Protože k zahlcení PVO ti stačí i nekvalitní krámy který sestřelej před tím než stihne spadnout a vlastně a rusům je vlastně i celkem jedno když náhodou ten co se netrefí sejme dětskou nemocnici. Když na ně střílej zřejmě i úmyslně...
Až budeš chtít vážně diskutovat dezoláte, tak se ozvy.
Že vám už není trapné pořád omítat do kolečka jak je rus zaostalý a tak dále. Nic z toho se nepotvrdilo, celý článek je výmysl bez důkazů. To že tam všichni posílají předražený šrot nikomu nevadí, hlavně že se to nemusí demontovat. Američani mají byznys no...
Jsem rád že se tu objevil novej dezolátčik na hraní. Doufám že nás tu budeš těšit často! Geroj!
Prosím vás jediný fakt v celém článku je o masově výrobě těchto dronů. Kdybych měl osobně polemizovat, tak řeknu, že ty odfláknuté kusy jsou jenom návnada. A s dovolením nejsem žádný váš soudruh.
Naprosto s tebou souhlasím. Ty nejsi náš soudruh, ty jsi jejich soudruh.
Vše ruské je špatné. Přitom stále postupují na západ. Tak kde je chyba?
Že se s nima zbytečně sereme.
Takže vy a kdo je ten druhý?
Civilizovaný svět
A na které planetě se ten civilizovaný svět nachází? Země to určitě nebude.
A ty nejsi PePa a o Zemi nevíš nic.
Komunisto zalez. Nejsem žádnej tvůj soudruh. Jako extrémní libertarián ani víc dál od komunismu být nemůžu, takže pravděpodobně k tomu být soudruh máš mnohem blíž než já.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 1. 2025 02:55
Ten není plný mafiánů, nácků a fašounů, kteří honí nelidskými metodami na nesmyslná jatka "lůzu" a sami si sedí v teple přepychu.
No minimálně eště já, žejo, jak asi jinak...
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 12. 2024 20:27
1. Ukrajina je přibližně 5x menší než Rusko - rozlohou i počtem obyvatel.2. Zatímco v Rusku neustále bez přestání kontinuálně jede adorace zbrojení, Rusko kontinuálně žije zbrojením, Ukrajina naopak na zbrojení desítky let nezodpovědně kašlala.3. Západ vždy naslibuje nějakou pomoc, ale reálně pak dodá jen drobný zlomeček slíbeného. To platí i pro USA - Amíci aktuálně ve skladech mají přes 5000 zakonzervovaných Abramsů, mají přes 2000 stárnoucích F-16, které postupně nahrazují novějšími modely - značné množství těchto letadel jen tak čeká na poušti (v Arizoně??), mají přes 1000 raket ATACMS, kterým končí životnost a tak dokonce budou muset platit za jejich sešrotování.Takže zbraní pro Ukrajinu je dostatek. Ale realita? Ukrajinci od Američanů dostali 30 Abramsů, navíc vykuchaných o všechny novější technologie. Pár letadel F-16. Zbraně dostávají s podmínkou, že je smí používat pouze na území Ukrajiny. Teprve nedávno se to do určité míry změnilo. Ještě hůř dopadá pomoc ze strany EU. Ale evropské státy nemají z přilíš z čeho rozdávat, protože poslední desítky let také kašlaly na zbrojení.Samozřejmě, že kdyby se Američani do pomoci Ukrajině skutečně obuli, tak je Putin během pár týdnů na lopatkách.
Jen je taková otázka, k čemu by nám byl puťka na lopatkách. Není reálné rusácko obsadit, rozdělit a denacifikovat jako po 2WW Německo. Bylo by neprozřetelné rusko porazit, tím zbavit současného vedení a pak nechat upadnout do nevyhnutelného chaosu. Paradoxně jsou na tom rusové sami tak strašně zle, až tím ostatní svět drží vlastně v šachu 🙂 Nejvíc na to doplácí Ukrajinci, to je hodně špatné, ale co s tím ... afghánistán velikosti ruska fakt nechceš ...
Názor byl 2× upraven, naposled 27. 12. 2024 23:40
přesně tak. Jak tohle teď a do budoucna ukončit má jen jedno řešení. Lidi ho nechtějí říkat nahlas, ale každý ví, že dokud budou na světě russáci, budou problémy. Tak už si to konečně přiznejme
Souhlas, ale od začátku chybí plán, co je vlastně cílem. Chápu, že první týdny se tam tak nějak něco poslalo, hlavně aby to tam bylo rychle, ale od té doby měl být jasný plán s nějakým cílem. Cíl klidně mohl být dostat Ukrajinu do takové pozice, ale se to třeba uzavřelo tím, že Rus se stáhne ze Záporoží a jihu, Donbasu se dá nějaká autonomie a Rus by to ještě prezentoval jako vítězství a mohlo se vesele klidně v nějaké míře obchodovat. Rus prostě měl jasně vidět, že víc nepostoupí a tohle je nejlepší možný způsob jak vycouvat. Chápu, že nikdo nechtěl totální porážku Ruska. To se ale nestalo a tak Rus může postupovat. A přijde doba, kdy bude používat samotné Ukrajince vč. jejich zdrojů pro své další cíle a všechny to bude stát daleko více peněz a bude to daleko větší problém. Bohužel mi přijde, že se jede bez plánu, tak nějak tam každý něoc málo pošle a nic moc se neřeší. Umírají lidi, ničí se Ukrajina a vlastně nikdo neví co chce, kdy a kde to skončí a Rus má logicky chuť nadále postupovat.
myslim ze cilem je nechat rusko vykrvacet na ukor ukrajiny. Cim dele se to tahne tim lepe. Pekne pomalu uvarit, aby tam nekomu neruply nervy. Ono se to nezda, ale rusko jede na dluh a sliby a at skonci valka jakkoli veritele si rusko rozeberou...
Bohužel čísla tomu neodpovídají. Jak by také mohly, když Rusko je téměř ve všem soběstačné. Dokonce ruské zlaté zásoby jsou historicky nejvyšší. Snad se dostanou před soud "analytici" kteří nám tvrdili, že Rusko díky sankcím zkolabuje, že nemá náboje, děla, vojáky. I takovým analytikům totiž západní politici věřili a teď jsme v kaši, ze které nevíme, jak se vyhrabat.
Omlouvám se za mínus. Byl to překlep. :)
Rusko je tak děsně moc soběstačné, že jakoukoliv jen trošku složitější technologii, kterou potřebuje pro svoje zbraně, musí potupně pašovat ze západu, příp. nakupovat z Číny, protože samo nedokáže žádnou složitější technologii vyvinout a vyrábět.Ruský typ soběstačnosti je typický pro rozvojové země třetího světa, které žijí z vývozu nerostného bohatství.Co se týče sankcí - Z prodeje ruské ropy se pro Rusko stává prodělečná záležitost. Gazprom poprvé za 20? 25? let místo miliardových zisků vytvořil za rok 2023 miliardovou ztrátu. Úroky z hypoték a firemních úvěrů jsou v Rusku přes 20%. Rubl přestal být volně směnitelný a v Rusku vzniká dvojí trh - oficiální a vexlácký - podobně jako se to dělo u nás za socialismu. Je tedy třeba vytrvat a naopak dál sankce průběžně utužovat a přizpůsobovat okolnostem a ono to půjde. :)Západ už jednou udolal východní socialistický blok. Také to nebylo za chvilku, ale nakonec celý ten sovětský blok klekl do kolen, krachl, zbankrokoval a rozpadnul se. Takže si to holt znova zopakujem s Ruskem, které je menší a slabší než byl Sovětský svaz.
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 12. 2024 14:03
za penize cokoli a pro rusa s velkou prirazkou, jenze rus uz nema dolary, rubl nikdo nechce ani cina. Tak nastal smenny obchod jeenze smenny obchod na vzdalenost (cas nebo km) vyzaduje zaruky (hotovost na ucte rozumne banky), proto se ted rusove se vsema bratri a davaji sliby na vsechny strany.Jejich ekonomika krvaci, jsou velci, hrajou divadlo a jejich lidi snesou hodne...presto si myslim ze to jde +- podle planu. Snad nikdo necekal ze se putin lekne omluvi se a vsechno bude jako driv???Obavam se ze rusko porazit nejde, to musi vyhnit zevnitr pres nekolik generaci.
Trvalo to několik desítek let než západ udolal sovětský blok. Nakonec ale se to stalo a Sovětský svaz byl v době svého krachu a rozpadu ekonomicky tak poničený, že tam dokonce propukaly hladomory a USA občany rozpadajícího se Sovětského svazu filantropicky zachraňovala humanitární pomocí - viz. Operace Provide Hope, přezdívaná "potravinový letecký most" - humanitární operace vedená v roce 1992 americkým letectvem. Americké letectvo tehdy Rusům zdarma dodalo kolem 60 tisíc tun potravin a léků. Američani zachránili Rusy od hladu a zmazu už několikrát. Dost se divím tomu, že to Američani víc nezdůrazňují. A ruská vláda, kdyby měla v těle nějakou čest, tak by vůči USA cítila vděčnost za tu veškerou dosavadní americkou pomoc, místo neustálých výhrůžek.https://www.armyweb.cz/clanek/o-human...ti-odvdeci
No páni! Ti jedou! Čéče, tam chci taky bydlet! Maj tam všeho mnohem víc než na západě! Zlata, hromadných hrobů, inflace... no to se musí nechat, von putin jak je malej, tak se stará! To je panečku vůdce jak má být! Je skvělej! Asi se začnu učit čínsky a zažádám o azyl! POCCNR je prostě v laufu!
Tři atomovky a je po Putinovi a zbytek oligarchů bude spolupracovat:) na západě mají rodiny i bohatství a o totální válku nestojí.
Museli by to repasovat, a to taky stojí prachy. Navíc tank nefunguje sám o sobě, musí mít za sebou zázemí, tj. opravářské a údržbářské sady a sestavy a u těch je nejspíše problém.
Jste schopný pochopit, že ta pomoc je i z vašich peněz? Místo třeba vybavení do nemocnic utrácíme za předraženou munici od překupníků se smrtí.
Seš schopnej pochopit že náckům se neustupuje? My sme tu ty ruský měli přes dvacet let.
Život v RF nesvědčí o tom, že by tamní ekonomika produkovala jen zbraně. Než něco napíšete, tak si zjistěte skutečný stav věcí. Děkuji.
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 1. 2025 13:57
Už ne dlouho. Dostanou to, co zaslouží.
V okamžiku kdy to vypadá že rusku hodně pravděpodobně zůstane minimálně krim, ale spíš vše co budou okupovat tvůj výrok zní více než jen prorusky…
Říká se tomu realismus. Osobně bych přál UA aby vyhrála,ale situace na bojišti, oslabování touhy západu pomáhat nevěští nic moc optimistického o šancích UA na výhru nevypovídají.
Pak jsou tedy američní vojenští analytici velmi proruští...
Všichni a všechno ne, výjimky i lidi schopné sebereflexe, kritického myšlení i objektivních názorů najdete i v Rusku. Chyba tkví v podsouvání populárních (správných) názorů všemožných „analytiků“, kteří místo objektivních informací prodávají svá zbožná přání, následně přebíraná a dále šířená. Prostě jsou příjemnější, optimističtější než nemilosrdná realita. Většina vždy následuje toho nejblbějšího. Nemusím je mít rád, abych dokázal přijmout skutečnost. Rusko dlouhé roky budovalo nejsilnější dělostřelectvo světa (v tom se jim nevyrovná žádná země na světě), které dominuje bojišti. To jsou fakta, které nezpochybníte, bez ohledy na názory místních Záloh o dronech, které vše mění, všechno nové, … zkrátka „odborné skvadry dojmologů“. Vybudovali rozsáhlé síly s vynikajícími zbraňovými systémy např.: 240 mm 2S4 Tulpan, jehož účinnost zdecimovala v roce 2014 ukrajinské jednotky. Rusko mělo veškeré trumfy a enormní převahu v počtu zbraňových systémů, průzkumných prostředků (drony, pozorovací přístroje, dělostřelecké a detekční radary), vlastní dělostřelecké prostředky i materiální a logistickou převahu. Co skutečně překvapilo odborný svět byla neschopnost (bohudíky pro Ukrajinu) přenést na bojiště a účinně použít. Nelze přehlédnout, že ruským tankům T-90M (nově vyrobené) praskají korby i po zásahu 30/40 mm municí a současně nelze neocenit jejich průchodnost v terénu bojiště na Ukrajině. Co naprosto překvapí jsou „lovci“ tanků, kteří decimují i pokročilé T-90M Proryv-2 a Proryv-3, které si ruské jednotky nechají doslova lovit. Selhání veškeré taktiky a schopnosti účinného nasazení, ale pozor, i ruské jednotky a taktika se vyvíjí (např.: ukrajinská ofenzíva skončila na minových polích, přilétající dělostřelecké munice, kde si museli klestit cestu za ženijní technikou – odminování) cpali to slepě dál. Samozřejmě, že to by nezachránili ani dodávky Leopardů 2A7, nebo Abrams M1A2 SEPv3 … či jiné techniky, skončila by úplně stejně. ....
. Ten problém byl komplexní např.: odvolali dělostřelectvo, tudíž nebyli schopni potlačit baterie a akceschopnost protivníka apod. Stejně dopadli ruské jednotky, které poslali své jednotky proti připraveným, dobře vycvičeným a bojem zoceleným ukrajinským jednotkám, které podporovala baterie dělostřelectva. Ani tam nedošli, zmasakrovali je pozorovanou palbou a dalších 7 vln útoků také. Jatka. Špatně je prostě to, že místo neúprosné reality se více uchylujeme k oněm „zbožným přáním“, však za chvilku se vyrojí. Rusko reprezentuje většina a jejich činy, podobně jako nacisté a přesto i v SS se našli lidé, kteří obdrželi po válce titul spravedlivý mezi národy. Takový už jsme a v davu, logiku nikdy nehledej. Ideální by bylo Rusko sražené na kolena, návrat k hranicím (2014) a Putin by měl zůstat u moci, protože úplně poslední věc co by svět chtěl je zhroucené Rusko – scénář Lybie jen s ohromným množstvím jaderných, chemických a biologických zbraní v rukou šílených frakcí.
I pro méně bystré scénář Libye … zde evidentně nepomohl, proto se ani nebudu ptát, kdy scénář Libye po rozpadu SSSR v Rusku/SSSR nastal. Stačilo napsat, že jsi nečetl, natož pochopil a dál už je to standard.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 12. 2024 14:34
Až na to, že zprávy z bojiště a poměr ztrát hovoří zcela jinou řečí. Blábolíte.
Pokles kvality souvisí s tím, že většina takových ošizených a laciných dronů má za cíl vyčerpat drahé prostředky protivníka.
Přesně ták, maj to chytře vymyšlený aby se třídenní speciální opča neprotahovala.
To si možná říkají fandové vraždícího ruska. Já bych tvrdil že to prostě je rusko a oni to líp neumí a když se ožerou, tak můžou bejt vůbec rádi že něco vyrobí.
Asi neznáte jejich vojenskou leteckou a raketovou techniku ani tu čínskou, před nimiž se celý KoZa letí schovat, tedy končí se silnými řečmi a posíláním zbraní ukrowehrmachtu. U sebevražedných zdrojů rozhoduje jejich počet, ne konstrukční superkvalita na rozdíl od pilotovaných letounů a dálkově ovládaných střel. To víte, žádné reklamy, žádní zprostředkovatelé a žádné zisky majitelům, to pak jsou náklady desetinové.
Já slyšel legendy o ruských zbraních, já slyšel legendy o ruských lodích, já slyšel legendy o ruských raketách, ježiš, já slyšel legendy o legendárních vojácích..... převážně od lidí se kterými se teď už odmítám stýkat. A na ukrajině se ukázalo že všechno to co se mi ty blbci furt snažili nacpat do hlavy, byly jenom hloupý pohádky. Ale oni tomu věří pořád. Jsi tupej dezolát jako oni? Nejspíš ano.
Ty jseš taky asi uplně blbej vid. Je vidět že máš problémy s pochopením psaného textu.
Ano, moje chyba, pokorně se omlouvám a budu šoupat nohama tak dlouho dokud z podrážky bot nezbude vůbec nic.
Blbe na tom je, ze kdyz zfusovana improvizovana klouzava bomba nespadne na pozice nepritele, ale na vlastni vesnici plnou civilistu nejakych 100km od fronty, moc prostredku protivnika nevycerpa.To je jen priklad. Proste nefunkcni / polofunkcni zbrane nemivaji zadouci efekt, naopak zpusobuji (casto i fatalni) problemy svym uzivatelum.
Nedostatek výrobní kvality dohánět kvantitou... takhle to Kreml dělal už během druhé světové. Sovětské ruční granáty byly nejporuchovějšími granáty celé druhé světové - statisticky bouchly jen v 50% případů. Sovětské tanky T-34 sice svým designem byly v dané době kvalitní, nicméně jejich reálná výroba byla tak nekvalitní, že patřily mezi nejporuchovější tanky na tehdejší válečné frontě.Mimochodem, v této souvislosti si vzpomínám na vojenskou katedru (doba socíku, povinné pro všechny studenty), kdy nám přednášející sdělil, že připouští, že americké jaderné rakety jsou přesnější než ty sovětské, ale prý to vůbec nevadí, protože ty sovětské mají v průměru řádově silnější jadernou nálož ve srovnání s obdobnými raketami americkými. :)https://www.armyweb.cz/clanek/porucho...co-se-deje
Názor byl 3× upraven, naposled 27. 12. 2024 16:29
Omyl. Nejúčinnější kanon, nejpevnější pancíř, nejlepší ochrana posádky. Co tam máte dalšího?
Bohudík se Rusko drží své tradiční neschopnosti sériové výroby a standardu kvality čehokoliv sofistikovanějšího, než lopaty a náboje. Shodou okolností „šlendrián“ koluje v žilách i na Ukrajině.
Mam pocit, ze treba auta se tam vyrabi porad stejna a stejne standardne kvalitni jako 40 let zpet.Takova Lada Niva je dokonce i prodejna (ve smyslu, ze to nekdo koupi) v Cechach. V Bratislave maji (nebo meli) showroom, jeho provozovatel jezdil BMW...Na lopatu slusny vysledek.Obecne si myslim, ze kvalita klesa proto, ze se tam dost krade. Ve smyslu ze si nekdo odkloni hromadu oceli, a jinde pak nesmi ale chybet. Jestli tam ten pokles obecne je (a to nevim), tak Rusove musi byt pekne nastvani na to, jak maji rozkradeny stat. Si to vemte u nas, a to je toho daleko mene.Obdivuji na Rusech kutilstvi ve stylu McGyvera, kde ma zahrade z kusu oceli kladivem vyrobi atomovou bombu, obdobne schopni jsou i v IT (snad nejvic modifikaci Windows pochazi od Rusu), ale je dost smutne, na zaklade ceho se to vyvinulo.
Kolem Nivy furt vládne takovej kult jedinečnosti. Přitom to není lepší než jiný teréní auta co se týče průjezdnosti, rezne to už když sjede z fabriky, uvnitř to vypadá jak 40 let starý auto a taky tak funguje. Prej jde opravit kladivem, no asi se to musí tak dělat, jiný auto se furt nesere. Každej kdo má pár mozkovejch buněk se tomu krámu vyhne obloukem.
Možná tu Nivu někdo koupí, ale na ulici to moc vidět není. Co mě udivilo, párkrát jsem viděl Buchanku. Ale to je pracovní nástroj, který nejspíš za malé peníze dobře odvede zamýšlenou práci.
Tady jezdí Nivy z dolů. Prodávají 6 let starou nivu a kastle vypadá hůř 20 let stará Felicie.
Niva je dost tragicka celkove. Ale na "sirokem" rozsireni tohohle zombie se podepsal kvalitativni sesup poslednich desetileti. Rusko nedokaze ani to, co dokazal Sajuz ve smrtelnych krecich. Kusy z konce sociku byly spatne vyrobene, ale ve srovnani s temi novejsimi byly temer nadpozemsky dokonale.(Omlouvam se, jestli jsem rozplakal nejakeho nostalgika.)A naprosto bezkonkurencne odflakla antikorozni uprava plechu je pro Lady poslednich 30 let typicka. Je to navrat nekam do 60. let, mozna i hloubeji.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 12. 2024 20:46
Já mám zase pocit, že jsi to chtěl egoisticky nandat … co třeba pračky, které tam vyráběli západní firmy, nebo třeba chléb? Tak si to hezky ukážeme na tancích T-72B3 2016 a abych byl ještě přesnější, mluvíme o sérii 186 ks označené jako T-72B3M (2016) - 156 ks dodal závod UVZ N. Tagil, 32 ks Omsktransmaš Omsk. Proč? To není tajná informace, naopak široce známá, diskutovaná a snadno dohledatelná (zda použiješ Chlopova - Gur Khan Attacks!, britský IISS, nebo jiné zdroje nechám na Tobě). Zkus mi vysvětlit, proč pouze prvních 46 ks z UVZ disponuje objednanou sériovou výbavou v podobě podstatně výkonnějšího V-92S2F, kanón 2A46M-5, přičemž Relikt-1 s deskou 4S22 disponuje pouze 24 ks, zbytek série zahrnuje Kontakt-5 s deskou 4S22. Poslední kusy již mají 2S23 a 4S23 …. (rozdíl je schopnost iniciace proti munici s rychlostí do 1500 m/s) a jsou vzájemně zaměnitelné. A to jsme pouze u „železa“, klidně si můžeme popovídat o IRBIS-K, digitální a analogový SŘP … když se pak podíváš detailně (laik to nerozliší), tak každý kus je prakticky originál a improvizace v jednom. Ono je vůbec problém identifikovat jednotlivé verze, navíc se liší sériemi TU, což do toho přináší další chaos a nic jako sériové verze u nich neexistují a ani jejich označené T-72B3M 2016 je vlastně nic neříkající, protože se liší v rámci sérií TU (Technická Údržba – systém převzatý z doby SSSR) spojených s modernizací, čili pak nastávají situace, že tanky dané verze dislokované v jednom pluku se technicky liší. Jestli je tohle podle Tebe zvládnutá sériová výroba, tak už nevím. U letecké techniky je to ještě horší, tam se i ty křídla z kompozitu dělají ručně. Co kus, to originál.
Tohle ta ruSSofilcka nemá šanci pobrat.
Koukám, že tady došlo k lehkému nedorozumění. Rozporoval jsem vaše tvrzení, že nedokáží vyrobit nic, tím, že jsem ukázal, že umí vyrobit alespoň něco.Ono totiž podcenit nepřítele je asi to nejhorší, co se vám ve válce může stát.Katikakus má naprostou pravdu v tom, že ty dva prostřední odstavce nejsem schopen pochopit. Ukazujete na nějaké problémy na konkrétním místě, ale nijak nedokazujete, že ten problém je všude. Alespoň co mi moje schopnosti teď dovolí chápat.
Nepodceňuji, ale také nepřeceňuji. Rusko není schopno samostatné sériové výroby pokročilejší techniky (jsou mistři ve vyhlašování samostatnosti) a tento problém se s nimi táhne od dob SSSR. Příklad, na kterém lze vysvětlit realitu výroby v podobě masově vyráběného a provozovaného T-72 nebyl náhodný, právě naopak. Není lepšího příkladu, protože světem se toulá spousta ověřitelných a dohledatelných informací. Model T-72B3 2011 a 2016 disponovali digitálními systémy řízení palby, které doplnila meteostanice pro balistické přepočty (cca 1 m vysoká tyč v zadní části korby), plně integrovaný s termovizemi 1. generace Thales Catherine FC a Sagem Matiz (import z Francie) a Sosna-U (nic jiného, než kopie nepoměrně horší kvality), bohužel importní trasa vyschla, Sosna-U neodpovídá stejné kvalitě a nejsou schopni ji sériově vyrábět, tedy uspokojit poptávky TU pro tanky a obrněnou techniku. Pro verzi T-90M Proryv-2 měli vyrábět PNM-T, což je modernizovaná Sosna-U. Ten problém se táhne od roku 2013 – státní podnik Fotoelektronnyje (Ciklon), který se měl soustředit na vývoj a následnou výrobu FPA (Focal Plane Array) – nezbytná součást elektrooptických systémů. Ohlášení ukončení vývoje naplánovali na rok 2016, potom 2019 a výroba neprobíhala ani v roce 2022. Jinými slovy, elektrooptický kanál Essa (série pro T-90) a Plisa (série T-80) tak zůstal prázdný a dobře to popsal Maksim Šepovalenko (dohledatelné), který reálně komentoval „ohlášení“ s tím, že reálně potřebují min. 10 let, aby se dotáhli na západní systémy. Vrátíme se zpět do praxe, protože v překladu to znamená, že T-72B3 série 2021 nemají ani digitální ŠRP s balistickou korekcí na základě tlaku, teploty, větru (meteostanice) a chybí jim v mnoha případech i termovize, což mj. přináší i důsledky pro BMP2/3, BTR82A a další techniku, které se musí spolehnout na zastaralou elektrooptiku. ....
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 12. 2024 15:31
..... asi to nemá smysl dál rozebírat a prostoupit ještě do hloubky, nebo ukázat příklad z jinéhodvětví, kde musí do Turecka (ASELSAN), pro PVO systémy krátkého dosahu např.:Pantsir-S1/M používají 10ES1 = importovaná Sagem Matiz a jejich modernizovaná verze pro S2není nic jiného než kopie. Taková je realitu v Rusku. P.S.: Nevešlo se.
Bohužel pro vás se pletete. Ohledně kvality a účinnosti vojenské produkce v RF mají na západě stažené zadky a vědí na rozdíl od vás, proč.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.