Petr Basa
16. 6. 2025 • 10:28

Takhle se to mělo udělat od začátku. Stanovit to jako standard, unifikovaný pro všechny. A baterie vůbec neměla být v ceně vozu. Ale nestalo se, a teď už bych to ani nechtěl. Ať se každý chová ke své baterii jak chce, však se to dá otestovat. Defakto se do ní podepíše a nelze to stočit, jako tachometr.

Jan Kašík
16. 6. 2025 • 6:50

Majitelé Tesel se nemohou dočkat jak ušetří půl milionu tím že si jejich dodělávající baterii vymění za novou - i když to by vlastně ta smažka Musk nedovolil

AirForce1
16. 6. 2025 • 2:22

Takže já si koupím nové auto s uplně novou baterií a pak dostanu nějaký šunt na meničce baterí? Tak to fakt nechci díky to si raději počkám na nabití. A když přijedu s poloprázdnou baterií tak mi při výměně za plnou tu zbylou cenu za energií vrátí? A kolik mi jako vrátí peněz a za jakou cenu to budou počítat když jsem si jí nabil třeba doma za jinou cenu než má provozovatel takové měničky? Jak zmiňují ohledně výměny jen modulů tak to funguje jak? To mám jako pak část baterie nabitou a část vybitou? Tohle se mi celé moc nezdá to má nějak moc otazníků celý tenhle podezřelý systém. Navíc by mě zajímalo jak by se řešilo jak tu někdo zmínil to když mi vymění pěknou novou baterii za nějaký vadný šunt co způsobí požár tedy případné škody/zranění/smrt tak kdo tohle vyřeší a jak? Za tohle bude zodpovědný provozovatel měničky beteríí?

Názor byl 2× upraven, naposled 16. 6. 2025 02:25

Piccard192
Piccard192
15. 6. 2025 • 20:05

a kdo vam zaruci ze si tam nedate nejakou vycuchanou baterii ?
ja spis bych byl pro auta typu Peugot 306, Š Felicia s malou baterii a malym elektromotorem, ale LEHKE a male auto, max jak I. Yaris
pak to nemusi byt tak tezke a velke a nemusi to mit ani velky tezky motor a velkou baterii

sender21
15. 6. 2025 • 16:18

Do budoucna jako řešení pro autonomní taxíky to může být řešení. Taxi jezdí pořád, nemusí nikde stát, má udržovanou baterii a třeba i zároveň čištění a mytí.... . Jedna stanice pro celé město třeba.... .

Jozef Lenin
15. 6. 2025 • 14:47

Njn, napada me tolik nevyhod tohodle reseni… treba kdo zaplati ten detekovany nefunkcni modul? Co kdyz dostanu modul ktery se vzniti a zabije mou zenu a 15 decek v aute - kdo ponese pravni odpovednost? Bude to fungovat jenom ve statech kde nemaj pres zimu snih na silnicich nebo to bude umet resit i vymenu zasnezeneho/zabordeleneho modulu? No a co kdyz se rozhodnu jet do zahranici, ten modul si necham vymenit kde? Atd.

Pardalek Jan
15. 6. 2025 • 14:44

kolik jich nehcá vyměnit
--------- nechá -------

Určitě si přečtěte

Články odjinud