Malý elektromobil za 345 000 Kč. Toyota C+pod slibuje dostupnou elektromobilitu do města

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 109

Názory k článku

04. 01. 2021 16:33

Mohla by to bejt "eko-alternativa" pro 16leté "řidiče", protože třeba Aixam je srovnatelně drahý nebo o dost dražší a prdítko je to stejný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 01. 2021 02:43

Jak bylo dříve řečeno u jiné recenze jiného vozu, kde recenzent prohlásil: "deformační zónu tvoří nohy řidiče" :D, tak tady by mohl prohlásit, že deformační zónu tvoří tělo řidiče :).Jinak mám známého, co má Smarta a už se mu stalo, že ho kamioňák neviděl, nabral ho a tlačil před sebou. To jsou fakt safe auta...Zdar Max

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2021 22:23

Trochu to nedomysleli...Resp. stále je tu zřejmý důraz na design, namísto užitné hodnoty - Protože jde reálně o automobil, který bude nepříliš zdařile konkurovat česko-čínskému EV elBlesk Tiger, které stojí cca 220k a zvládne i těch 80 km/h

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 01. 2021 12:02

345k je strašně moc. To je měsíčně třeba 5750kč po dobu pěti let. Vždyť nová nákupní taška jde koupit za 200k. A to je 3333kč měsíčně po dobu pěti let. Takže rozdíl činí 2420kč měsíčně. To je i při ceně benzínu 30kč za litr a spotřeba 5l na 100 asi 1600km, tedy 52km denně včetně víkendů. Prostě mi to nějak neštimuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2021 09:45

Ta cena by musela byt 50.000, aby melo smysl se takovym mini zabyvat.
Ono jde predelat i golfovy vozit na takove letni minivozitko se solarnim panelem.
https://gem.polaris.com/en-us/e4/... - to je velmi podobne te tojote, ze 14.000 dolaru, z emeriky, pred 10 lety :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 01. 2021 02:31

Tvl to vypadá že se bude nabíjet z USB-C ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2021 15:49

14000€? VELA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 01. 2021 12:12

bez DPH a cla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2021 11:46

Problém elektromobilů je stále cena, elektromobily normálních rozměrů, které by mohly zastoupit rodinná auta jsou hodně drahé, kdežto mini elektromobily či spíš nákupní tašky jsou díky svým užitným parametrům jen drahé. I u této Toyoty "jen" za 345 tisíc netuším, jaká je její cílová skupina. Nízko příjmový obyvatelé toto určitě nekoupí jako hlavní auto do rodiny, kde i levnější a nová Dacia Sandero poslouží víc. A u vysoko příjmových lidí, kteří si mohou dovolit víc aut do domácnosti, už je asi jedno jestli dají 345 tisíc za tuto pidi Toyotu nebo necelý půl mega za praktičtější elektro Škodu Citigo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 01. 2021 11:44

diskuze zase pobavila, Japonci uvedou auto do města a v diskuzi se zase ozvou Pepíci s té vesnice zvané Praha a argumentují výpadovkami na Zbraclav. Lidé u nás pořád nechápou, jak vypadají velká města a že jejich obyvatele často netrápí nějaké výpadovky, ale 30 km ploužení v kolonách mezi rikšemi a motocykly - https://world.mongabay.com/czech/population/cs.html...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 01. 2021 10:13

😁👍🏿😳🙄

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 01. 2021 09:46

Je to BEV, čili technologický, ekonomický a ekologický nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 01. 2021 09:40

Auto nechci na elektřinu. Ani zdarma. Výhody žádné. Jen nevýhody. Blbne se na kvadrát. Vyřeší to klimatickou krizi? Ani trochu ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 01. 2021 08:56

Toyota patří k nejdražším, to se zase čtenáři vyřádí v kritice.
Číňané společně s GM zvládnou prostornější s dojezdem 300 km za 8 000 USD.Dodávám. Dalším levným příkladem je to budoucí EV od Dacie, také prostornější, rychlejší a levnější. V Číně také něco přes 200 000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 01. 2021 08:55

Jakékoliv auto s maximálkou 60kmh je nepoužitelné. I v tom městě jsou silnice, kde se běžně jede 80 - třeba silnice na Zbraslav, objet to rozumně nejde a toto vozítko by bylo brzda provozu. Když už chtějí udělat malé vozítko, tak s maximálkou alespoň 80kmh, ale spíše 90kmh. Ono mít zasebou naštvaného kamioňáka, kterého brzdíte, není nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (35)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 01. 2021 08:53

Titulek poněkud zavádějící. Hovoří o elektromobilů a ono je to vlastně e-Velorex. 😉

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2021 08:28

To je jak auto pro děti. To je snad lepší jet MHD. Nikam tím skoro nedojedete, na dálnici to nesmí, jede to pomalu a nic to neuveze a ještě je to dost drahé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor