Mám sice jednobateriovou verzi, ale zatím spokojen, Do práce necelých 5 km ale kopec, s mými 130 kilo jsem v práci za 14 minut, na dobré počasí alternativa ať se nejede pořád autem, ale je to moje první kolo vůbec :) . Byla třeba akorát vyměnit brzdové destičky za lepší, a po zimě doplnit hydraulickou kapalinu do zadních brzd, ale za 45 tis. jsem zatím spokojen
Těžké jako spalovací cruiser. Nic pro normálního člověka. Ta tu cenu se prodává sada Zender Milano, asi to má někdo v SRN za efektivní výměnu.
Levné elektrokolo 60tis no nekup to,
To je inovace jak stehno.Dojezd se řeší přídavnejma baterkama. Kdysi jsme měl mobil a nosil jsem náhradní baterka - mobil se vybil a já jsem přehodil baterky a jelo se dál.
Já jsem to tak dřív dělal když šla snadno vyndávat.
Existuje zázrak menom powerbanka.
Asi ste prehliadol slovo "kdysi" bo kdysi zázrak menom powerbanka neexistoval 🤫
Ano, Motorola 460D, pěkná cihla s vysouvací anténou. Tok 1998.
Kolo s "DOJEZDEM". Trochu oxymoron. Můj moped, na kterém se dalo šlapat měl vlastně taky nějaký dojezd 😀 Jinak mám kolo, které ujede klidně 2000 km. Dokud nedojdou cyklistovi síly.😀
Máme tři baterie, a obrovský dojezd, ale kapacitu baterek vám nesdělíme.
Já bych dokázal jednoduchým trikem zvýšit dojezd na 3000 km. Přidal bych do obvodu motoru velký odpor, kdy by motor měl extrémně malou spotřebu i sílu, nebo ten dětský kočárek za kolo a do něj hodně baterií.
Nerozumím.
Ty budeš asi hodně velký "myslitel", co? Při "hodně velkém odporu" se i motor ani nezačne točit. Při použití přiměřeně malého rezistoru tvůj pokus o snížení výkonu dopadne tak, že část energie se naprosto neužitečně přemění v teplo. Na regulaci se používá PWM, to v elektrokole už je, stačilo by ho tedy nastavit na minimální výkon. Jenže pak by to bylo celé k ničemu - pokud mám baterii např. 600Wh, znamenalo by to na 3000km průměrnou přípomoc směnou energií 0.2Wh na ujetý km, takže daleko větší pomocí by bylo zahodit baterii do příkopu 😉
To šlo jen o napodobení toho vynálezu záložních baterií, který si můžu vozit u každého elektro kola. Jako že tam nic chytrého nikdo nevymyslel. Takže takových baterií si můžu vozit kolik chci třeba v tom kočárku jak se vozí za kolem, nebo ta blbost s odporem jako jiný vynález kde žádný vynález není. Takže jen vtip. Spotřebu v odporu samozřejmě chápu a téměř nulovou sílu taky :) PWM taky, to je na kole slyšet.
Ja mám elektrokolo, ktoré má neobmedzený dojazd a váži iba 10,5 kg. Jednoduchý trik je, že nemá motor ani batérie. Tzv. super-eko mód.
A co je na něm elektro? Světla? Bezdrátová teleskopka a bezdrátové řazení?
Správně!
Pri pohybe kovových predmetov v magnetickom poli zeme sa tak trochu indukuje elektrické napätie. Takisto nejaký elektrický náboj sa môže tvoriť trením mojej p**e o sedanku.
Čo to je sedanka ?
Ospravedlňujem sa za použitie nárečového slova. Samozrejme myslím rieku vo Vladivostoku.
tomu schází pouze All Weather Protection Shield for Riders and Bikers | 5 MIN Installationhttps://www.amazon.in/SEPAL-Protecti...B0BP7T8F3FneboThe Crossbow Canopy: An Extreme All-Weather Motorbikehttps://www.jetsetmag.com/lifestyle/auto...ow-canopy/
Alebo pršiplášť za pár kačiek.
🤔A kdyby jednoduchým trikem vezl těch baterek pět,tak by ujel víc než 600km.😂
Jestli to má jen 250W motor, tak ten bude v eco režimu dávat kolik, 50W? Což je dobrý tak na rrovnou silnici když mám hodně nafouknuté gumy.Takže většinu z těch 300km člověk odšlape.
Udaj o "dojezdu v Eco režimu s nejmenší přípomocí motoru" je dobrej tak maximalne do bulvarniho titulku.
Proč? Mám elektrokolo a používám Eco režim jen jako vypínač větru. Z 1000 dosud najetých km jsem to potřeboval na necelé třetině. Na jedno nabití najedu 250 až 300 km. Takže údaje o dojezdu mohou být klidně podhodnocené. 🙂
Pouzivaji vsichni vyrobci stejnou metodiku na mereni "dojezdu v Eco režimu s nejmenší přípomocí motoru"? Jestli ne, tak to je ma odpoved.
Kdyby to výrobce deklaroval čistě jako "dojezd" souhlasil bych že jde o podvod. Pokud to deklaruje jako "maximální dojezd v Eco režimu s nejmenší přípomocí motoru" řekl bych že je vše v pořádku 😉
A do bulvarniho titulku se to neveslo. Zato se tam vesel klasicky clickbait "diky jednoduchemu triku".
46 kilo? tak to bych fakt chtel tahat s pangejtu, kdyz se clovek pri navratu z hospody neudrzi na ceste.
Kupte si motorku a budete tahat z pangejtu třikrát tolik 😀
Vzhledem k tomu že je motorka mnohem rychlejší než kolo, problém asi nenastane. Když to opilec pošle mimo cestu tak on už nebude tahat nic. To obstarají pozůstalí.
Když už potřebuješ chlastat, buď tak hodnej a neohrožuj ostatní.
Nesmíte vožralej padat pod kola, pak vás nikdo ohrožovat NEBUDE. 😝
Baterie raději do batohu, takto si říkají o to aby je někdo štípnul 😀
Je to urcene na jazdenie. A zajazdy sa tazko kradnu baterky z bajku. Nevravim ze to nejde ale proste to sa da ustrazit. Mimo jazdenia zamknut do garaze .
Se mě líbí ENGWE - mají různý. https://engwe-bikes-eu.com/collections/eu-warehouseTohle vypadá super. :))https://engwe-bikes-eu.com/collections/eu...9936120876Jinak vozit si baterky se mi zdá trochu divný. Tak jdu někam na oběd nebo na noc na ubytování, tak požádám o dobití. Ta váha už je pak taky moc.-----------------------------------------------------------Tohle ujede 260, tak to už není takovej rozdíl....A cena je jenom cca 35 tisíc.A váha 25 Kg - to je super ne? https://engwe-bikes-eu.com/collections/eu...s/p275-pro
Názor byl 1× upraven, naposled 16. 4. 2025 13:08
za veľmi podobnú cenu kúpiš najlacnejšie HT s karbónovým rámom... takže neexistuje e-bike s takou cenou aby to neoje...li kde sa len dá.
jj, skoro je lepsi si koupit normalni bike a nechat si ho predelat...
A vydrží to?, tak tři roky zpátky jsme jeli 80 km a jel s náma člověk na podobném kole, měl to prý skoro nový a co pár kilometrů, tak sháněl kdejaké nářadí, aby něco opravil nebo dotáhl. Docela jsme se tomu všichni smáli.
U skoro nového kola je v prvních pár desítkách km různé dotahování normální.
To je ale u nového kola běžná věc. Já, když koupím nové kolo, tak tomu věnuju minimálně celý den, abych všechno zkontroloval, podotahoval, a seřídil. A i tak se sem tam ještě něco povolí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.