Předprodukční Microlino předvedla společnost Micro už v roce 2018. Teď se myšlenka oživení malinkatého městského vozítka BMW Isetta pro moderní dobu rozjíždí do další etapy.

Předprodukční Microlino předvedla společnost Micro už v roce 2018. Teď se myšlenka oživení malinkatého městského vozítka BMW Isetta pro moderní dobu rozjíždí do další etapy.

Na  autosalonu v Ženevě  se tedy ukáže nové Microlino 2.0, které ač nevypadá kdovíjak přepracovaně, je vlastně postaveno na zbrusu nové platformě.

Na autosalonu v Ženevě se tedy ukáže nové Microlino 2.0, které ač nevypadá kdovíjak přepracovaně, je vlastně postaveno na zbrusu nové platformě.

Micro se rozhodlo svůj retro model postavit na novém základu, a tím vylepšit samotnou stabilitu díky širšímu rozchodu kol vzadu a taktéž zvýšit pevnost celého šasi.

Micro se rozhodlo svůj retro model postavit na novém základu, a tím vylepšit samotnou stabilitu díky širšímu rozchodu kol vzadu a taktéž zvýšit pevnost celého šasi.

Karoserie působí více aerodynamicky, snižuje odpor vzduchu například i zapuštěným osvětlením a klikou na přídi. Zadní sloupek je poté užší pro lepší výhled dozadu.

Karoserie působí více aerodynamicky, snižuje odpor vzduchu například i zapuštěným osvětlením a klikou na přídi. Zadní sloupek je poté užší pro lepší výhled dozadu.

Fotky interiéru sice Micro zatím neukazuje, ale i tady mělo dojít na změny s novým uspořádáním ovládacích prvků nebo novými potahy sedaček, které pomohli navrhnout fanoušci značky.  

Fotky interiéru sice Micro zatím neukazuje, ale i tady mělo dojít na změny s novým uspořádáním ovládacích prvků nebo novými potahy sedaček, které pomohli navrhnout fanoušci značky.  

Pro představu, původní model nabízel 11 kW (15 koní) a 100 N.m točivého momentu. S volitelnou větší baterií o kapacitě 14,4 kWh bylo možné ujet až 200 kilometrů.

Pro představu, původní model nabízel 11 kW (15 koní) a 100 N.m točivého momentu. S volitelnou větší baterií o kapacitě 14,4 kWh bylo možné ujet až 200 kilometrů.

Microlino 2.0 je samozřejmě elektrické, přičemž u nové verze má značka používat ještě silnější a úspornější elektromotor. Výkonnostní hodnoty budou zveřejněny až s představením v Ženevě.

Microlino 2.0 je samozřejmě elektrické, přičemž u nové verze má značka používat ještě silnější a úspornější elektromotor. Výkonnostní hodnoty budou zveřejněny až s představením v Ženevě.

Cenovku novinky uvádí společnost na 12.000 eur (asi 300.000 korun). Na autosalonu se poté ukáže i koncept elektrického tříkolového skůtru Microletta, který se má později dostat na trh za cenu kolem 4900 eur (asi 124.000 korun).

Cenovku novinky uvádí společnost na 12.000 eur (asi 300.000 korun). Na autosalonu se poté ukáže i koncept elektrického tříkolového skůtru Microletta, který se má později dostat na trh za cenu kolem 4900 eur (asi 124.000 korun).

Na  autosalonu v Ženevě  se tedy ukáže nové Microlino 2.0, které ač nevypadá kdovíjak přepracovaně, je vlastně postaveno na zbrusu nové platformě.
Micro se rozhodlo svůj retro model postavit na novém základu, a tím vylepšit samotnou stabilitu díky širšímu rozchodu kol vzadu a taktéž zvýšit pevnost celého šasi.
Karoserie působí více aerodynamicky, snižuje odpor vzduchu například i zapuštěným osvětlením a klikou na přídi. Zadní sloupek je poté užší pro lepší výhled dozadu.
Fotky interiéru sice Micro zatím neukazuje, ale i tady mělo dojít na změny s novým uspořádáním ovládacích prvků nebo novými potahy sedaček, které pomohli navrhnout fanoušci značky.  
8
Fotogalerie

Microlino je elektrický retro prcek pro dva cestující. Mohl by se zalíbit ve městech

Isetta je ikonický miniautomobil, který vznikl v Itálii v roce 1953. Licenci na jeho výrobu koupila německá automobilka BMW, která autíčko několik let prodávala. Teď se tento designový unikát dočká elektrické renesance, minivůz inspirovaný Issettou představila společnost Micro a nazvala ho Microlino.

Microlino bylo v podobě konceptu předvedeno už v roce 2018, teď se ale myšlenka oživení malinkatého městského vozítka rozjíždí do další etapy. Inovací je více, a tak aktuální podoba vozu dostala název Microlino 2.0.

Micro se rozhodlo svůj retro model postavit na novém základu, a tím vylepšit samotnou stabilitu díky širšímu rozchodu kol vzadu a taktéž zvýšit pevnost celého šasi. Karoserie působí více aerodynamicky, snižuje odpor vzduchu například i zapuštěným osvětlením a klikou na přídi. 

Fotky interiéru sice Micro zatím neukazuje, ale i tady mělo dojít na změny s novým uspořádáním ovládacích prvků nebo novými potahy sedaček, které pomohli navrhnout fanoušci značky. 

Microlino 2.0 je samozřejmě elektrické, přičemž u nové verze má značka používat ještě silnější a úspornější elektromotor. Výkonnostní hodnoty budou ale zveřejněny později. Pro představu, původní model nabízel 11 kW (15 koní) a 100 Nm točivého momentu. S volitelnou větší baterií o kapacitě 14,4 kWh bylo možné ujet až 200 kilometrů.

Cenovku novinky uvádí společnost na 12 000 eur (asi 300 000 korun). Dále přitom chystá i koncept elektrického tříkolového skútru Microletta, který se má dostat na trh za cenu kolem 4 900 eur (asi 124 000 korun).

Článek připravila redakce Autorevue.cz

Určitě si přečtěte

Články odjinud