Mercedes-Benz pracuje na elektromobilu s „nejdelším dojezdem, jaký kdy svět viděl“

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 31

Názory k článku

16. 10. 2020 20:32

😁👍🏿

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 10. 2020 19:45

Tento týždeň som bol po niekoľkých rokoch na otočku cez Rakúsko v Nemecku, a trend je tam jasný - elektromobily a nabíjačky. Nabíjačky sú veľmi časté a nevidel som ani pre jednej stáť frontu.
Stretnúť elektromobil na diaľnici či v meste nie je žiadna výnimočná udalosť. Videl som ich tam viac ako napr. kórejských áut.
A to sa ešte nezačali vo veľkom predávať "ľudové" elektromobily s nemeckým pôvodom - napr. ID-3 ID-4, Enyaq, Tesla. Nemci skrátka čakajú na nemecké elektromobily. Budúci rok bude určite veľmi zaujímavý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 10. 2020 18:38
avatar
16. 10. 2020 17:04

Na tom pracuje i pan Musk (Tesla) a zatím vše odložil s tím, že ještě není hotovo. Byl bych rád, kdyby MB vylezl na světlo, až bude mít co předvádět. Sliby = chyby. A rovnou bych uvítal, kdyby výroba a likvidace nových článků byla k přírodě šetrnější, jinak celý přechod nemá smysl. Mám mít svět zaneřáděný fosilem nebo toxickými bateriemi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 10. 2020 15:15

Ono je to cele pri technickom stave baterii somarina. Tak urobime auto 2680kg z toho 1200kg budu baterie a ziskame nejake pomyselne prvenstvo ale do seriovej vyroby to zrele nebude. Naco je toto dobre? Jedna 80L nadrz vazi 80kg a prejde na nu diesel 1000km bez nejakych obmedzeni.1200-80=1120kg v neprospech elektromobilu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 10. 2020 14:35

Aby to nedopadlo spíš jako v té pohádce o jitrnici, kterou svět neviděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 10. 2020 11:58

Podle nadpisu jsem se lekl, že tam dají malý jaderný reaktor a dojezd bude 300 tisíc km. No a ono to spíš vypadá na tažné a vozík s 5 tunami baterek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 10. 2020 11:24

Spíš bych ocenil, kdyby dělali na nejlevnějším elektromobilu s dojezdem 200 km, který kdy kdo viděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 10. 2020 10:04

Kdybych si měl vybrat mezi pěkně vypadajícím autem s vysokým výkonem, výbornými jízdními vlastnostmi, výbavou a dojezdem 400km, nebo nějakým krámem co má osekanou výbavu a konstrukci, co má nízký výkon a šílenou hmotnost, ALE má dojezd 800km...tak co si asi vyberu...Aby to brzo nedopadlo s dojezdem elektromobilů jako s Mpixelama u foťáků...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 10. 2020 09:46

Na internet už unikla i fotka, jak bude jejich dvoumístné kupé s dlouhým dojezdem vypadat. Doplnění energie na 100% bude trvat stejně rychle, jako nataktování běžného paliva. Jen se vymění zadní část s baterií. Vypadá to slibně:
https://ctrlv.cz/shots/2020/10/16/UfRS.png...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 10. 2020 09:00

Pokud do auta dají 1,5 tuny baterek, tak to dají.
Nicméně v současnosti je největší problém elektromobilů cena baterek. Dojezd 300 - 500 km je pro většinu lidí dostačující. Ráno je vždy plná "nádrž" a na delší trasu typu Chorvatsko nebo Alpy se musí dělat při cestě delší pauzy a nabíjet, parkrát do roka se to dá ale vydržet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 10. 2020 08:19

Jakou novou efektivitu? Fyzikalni zakony tezko ohnou. Vsechno se to toci jen okolo úložiště energie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 10. 2020 08:13

Elektromotory jsou super, ale kazí to baterie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor