN  |  02. 01. 2019 21:01  |  Microsoft Windows 10 Chrome 70.0.3538.102

To jsou mi titulky
Kyslík je i ve Slunci a tam docela určitě žádný život, jak ho známe, není

radon  |  02. 01. 2019 21:32  |  Linux Chrome 71.0.3578.99

Cert vem mimozemstany, ale planeta s kuslikem ve vzdalenosti tak do 10 svetelnych let, to by byla moznost poslat tam rasy, lisejniky, plankton, casem hmyz ... to by byl skvely projekt

03. 01. 2019 00:38 | Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Až vědci poznají tajemství vzniku života, bude to konec veškerým náboženstvím a náboženskému terorismu. Doufám, že takový vědecký úspěch bude ku prospěchu lidstva a výsledky vědy vylepší veškerý život.

m1984  |  03. 01. 2019 01:14  |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Já hlavně nechápu, proč by zrovna kyslík, voda, uhlík... cokoli co známe na zemi muselo nutně být podmínkou pro život. Život může existovat na úplně jiné bazi... klidně někde můžou existovat prvky na zemi se vůbec nevyskytujici a můžou být základem úplně jiné formy života. A možná takový kolem nás i existuje a mi to zkrátka nedokážeme nijak identifikovat. Pěkný film byl třeba arrival. Aspoň ta prvni půlka, než se objevily chobotnicky.

JanMatrtaj  |  03. 01. 2019 09:56  |  Android Chrome 71.0

Ked som mal asi 5 rokov zjavil sa mi Satan a strasne sa smial az kym ho otec neodohnal svatenou vodou. V podobnych rokoch sa jednemu zo vzdialenejsej rodiny zjavila Panna Maria. Mam niekolko dalsich vlastnych skusenosti a mnoho od inych ludi. Asi ako jediny mam aj unikatnu fotku zo zjavenia PM kde mobil zachytil jasnu svetelnu ziaru presne taku ako popisuje ten co sa mu zjavuje. Mozete si mysliet co len chcete ale ja uz viem ze Boh existuje samozrejme duchovia a zivot smrtou nekonci. Je mi luto tych co veria na take absurdnosti ako je velky tresk, mimozemstania a ze po smrti uz nic nie je. Pravdu vam nepovedia aj ked ju vedia preto je uz len na vas ci uverite, alebo nie, znameni je dost treba si len vsimat.