Rozmach trhu s malými elektromobily v Evropě teprve zažíváme, v Japonsku jsou nicméně v kategorii městských vozítek dlouho popředu a není divu, že i tato oblast přechází na elektrický pohon.

Rozmach trhu s malými elektromobily v Evropě teprve zažíváme, v Japonsku jsou nicméně v kategorii městských vozítek dlouho popředu a není divu, že i tato oblast přechází na elektrický pohon.

Z konceptu, který Toyota představila v roce 2019 na autosalonu v Tokiu, tak nyní vychází produkční model C+pod.

Z konceptu, který Toyota představila v roce 2019 na autosalonu v Tokiu, tak nyní vychází produkční model C+pod.

Ultra kompaktní elektromobil, jak Toyota svou novinku nazývá, uveze dva pasažéry, a přitom je ještě menší než známý prcek  Smart EQ ForTwo . Na délku měří C+pod 2490 mm, široký je 1290 mm a vysoký 1550 mm.

Ultra kompaktní elektromobil, jak Toyota svou novinku nazývá, uveze dva pasažéry, a přitom je ještě menší než známý prcek Smart EQ ForTwo. Na délku měří C+pod 2490 mm, široký je 1290 mm a vysoký 1550 mm.

Jednoduché a levné plasty spatříte také v interiéru, kterému dominuje středový přístrojový displej a panel s velkými fyzickými tlačítky. Sedadla čalouněná látkou vypadají pohodlně...

Jednoduché a levné plasty spatříte také v interiéru, kterému dominuje středový přístrojový displej a panel s velkými fyzickými tlačítky. Sedadla čalouněná látkou vypadají pohodlně...

...nechybí tu pár odkládacích prostorů a kufr je řešen zbylým místem za sedačkami. Jak ukazuje Toyota na fotkách, pro rychlý nákup stačí.

...nechybí tu pár odkládacích prostorů a kufr je řešen zbylým místem za sedačkami. Jak ukazuje Toyota na fotkách, pro rychlý nákup stačí.

Elektrický motor C+podu o výkonu 9 kW (12 koní) pohání zadní kola a energii mu zajišťuje lithium-iontová baterie o kapacitě 9,06 kWh. Dojezd na jedno nabití je udávaných 150 km, což pro čistě městské využití bohatě stačí.

Elektrický motor C+podu o výkonu 9 kW (12 koní) pohání zadní kola a energii mu zajišťuje lithium-iontová baterie o kapacitě 9,06 kWh. Dojezd na jedno nabití je udávaných 150 km, což pro čistě městské využití bohatě stačí.

Panely karoserie jsou vyrobeny z plastu s ohledem na cenu, ale také hmotnost vozu, která se zastavila na 680 kg.

Panely karoserie jsou vyrobeny z plastu s ohledem na cenu, ale také hmotnost vozu, která se zastavila na 680 kg.

Ostatně jinam se posádka miniaturní Toyoty zřejmě ani nevydá s maximální rychlostí 60 km/h.

Ostatně jinam se posádka miniaturní Toyoty zřejmě ani nevydá s maximální rychlostí 60 km/h.

C+pod už míří v Japonsku do prodeje a začíná na cenovce 1.650.000 jenů, tedy v přepočtu asi 345.000 Kč.

C+pod už míří v Japonsku do prodeje a začíná na cenovce 1.650.000 jenů, tedy v přepočtu asi 345.000 Kč.

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Zdroj: Toyota

Z konceptu, který Toyota představila v roce 2019 na autosalonu v Tokiu, tak nyní vychází produkční model C+pod.
Ultra kompaktní elektromobil, jak Toyota svou novinku nazývá, uveze dva pasažéry, a přitom je ještě menší než známý prcek  Smart EQ ForTwo . Na délku měří C+pod 2490 mm, široký je 1290 mm a vysoký 1550 mm.
Jednoduché a levné plasty spatříte také v interiéru, kterému dominuje středový přístrojový displej a panel s velkými fyzickými tlačítky. Sedadla čalouněná látkou vypadají pohodlně...
...nechybí tu pár odkládacích prostorů a kufr je řešen zbylým místem za sedačkami. Jak ukazuje Toyota na fotkách, pro rychlý nákup stačí.
18
Fotogalerie

Malý elektromobil za 345 000 Kč. Toyota C+pod slibuje dostupnou elektromobilitu do města

Rozmach trhu s malými elektromobily v Evropě teprve zažíváme, v Japonsku jsou nicméně v kategorii městských vozítek dlouho popředu a není divu, že i tato oblast přechází na elektrický pohon. Z konceptu, který Toyota představila v roce 2019 na autosalonu v Tokiu, tak nyní vychází produkční model C+pod.

Ultra kompaktní elektromobil, jak Toyota svou novinku nazývá, uveze dva pasažéry, a přitom je ještě menší než známý prcek Smart EQ ForTwo. Na délku měří C+pod 2490 mm, široký je 1290 mm a vysoký 1550 mm. Panely karoserie jsou vyrobeny z plastu s ohledem na cenu, ale také hmotnost vozu, která činí 680 kg.

Jednoduché a levné plasty spatříte také v interiéru, kterému dominuje středový přístrojový displej a panel s velkými fyzickými tlačítky. Sedadla čalouněná látkou vypadají pohodlně, nechybí tu pár odkládacích prostorů a kufr je řešen zbylým místem za sedačkami. Jak ukazuje Toyota na fotkách, pro rychlý nákup stačí.

Elektrický motor C+podu o výkonu 9 kW (12 koní) pohání zadní kola a energii mu zajišťuje lithium-iontová baterie o kapacitě 9,06 kWh. Dojezd na jedno nabití je udávaných 150 km, což pro čistě městské využití bohatě stačí. Ostatně jinam se posádka miniaturní Toyoty zřejmě ani nevydá s maximální rychlostí 60 km/h.

C+pod už míří v Japonsku do prodeje a začíná na cenovce 1.650.000 jenů, tedy v přepočtu asi 345.000 Kč.

Článek připravila redakce Autorevue.cz

Určitě si přečtěte

Články odjinud