Marián Bordovský
29. 4. 2025 • 23:20

Mám sice jednobateriovou verzi, ale zatím spokojen, Do práce necelých 5 km ale kopec, s mými 130 kilo jsem v práci za 14 minut, na dobré počasí alternativa ať se nejede pořád autem, ale je to moje první kolo vůbec :) . Byla třeba akorát vyměnit brzdové destičky za lepší, a po zimě doplnit hydraulickou kapalinu do zadních brzd, ale za 45 tis. jsem zatím spokojen

Petr Ježek
17. 4. 2025 • 10:48

Těžké jako spalovací cruiser. Nic pro normálního člověka. Ta tu cenu se prodává sada Zender Milano, asi to má někdo v SRN za efektivní výměnu.

Dus An-P
17. 4. 2025 • 10:27

Levné elektrokolo 60tis no nekup to,

trader-krakra
17. 4. 2025 • 8:25

To je inovace jak stehno.
Dojezd se řeší přídavnejma baterkama.
Kdysi jsme měl mobil a nosil jsem náhradní baterka - mobil se vybil a já jsem přehodil baterky a jelo se dál.

Mispulda
17. 4. 2025 • 8:11

Kolo s "DOJEZDEM". Trochu oxymoron. Můj moped, na kterém se dalo šlapat měl vlastně taky nějaký dojezd 😀 Jinak mám kolo, které ujede klidně 2000 km. Dokud nedojdou cyklistovi síly.😀

Marián Josefík
17. 4. 2025 • 7:24

Máme tři baterie, a obrovský dojezd, ale kapacitu baterek vám nesdělíme.

JP77
JP77
16. 4. 2025 • 23:29

Já bych dokázal jednoduchým trikem zvýšit dojezd na 3000 km. Přidal bych do obvodu motoru velký odpor, kdy by motor měl extrémně malou spotřebu i sílu, nebo ten dětský kočárek za kolo a do něj hodně baterií.

Anton Nevesely (balki01)
Anton Nevesely (balki01)
16. 4. 2025 • 23:19

Ja mám elektrokolo, ktoré má neobmedzený dojazd a váži iba 10,5 kg. Jednoduchý trik je, že nemá motor ani batérie. Tzv. super-eko mód.

palocx
16. 4. 2025 • 23:02

tomu schází pouze All Weather Protection Shield for Riders and Bikers | 5 MIN Installation
https://www.amazon.in/SEPAL-Protecti...B0BP7T8F3Fnebo
The Crossbow Canopy: An Extreme All-Weather Motorbike
https://www.jetsetmag.com/lifestyle/auto...ow-canopy/

Ladislav Soukup
16. 4. 2025 • 20:56

🤔A kdyby jednoduchým trikem vezl těch baterek pět,tak by ujel víc než 600km.😂

Štěpán Bouda
Štěpán Bouda
16. 4. 2025 • 16:26

Jestli to má jen 250W motor, tak ten bude v eco režimu dávat kolik, 50W? Což je dobrý tak na rrovnou silnici když mám hodně nafouknuté gumy.
Takže většinu z těch 300km člověk odšlape.

jehoVista
16. 4. 2025 • 13:31

Udaj o "dojezdu v Eco režimu s nejmenší přípomocí motoru" je dobrej tak maximalne do bulvarniho titulku.

pucmeloudek
16. 4. 2025 • 13:13

46 kilo? tak to bych fakt chtel tahat s pangejtu, kdyz se clovek pri navratu z hospody neudrzi na ceste.

jirik66
16. 4. 2025 • 13:12

Baterie raději do batohu, takto si říkají o to aby je někdo štípnul 😀

sender21
16. 4. 2025 • 13:01

Se mě líbí ENGWE - mají různý. https://engwe-bikes-eu.com/collections/eu-warehouseTohle vypadá super. :))https://engwe-bikes-eu.com/collections/eu...9936120876Jinak vozit si baterky se mi zdá trochu divný. Tak jdu někam na oběd nebo na noc na ubytování, tak požádám o dobití. Ta váha už je pak taky moc.-----------------------------------------------------------Tohle ujede 260, tak to už není takovej rozdíl....
A cena je jenom cca 35 tisíc.
A váha 25 Kg - to je super ne? https://engwe-bikes-eu.com/collections/eu...s/p275-pro

Názor byl 1× upraven, naposled 16. 4. 2025 13:08

Určitě si přečtěte

Články odjinud