Karl von Bahnhof1
20. 11. 2018 • 18:33

Beru to jako obrovskou ostudu a zároveň poctu pro náš národ! Byli jsme před a ještě nějakou dobu po válce špičkou ve vývoji díky naším dědům. Naše motorky, jak vidno, se staly v Indii, vedle značky Royal Enfield, IKONOU. Indové si museli vyrobit novou JAWU sami a o co hůř (možná i líp), není to čínská kopie. A co naše originální královská značka a továrna JAWA? Jak jsme na tom teď? Skoro 30 let po revoluci (komáři byli u vesla jen 40 let) a stále s plácáme od ničeho k ničemu? Už na to nemáme koule... 😉 A nová generace s dráty v uších už nepotáhne....

jankomrska
19. 11. 2018 • 20:56

Byla by zajímavá a docela se mi i líbí. Nicméně export do Evropy je vyloučený. Prodejní cena 61 tisíc v Indii se rovná 160 tisíců po homologaci v Evropě. A to bůhví jestli pouze tolik.

rumcajs1968
19. 11. 2018 • 12:25

Taková motorka by se mi líbila. 🙂
Určitě víc, než Yuki. ....

Peter Ditrich (-pds-)
Peter Ditrich (-pds-)
19. 11. 2018 • 9:35

Celkom pekné.

Pavel Matějka (Pety)
Pavel Matějka (Pety)
18. 11. 2018 • 9:36

V Indii se Jawám ovšem říká Yezdi. Prý podle nadšení zástupce firmy Jawa, když z nově vybudované továrny vytáhli první motocykl, našlápli a on jel. Ten pán prý křičel "Jezdí! Jezdí!". A bylo to. Od té doby tam mají motorky Yezdi.

Názor byl 1× upraven, naposled 18. 11. 2018 09:37

Yearling
18. 11. 2018 • 8:41

Troufám si tvrdit, že kdyby se za 61 tis. Kč prodával i u nás, tak by to byl absolutní a bezkonkurenční trhák!

Určitě si přečtěte

Články odjinud