Legendární automobilový designér zkritizoval Cybertruck od Tesly

Názory k článku

avatar
16. 12. 2020 08:06 | Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.198

Tak na to, abych o Cybertrucku řekl, že to je hnusný jak noc nepotřebuju být snad designer. Jediný, co na tom bylo fakt trochu fajn, ale to ocení asi spíš jen fajnšmekři, byli gumy. Bavil jsem se o tom z klukama z www.pneuok.cz a ti mě navedli směrem k těmhle úvahám. No jsem zvědavý na ten redesign, snad z toho udělají něco, co se víc podobá auto než lunárnímu modulu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Miniii  |  16. 12. 2020 08:22  |  Microsoft Windows 7 Firefox 83.0

Sranda, jak staří vývojáři a automobilky nemohou zkousnout, jak je Tesla brutálně všechny převálcovala. Nebojte, bude hůř.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
AjaFreeman  |  16. 12. 2020 08:26  |  Microsoft Windows 10 Chrome 85.0.4183.102

Tak jsem nějak doufal, že se dotyčný "designer" bude zabývat proveditelností, možnými problémy s deformačními zónami, či nepraktičností s ohledem na tuhost (netvrdím, že nějaký z těchto problémů existuje), ale tucet výroků o tom, jak se jim auto líbí, nebo nelíbí může mít každý ňouma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daewoo  |  16. 12. 2020 09:22  |  Linux Chrome 87.0.4280.88

Co ten blábol "environmentalistický design" vlastně znamená?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
armykcz  |  16. 12. 2020 09:45  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Proc se lidi maj potrebu vyjadrovat k vecem, o kterejch nevedi nic? Napriklad ten "redesign" On to neni redesign jako maji typicky automobilky concept vs produkce, kdy je to jine auto. Tento redesign jsou jen male zmeny, ktere maji pomoct s ergonomii, vyrobou, atp. Auto bude vypadat na 99% stejne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
TrSek  |  16. 12. 2020 11:04  |  Microsoft Windows 10 Firefox 84.0

Ten design vychazi z toho ze material je tezko tvarovatelny.
To neni zamer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jehoVista  |  16. 12. 2020 12:30  |  Linux Firefox 83.0

Jestli bude elektricky truck s dojezdem 400 km fakt stat $40k, tak at si vypada jak chce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Walkeer_CZ  |  16. 12. 2020 13:42  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.88

ten pan mi pripomina jine experty, kteri tvrdili, ze objekt tezsi nez vzduch nikdy nepoleti nebo ze patentove urady se jiz mohou zavrit, protoze vse co bylo mozne vynalezt jiz bylo vynalezeno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miandys  |  16. 12. 2020 13:42  |  Microsoft Windows 10 Firefox 83.0

To je trochu trapné.Tesla naprosto evidentně takto nadesignované auto vydat chtěla a to bez ohledu na to, co si o tom myslí světoví dizajnéři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
okondrak  |  16. 12. 2020 19:47  |  Unknown Firefox 83.0

Ten design je záměr. Jelikož (dle některých) je vesmír simulací, tak se takové ostré, jednoduché objekty lépe vykreslují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frantaN47  |  16. 12. 2020 20:02  |  Linux Firefox 82.0

No tak ať si to nekupuje, když se mu to nelíbí. Až trh ukáže, jestli to bude úspěšný design nebo ne. Osobmě mě to taky moc nezaujalo, stejně jako spousta dnešních designů aut (vše vypadá jak promáčklý pytel).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
endemit  |  17. 12. 2020 10:35  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.88

Pickupy dnes vypadají všechny stejně a nebýt loga, tak nepoznáte, od jaké firmy jsou. V tom je obrovská výhoda Tesly. A navíc je to převážně "pracovní" auto. tak k čemu design, i když pravdou je, že podle hlavního designera by auto bylo "kulatější," kdyby se ty plechy daly ohýbat. Mimochodem Musk si chtěl splnit sen a postavit auto podobné Lotusu z Bondovky. I proto ten tvar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe28  |  17. 12. 2020 17:56  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.88

However tohle je brutal:https://insideevs.com/news/438345/tesla-428-mil... ...
- In 2019, Tesla got $593 million in carbon credits.
- H1 2020 already owes $782 million to these carbon regulations.People may think about that as fantastic news. After all, legacy automakers are paying Tesla to electrify personal mobility, but this reasoning oversees a myriad of implications. First of all, because these with big numbers do not come directly from the core business of the company – selling cars. They are a side effect of them, one that may take a bigger role than it should.Plus tohle:
https://insideevs.com/news/392198/tesla-gigafac... ... Dost mě zajímá, jak budou vypadat ekonomická čísla Tesly za rok 2020. Vzhledem k číslům výše uvedeným očekávám konečně zisk. Ale zisk - jak podotýká zdroj - bude nikoliv z výroby vozidel, ale z uhlíkových daní.
Těžko říct, jestli je to úspěch nebo ne. Zejména pokud víme, že energetický mix produkce elektřiny mnoha států i západní EU + USA obsahuje nezanedbatelnou část neekologických fosilních paliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor