Létající taxík Volocopter poprvé odstartoval z mezinárodního letiště, blíží se nasazení do běžného provozu

Názory k článku

02. 09. 2019 13:21 | Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.132

Pro kolik že to je lidí? To má jako být ukázka moderní ekologické dopravy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Net.Xtreme  |  02. 09. 2019 13:24  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Létajíčí taxík je nějaký terminus technicus? Protože helikoptéry zvládají přepravu cestujících i vertikální start na mezinárodních letištích už nějakou dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mysel_1  |  02. 09. 2019 14:02  |  Microsoft Windows 7 Chrome 75.0.3770.142

Jo, jo, blizi. Ja tipuju omezene nasazeni na dobu tak za deset let. Bude nekdo vetsi optimista?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  02. 09. 2019 15:11  |  Microsoft Windows 10 Firefox 69.0

Zmínka o ekologii už tu byla, za mě zoufale neekologické. A ještě bych přidal, jak to bude, až takových taxíků budou stovky, tisíce? Jak bude v takovém případě zajištěna efektivita a bezpečnost, když zákazníci budou muset procházet kontrolou (terorismus), omezena jistě budou i zavazadla (dolet, nosnost), pak bude pro každého jednodušší, rychlejší, praktičtější i ekologičtější nasednout na místní dráhu v budoucnu magnetickou. V naprostém pohodlí s obsluhou a bez nebezpečí pádu, dojedu také kam potřebuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Radek.  |  03. 09. 2019 02:46  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Když vidím tu obludnou mrtvou konstrukci, hračkové vrtulky s pochybnou účinností a zadní "výdech" á la OH6 / Hughes 500 (číňan už nevěděl od koho opisovat?), o co jednodušší než tahle neefektivní zvrácenost by bylo použití dvou koaxiálně umístěných motorů s protiběžnými rotory á la Kamov?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JackBrno  |  16. 10. 2019 17:33  |  Microsoft Windows 7 Firefox 69.0

Nic takového se ani vzdáleně neblíží komerčnímu nasazení. Opravdu nechápu tu smršť článků o elektrických a ideálně i autonomních létacích nesmyslech Tohle jsou jen dvě kategorie projektů. 1) takové, které vyloženě chtějí jen nalákat bohaté naivní investory, ulít si slušnou sumičku bokem a pak nechat projekt vyhnít a nebo 2) ti, kteří jsou skuteční technici, myslí to zcela vážně, ovšem nikdy se reálně kontrukcí letadel nezabývali a nesetkali se s požadavky leteckých norem a regulačních orgánů. Ti budou možná schopni představit funkční prototyp, ale v okamžiku kdy se srazí s leteckými předpisy, tak do toho sami hodí vidle, protože pochopí, že s něčím takovým je nemají šanci vůbec splnit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor