vzach
12. 9. 2018 • 9:08

Pokud by to fungovalo u jízdních kol lépe, než dosavadní řešení, snad by ten princip šlo uplatnit i u jiných kolových dopravních prostředků. Mohlo by takové řešení odpružení přímo v kole zlepšit průchodnost terénem pro auta a náklaďáky anebo zvýšit komfort při cestování po zvlněné či hrbolaté dálnici? 😉

peter.mlich
peter.mlich
11. 9. 2018 • 7:37

Jenom reklama. Od pohledu konstrukce kola je videt, ze bude jiste pruzit, asi lepe prilehat k povrchu. Coz povede ke ztrate energie, pro jizdu, vetsi unave ridice, vetsi bezpecnosti. Ale take neni odpruzene po celem povrchu.
Mozna by bylo lepsi spiralove odpruzeni ne smyckove.
Ale chtelo by to nejdriv vyzkouset, az pak soudit.

pucmeloudek
10. 9. 2018 • 16:53

To bude pomalý. Zlatej loukoťovej karbon.

Vestor
10. 9. 2018 • 16:40

To je opravdu revoluční nápad. Jenom ho kazí taková drobnost že kola se naopak dělají co nejtužší a nejlehčí, aby se dobře točila a neplýtvalo se v nich energií, odpružuje se potom až rám.

neilz
10. 9. 2018 • 16:40

dalsi nepouzitelna pi*** btw tohle uz je stary snad 10 let co jsem to videl poprve, uz tenktar bylo hned jasny ze je to uplne mimo 😀 takhle to dopada kdyz navrh dela nekdo kdo nema o technickem mysleni ani sajna 😀

Arctia
10. 9. 2018 • 16:25

S prasklym dratem - i se dvema - se da dojet.
Ale hlavne bezpecne zastavit... 😀

Určitě si přečtěte

Články odjinud