Tohle je strašná volovina to takhle srovnávat. Jde o úplně jiné situace, jiná řešení, jiné soudní spory. I když láká dávat tomu význam USA vs. Evropa, je to úplně mimo. Stejné i větší pokuty a odškodné ze soudních sporů platily mnohé americké firmy, občas to mělo likvidační dopady i za menší provinění.Boeing je pořád ještě na začátku, většina leteckých společností stále ještě vyčkává ohledně soudních sporů na odškodnění, vyšetřování není uzavřené. Jakmile budou oficiální výsledky vyšetřování, tak se toho velmi pravděpodobně chytí také právníci, kteří se živí podáváním hromadných žalob za zákazníky. A to by mohlo (a velmi pravděpodobně i bude) stát mnohem víc peněz než VW, až se Boeing bude tohle snažit řešit (zřejmě mimosoudním vyrovnáním).Tohle se bude řešit deset, dvacet, třicet let a podvody VW budou už dávno zapomenuty. VW byl proti tomuhle jasný a jednoduchý případ očividného podvodu. Potrestáni byli zcela právem. U Boeingu to bude složitější, mimo jiné i proto, protože do podvodu je zapojena FAA. Velmi pravděpodobně to dost zásadně změní letectví v USA.