Meteorit v Kanadě prorazil střechu domu a dopadl do ložnice, kde překvapil spící ženu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

17. 10. 2021 20:17

Osudová přitažlivost ...

17. 10. 2021 18:44

Aspoň nějaké pozitivum - vypadá to, že v Kanadě mají vzdělané policisty.

Anonymizovaný  |  17. 10. 2021 17:01

Manžel paní Hamiltonové, uklízeje právě ze střechy tlakové dělo nám k tomu řekl:"Ano, je to skutečně záhada, jak se to mohlo stát. Ale má to moje žena ale štěstí, viďte? Stačilo pouhých 23,6 centimetru, hned jsem si to přeměřil - už by tady nebyla. Každopádně s meteority jeden nikdy neví - většina lidí nezažije pád meteoritu celý život, ale přitom když Vás meteorit jeden den mine o pár desítek centimetrů, tak že o dalším víkendu Vás už nezasáhne, to se přece nedá zaručit... Je to zkrátka příroda a s tou já přece nic nenadělám, no ne?!"

17. 10. 2021 14:14

"Ruth Hamilton spala ve svém domě, když ji probudil štěkající pes, který ji upozornil na to, že do její ložnice vletěl kámen z vesmíru. „Pak už následoval jen obrovský výbuch a úlomky na mém obličeji,“ vzpomínala žena v úterním rozhovoru."Takže ji nejdřív vzbudil pes, že jí do ložnice přistál šutr a až pak tam ten šutr přistál? Pes je docela Jolanda.

17. 10. 2021 08:57

Stáva sa...

16. 10. 2021 21:21

Tak on letí milióny kilometrů aby si ustlal na polštáři.. , to naštve

16. 10. 2021 21:05

Pane Karel Kilián, nechal jste se napálit FakeNews .
Ta pravděpodobnost zásahu je tedy dost velká, vzhledem k počtu obyvatel planety by to bylo něco jako Covid19
Ale k tomu meteoritu. Takže průchodem atmosférou se meteoroid rozžhaví na několik tisíc stupňů C, vidíme světelný jev meteor, spálí se nebo se rozpadne na menší kusy, které rovněž shoří.
Pokud neshoří, spadnou na povrch země velkou rychlostí (říkáme jim meteority) a po dopadu se vlivem kinetické energie znovu rozžhaví, jak ten kámen, tak zemina, do které dopadl.
A ono ejhle, fyzikální zákony se posraly, meteorit dopadl studený, jako psí čumák, na supernehořlavý polštář stařenky, která si pro ten účel dopředu nechala polštáře vyrobit z protipancéřového kevlaru
A PROTOŽE TEN METEORIT NEUBLÍŽIL PROTIPANCÉŘOVÉMU POLŠTÁŘI, NEUBLŽÍIL BY ANI TVRDOHLAVÉ STAŘENĚ, ŽE ANO

16. 10. 2021 20:48

"...pravděpodobnost zásahu člověka meteoritem je 1:1 600 000..."Takže jednoho člověka z 1.600.000 zasáhne meteorit.
Takže zhruba každého sedmého obyvatele ČR.Hmm... Buď jsem něco ve zprávách zaspal nebo je tu něco špatně (a nebo to nechápu:).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět