Hodně lidí tu řeší otázku, co se stane, až mezi lamely přijde bordel a v zimě led. Moje očekvání je, že pneumatika dostane v produkční verzi stejné bočnice, jako mají ty dnešní, jen že uvnitř budou místo vzduchu lamely. Takže vše bude čisté a dokonce bude možné to kolo nafouknout a v případě nouze dojet i bez lamel. Dnes se to testuje odkryté, aby to vzbudilo zájem lidí, ale je jasné, že nahatá pneumatika by byla náchylná na úplně všechno. Třeba i na vandaly, kteří by vám tam nastrkali větve. Plus si někam výrobce bude chtít napsat reklamu a rozměr a jinam, než na bočnici, to asi nemá smysl.Bočnice může být jen tenoučká a pružná, čistě na zakrytí děr. Samozřejmě je pak otázka, kolik to celé bude vážit. Běžné kolo s gumou (225/45/R17) má cca 20kg, čili když se tam vlezou a doženou to třeba lehčím diskem, proč ne.Jsem ale zvědavej, jakej čas na těch kolech udělají na Nürburgringu. 100 kol by mohlo tu pneumatiku vhodně prověřit.