Mercedes sází na obří displeje. BMW to vidí jinak, informace promítne přímo před řidiče

Diskuze čtenářů k článku

23. 01. 2023 11:04

Musím se přiznat, že jedinou el. hračku, kterou jsem vždycky chtěl a ocením při řízení, je navigace.... a tu řeším připnutým telefonem. Jinak tak nějak to nejdůležitější info, tj. rychlost, otáčky, výstražné kontrolky, mi tak nějak stačí klasicky v budících.

Na co vlastně vy ostatní ty velké displeje v autě využíváte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 01. 2023 17:12

No ja treba obcas na tu navigaci - pohodlnejsi i prehlednejsi nez s telefonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2023 21:28

Dotykové displeje nemají v autech co dělat. Jejich ovládání rozptyluje a hlavně jsou pak umatlané a je to hnus. Nejlépe to má BMW - head-up + display, který jde ovládat pohodlně a intuitivně otočným voličem.

Mercedes je totálně out. Nesmyslné uzké kino skoro po celé šíři palubky s totálně pitomým ovládáním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2023 23:01

Mercedes patří Číňanům a ti si na hračičky a displeje potrpí. Hlavně když to svítí a bliká...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2023 00:13

A BMW leze do zadku komu? Ten jejich šílenej vzhled masky, cílenej přímo na rudochy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2023 00:30

Tak co maj dělat, když jim EU za chvíli sebere zákazníky? Mě to tak hrozný naživo nepřijde. Naopak mi přijde, že si třeba modelem F32 s M packetem zadělali na průšvih. Za mě to auto nemá chybu a je to přesně to co od baworáka chci. Je to dravý, naštvaný, placatý a přesto to má 4 dveře a relativně velkej kufr. Udělat pak něco ještě víc šokujícího musí bejt peklo... i přes tohle jsem ho nikdy neměl :D není to suv a má ruční manuální brzdu. Kdo dneska chce tahat při parkování za klacek???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2023 18:47

Když jsem si před pár lety kupoval nové auto, mimo jiné jsem taky byl vyzkoušet BMW které mělo head-up displej, ale mě tam ta promítaná informace strašně vadila. Možná je to věc zvyku, za půlhodinu si člověk asi nezvykne, ale asi bych to nechtěl.

Velké displeje jsou fajn a nebezpečné nejsou tím, že zobrazují informace, ale tím, že se přes ně něco ovládá, což na rozdíl od mechanických ovladačů vyžaduje, aby se na ně člověk díval. Takže podle mě je jedno, jestli head-up displej nebo displej v palubce, podstatné je zachovat mechanické ovládání všeho, co je potřeba ovládat za jízdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2023 19:23

Za mě head up display naprosto super. Zvyknul jsem si okamžitě. Teď mám auto bez a štve mě to. Jo a mnohem líp a rychleji se mi čte rychlost jako čísla než ciferník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2023 19:57

Za me u tech displayu hodne zalezi na tom, kde jsou umistene. Kdyz je to misto ciferniku, tak je to v pohode. Kdyz je to nekde na stredove konzoli, tak je to peklo, clovek pri pohledu na diaplay vubec nevnima vozovku pred sebou.

Podle me neni ani tak problem v tom, jestli jsou tam ovladaci prvky, ale to, ze na jednom miste muzou byt zobrazene ruzne informace podle toho, v jake casti menu clovek zrovna je. To uz vyzaduje vic soustredeni a premysleni. Kdyz je tam mechanicke tlacitko, tak proste jedno misto dela jednu vec a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2023 00:21

Jsou lidi, co to vypínaj, ale mám taky headup a od tý doby, co to auto mám, tak na budíky a mapu vůbec nekoukám. Navíc je to mnohem bezpečnější. Ukazuje to co dělaly dřív displaye mezi budíkama tak, že člověk nemusí vůbec koukat na normální budíky.

A dotykáče taky nesnáším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor